Monensillako treffeillä seksiä potentiaalisen tuttavuuden kanssa
Tietenkään näihin ei ole mitään yksiselitteisiä sääntöjä, mutta monensilla treffeillä on sopiva aika harrastaa seksiä deitin kanssa?
Tuntuu, että jos liian pian, kiinnostus lopahtaa, mutta itse en kauhean kauan jaksa seksiä lykätäkään, kun se kuitenkin kertoo paljon yhteensopivuudesta.
Harrastin seksiä kuudensilla tai seitsemänsillä treffeillä, mutta nyt miehestä ei kuulu ja pohdin, mikä meni vikaan.
Kommentit (101)
Olisihan se kamalaa tapailla 4-5 kertaa ennen kuin vasta mennään sänkyyn. Ja sitten kun paljastuisi, että miehellä on pieni niin koko tapailuvaihe olisi mennyt ihan hukkaan.
Itse en halua tehdä sopimusta siitä, että muita ei tapailla ennen kuin on edes vähän kokeiltu yhteensopivuutta myös intiimimmin. Seksin harrastaminen myös lisää kiintymystä, jonka perusteella on helppo päättää, että ei halua enää tavata muita.
Vierailija kirjoitti:
Kun on ensin pari viikkoa viestitelty Tinderissä niin ihan hyvin voi jo ekoilla treffeillä hypätä sänkyyn
Siis tätähän jotkut miehet kuvittelevat. Että nainen ihan oikeasti lämpenisi sillä, että sovelluksessa jauhetaan viikkotolkulla jotain pintapuolista sontaa. Sit treffeille tullaan sen tietyn asian kiilto silmissä niin ettei jää epäselväksi. Kuvottavaa.
Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tällaisia "sääntöjä". Siis jos synkkaa, ja tekee mieli, niin miksi sitä pitää vitkuttaa? Eikö ole ihan älytöntä, että kahden tunnin tuntemisen jälkeen seksi tekee naisesta huonon, mutta sitten vaikkapa neljän tunnin jälkeen tilanne on jotenkin eri?
Ja jos sitä kemiaa tosiaan löytyy, niin ei se siitä mihinkään katoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kamalaa tapailla 4-5 kertaa ennen kuin vasta mennään sänkyyn. Ja sitten kun paljastuisi, että miehellä on pieni niin koko tapailuvaihe olisi mennyt ihan hukkaan.
Trolololo selvästi miehen kirjoittama viesti!
Yleensä 3-5 treffeillä ollut seksiä Tinder-tuttavuuksien kanssa. M40
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua tehdä sopimusta siitä, että muita ei tapailla ennen kuin on edes vähän kokeiltu yhteensopivuutta myös intiimimmin. Seksin harrastaminen myös lisää kiintymystä, jonka perusteella on helppo päättää, että ei halua enää tavata muita.
Mitä tämä kiintyminen seksin jälkeen on?
Mulle ei koskaan tapahtunut niin.....
Mulla on sen verran charmia, etten eka iltana anna.
Joskus nuorena mietti hirveänä kaikkia "sääntöjä" että pitää odottaa sen ja sen verran... Nyt vanhempana ei kiinnosta mikä olisi se oikea käytäntö, vaan teen kuten haluan. Jos suhde kaatuu jo alkumetreille ekan seksikerran takia niin se olisi kaatunut myöhemminkin. Enkä haluaisi edes seurustella henkilön kanssa, joka on niin tyhmä että tuomitsee "helppouden" perusteella.
Kyllä se ensimmäisillä treffeillä pitää päästä testaamaan. Aina tulee se jännittävä uutuuden viehätys kun saa kokea uuden miehen peniksen sisälläni.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksiä kuudensilla tai seitsemänsillä treffeillä, mutta nyt miehestä ei kuulu ja pohdin, mikä meni vikaan.
Oletko sinä ottanut yhteyttä mieheen? Ja hän ei siis vastaa?
Vai eikö kumpikaan teistä ole ottanut yhteyttä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä 3-5 treffeillä ollut seksiä Tinder-tuttavuuksien kanssa. M40
oletko tavannut aloitteellisia naisia nimittäin musta tuntuu että ne on katoamassa sukupuuttoon vai teitkö itse aloitteen ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ensimmäisillä treffeillä pitää päästä testaamaan. Aina tulee se jännittävä uutuuden viehätys kun saa kokea uuden miehen peniksen sisälläni.
Päästätkö tosiaan sänkyyn aina ensitreffeillä ? Kyllä pitää olla melkoiset kemiat että päästäisin
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla.
Joskus nuorena mietti hirveänä kaikkia "sääntöjä" että pitää odottaa sen ja sen verran... Nyt vanhempana ei kiinnosta mikä olisi se oikea käytäntö, vaan teen kuten haluan. Jos suhde kaatuu jo alkumetreille ekan seksikerran takia niin se olisi kaatunut myöhemminkin. Enkä haluaisi edes seurustella henkilön kanssa, joka on niin tyhmä että tuomitsee "helppouden" perusteella.
Nämä feministiset virret eivät kyllä miesten biologiaa muuta. Jos mies ei ole sitoutumishaluinen ennen seksiä, niin seksiin loppuu kiinnostus. Siinä on toki eroja, kuinka helposti miehet kiinnostuvat vakavasta sutheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän seksin aikana ja sen jälkeen tulee niin hyvä tunne siitä toisesta ihmisestä. Siinä sitten pyöriskellään, naureskellaan ja pussaillaan monta tuntia. Väkisinkin tuossa tulee sellainen olo, että tämän ihmisen kanssa haluan olla jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä etäännyttää, naisia kiinnyttää.
Vaikka heti ensimmäisillä. Useita kertoja on ensitapaaminen johtanut jommankumman luo. Suhteen keston kannalta sillä ei ole ollut mitään merkitystä, onko seksi tullut kuvioihin heti vai myöhemmin. Ihan yhtä lailla baaristakin on päädytty samana iltana samaan osoitteeseen, jos kiinnostusta on ollut, ja yksi sellainen päätyminen johti kohdallani avioliittoon lapseni isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei koskaan tapahtunut niin.....Hyvän seksin aikana ja sen jälkeen tulee niin hyvä tunne siitä toisesta ihmisestä. Siinä sitten pyöriskellään, naureskellaan ja pussaillaan monta tuntia. Väkisinkin tuossa tulee sellainen olo, että tämän ihmisen kanssa haluan olla jatkossakin.
Höh! En ole koskaan kokenut tälläistä.
Mua seksi vaan stressaa älyttömästi ja oon vaan onnellinen että se on ohi ja haluan pois siitä.
Vielä yksi kysymys: tunteja!?
Eikö teillä ole muuta elämää/vastuita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei koskaan tapahtunut niin.....Hyvän seksin aikana ja sen jälkeen tulee niin hyvä tunne siitä toisesta ihmisestä. Siinä sitten pyöriskellään, naureskellaan ja pussaillaan monta tuntia. Väkisinkin tuossa tulee sellainen olo, että tämän ihmisen kanssa haluan olla jatkossakin.
Höh! Ei mulle oo koskaan käynyt noin.
Tosin seksi stressaa mua älyttömästi ja oon vain onnellinen kun se on vihdoin ohi.
Vielä toinen kysymys: Tunteja?!?
Eikö teillä ole elämää/vastuita?
Riippuu ihan treffikumppanista ja kemiasta, mutta myös siitä miten paljon tekee mieli ja tunnenko oloni tarpeeksi rentoutuneeksi ja turvalliseksi treffattavan kanssa.