Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tää pleijeri vai kiinnostunut oikeasti

ap uusi tinderissä
06.07.2016 |

Ajaa treffeille toista sataa kilsaa. Laittaa viestin heti tapaamista jälkeisenä aamuna jossa kiittää ja kertoo halustaan tavata uudestaan. Viestii päivittäin. Kysynyt mm. aiemmista suhteista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/18 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei pleijeri viestittele koko ajan. Ois oottanut muutaman päivän treffien jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu onko koukutusvaihe menossa... Sitten kun olet koukussa niin näet.

Vierailija
4/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen erottaa viestittelytyylistä? Mietin että hankalaa kai niinkin kun ihmisillä on luonnostaan erilaisia tapoja viestitellä.

Vierailija
5/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän pleijerin tunnistaa vasta siinä vaiheessa, kun hän päättää, että nyt on aika ottaa takapakkia.

Vierailija
6/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kommentteja ? Miten pleijerin aktiivisuus eroaa kiinnostuneen (tai epävarmasta) miehen viestittelystä. Auttakaa naista mäessä. Olen ollut pois markkinoilta 20 vuotta, jolloin ei ollut ihan tällaista.ap

Vierailija
7/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyen deittailuhistoriani aikana oppinut sen, että koskaan ei voi tietää.

Vierailija
8/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pleijari niin ei sillä ainakaan kovin kuumat markkinat ole jos kerran tulee sinua tapaamaan 200 km ja koko ajan viestittelee. Kunnon pleijarilla on monta rautaa tulessa joten taukoja tulee väistämättä viestinnässä ja muussakin. Tietysti voi olla sellainen pleijari että on kiinnostunut niin kauan kunnes saa ja sitten vaihtaa seuraavaan.

Vierailija
9/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pleijari niin ei sillä ainakaan kovin kuumat markkinat ole jos kerran tulee sinua tapaamaan 200 km ja koko ajan viestittelee. Kunnon pleijarilla on monta rautaa tulessa joten taukoja tulee väistämättä viestinnässä ja muussakin. Tietysti voi olla sellainen pleijari että on kiinnostunut niin kauan kunnes saa ja sitten vaihtaa seuraavaan.

Eiks miehet saa enää pesää ravintolasta esim.vaan sitä edeltävästä pitää käydä nettikeskusteluja. Ite hakisin ja saisin seksiä helpomminkin. Ainakaan 200 km sitä varten ajaisi.

Vierailija
10/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks miehet saa enää pesää ravintolasta esim.vaan sitä edeltävästä pitää käydä nettikeskusteluja. Ite hakisin ja saisin seksiä helpomminkin. Ainakaan 200 km sitä varten ajaisi.

#tavallinenmies ei ole koskaan saanut pesää ravintolasta säännöllisesti. Ja en kyllä itsekkään ajaisi 200km jonkun tinderböönän takia. 

Vierailija
11/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osa niistä on valmis näkemään paljonkin vaivaa -ja se on mun kokemuksen mukaan nimenomaan menestyneen pelimiehen merkki. Muakin oli yksi tulossa tapaamaan 200 kilsan päästä, viestitteli aktiivisesti ja vaikutti oikein hauskalta seuralta, mutta en sitten itse jaksanut kuitenkaan. Tykkään enemmän sellaisista, jotka sopii tapaamisen tokassa viestissä eikä mitään turhia lätinöitä.

Vierailija
12/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä välii? 

Vierailija
13/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lyhyen deittailuhistoriani aikana oppinut sen, että koskaan ei voi tietää.

Koskaan ei voi tietää mitään eteen tulee. Minusta sillä ei ole edes mitään väliä. En minä ainkakaa enää rakentele mitään pilvilinnoja, enkä kyllä ole enää siinä iässäkään  vaan tapailen erilaisia ihmisiä ihan vaan pitääkseni hauskaa. "Loppuelämän" suhde tulee, jos on tullakseen. Mitä menettävää ap sinulla on, jos pidät vaan ihan harmittomasti kivaa? Sinua on satuettu ja loukattu monta kertaa? Ketäpä ei olisi...Haluat perheen? No sitäkään ei kaikille suoda...

Vierailija
14/18 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikahan sen näyttää. Ei me todellakaan voida tietää.

Vierailija
15/18 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
16/18 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä tiedä koskaan alkuvaiheessa. Jotkut todellakin haluaa koukuttaa naisen, ja heille on jotain sairasta viihdettä viestitellä ja jutella tiiviistikin, vaikka ei ole aikomustakaan sitoutua parisuhteeseen.

Kyllä mun luo on useat miehet ajelleet ajelleet satoja kilometrejä. Yksi tuli yli 400km päästä, ja kävi monta kertaa. Olisi kyllä todnäk halunnut parisuhteenkin, mutta mua häiritsi se välimatka.

Vierailija
17/18 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään menestyjä ei aja 200 km jonkun pahanhajuisen obeesin surkimuksen luo.

18/18 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo minusta aika kiinnostuneelta vaikuttaa! 

🇺🇦🇮🇱