Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monensillako treffeillä seksiä potentiaalisen tuttavuuden kanssa

Vierailija
06.07.2016 |

Tietenkään näihin ei ole mitään yksiselitteisiä sääntöjä, mutta monensilla treffeillä on sopiva aika harrastaa seksiä deitin kanssa?

Tuntuu, että jos liian pian, kiinnostus lopahtaa, mutta itse en kauhean kauan jaksa seksiä lykätäkään, kun se kuitenkin kertoo paljon yhteensopivuudesta.
Harrastin seksiä kuudensilla tai seitsemänsillä treffeillä, mutta nyt miehestä ei kuulu ja pohdin, mikä meni vikaan.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua tehdä sopimusta siitä, että muita ei tapailla ennen kuin on edes vähän kokeiltu yhteensopivuutta myös intiimimmin. Seksin harrastaminen myös lisää kiintymystä, jonka perusteella on helppo päättää, että ei halua enää tavata muita.

Mitä tämä kiintyminen seksin jälkeen on?

Mulle ei koskaan tapahtunut niin.....

Hyvän seksin aikana ja sen jälkeen tulee niin hyvä tunne siitä toisesta ihmisestä. Siinä sitten pyöriskellään, naureskellaan ja pussaillaan monta tuntia. Väkisinkin tuossa tulee sellainen olo, että tämän ihmisen kanssa haluan olla jatkossakin.

Mä haluaisin kokea jotain tällaista, mutta miehet on aina niin tylyjä seksin jälkeen. Menevät suoraan vessaan tai kääntävät selkänsä ja nukahtavat jne.

Sinulle väärät miehet ovat sellaisia. 

Vierailija
62/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ajankohtaista silloin, jos haluaa antaa vahvempien tunteiden tulla mukaan. Koska niin useimmiten (ainakin miehille) käy: jos seksi on ihanaa ja hyvää, herää usein myös vahvempia tunteita. Ei se useinkaan tapahdu miesten osalta ainakaan joillakin kahvilatreffeillä, joissa hörpitään lattea ja rupatellaan niitä näitä. Tai kävelyllä meren rannassa, taidemuseon näyttelyssä, hikilenkillä, koirapuistossa jne.

Tai ajankohtaista silloin, jos haluaa suhteen päättyvän.

Jos seksi kanssani päättää suhteen niin siitä ei olisi voinut millään tulla suhde jonka olisin halunnut. Sellainen käytös kertoo niin paljon siitä toisesta ihmisestä että tiedän että hän ei sopisi minulle.

Itselleni seksi on niin herkkä asia että kaikenlainen "temppuilu" sen suhteen saa minut heti lukkoon. Mutta jos se mies on ymmärtäväinen ja hellä, sytyn mukaan todella helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien lukumäärällä ei ole merkitystä. Siinä vaihessa on hvyä harrastaa seksiä, kun haluaa toista niin että sukat pyörii jaloissa. Ehkä jos kolmansien treffien jälkeenkään ei oel tullut tällaista tunnetta, niin aika epätodennäköistä on, että sellainen tulee ollenkaan.

Vierailija
64/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mikä olisi sopiva hetki. Jos löytyy juuri sopiva henkilö voisin joko odotella vaikka 10 treffit tai mennä sänkyyn heti ekoilla treffeillä. Se riippuu täysin siitä hetkestä, kemiasta, toisesta henkilöstä. 

Vierailija
65/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksin harrastaminen heti, vähän ajan päästä tai myöhemmin vaikuttaa suhteeseen negatiivisesti niin silloin aika on ollut väärä. Mikä tahansa niistä taas voi olla oikea jos se molemmista tuntuu.

Monilta tuntuu unohtuneen että suhtessa kohtaa kaksi ihmistä jolla molemmilla on ihan oma tunne ja käsitys siitä milloin seksi juuri hänelle sopii. Jos molempien käsitykset sattuvat kohtaamaan niin sitten voidaan mennä sen mukaan. Jos taas nämä eivät kohtaa, on mahdollisuus kaikenlaisiin väärinkäsityksiin tai siihen että suhde ei jatku.

Mitään sääntöjä ei siis voi antaa koska toimiva aika riippuu aina niistä kahdesta ihmisestä.

Joskus ihmiset ovat toisilleen vaan niin totaalisen vääriä ettei mikään aika ole oikea.

Vierailija
66/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua tehdä sopimusta siitä, että muita ei tapailla ennen kuin on edes vähän kokeiltu yhteensopivuutta myös intiimimmin. Seksin harrastaminen myös lisää kiintymystä, jonka perusteella on helppo päättää, että ei halua enää tavata muita.

Hyvän seksin aikana ja sen jälkeen tulee niin hyvä tunne siitä toisesta ihmisestä. Siinä sitten pyöriskellään, naureskellaan ja pussaillaan monta tuntia. Väkisinkin tuossa tulee sellainen olo, että tämän ihmisen kanssa haluan olla jatkossakin.

Mä haluaisin kokea jotain tällaista, mutta miehet on aina niin tylyjä seksin jälkeen. Menevät suoraan vessaan tai kääntävät selkänsä ja nukahtavat jne.

Mulle tulee kova tarve virtsata laukeamisen jälkeen. Yleensä tulen kyllä heti takaisin sen jälkeen. Joskus pitää myös kääntyä vähintään viereen hapen saannin takia.

Minua ärsyttää suunnattomasti, kun nämä biologiset tarpeet nähdään jotenkin kylmyytenä tai pahuutena. Kyseessä on erilaisuus tarpeiden suhteen. Kukaan mies ei tuomitse lähelle haluavaa naista, mutta jotenkin tuossakin käsitellään asiaa niin, että naisen tarpeet ovat oikeita, mutta miehen jotain muuta ja toisarvoisia. 

Tämä on asia 

Vierailija
67/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kova tarve virtsata laukeamisen jälkeen. Yleensä tulen kyllä heti takaisin sen jälkeen. Joskus pitää myös kääntyä vähintään viereen hapen saannin takia.

Minua ärsyttää suunnattomasti, kun nämä biologiset tarpeet nähdään jotenkin kylmyytenä tai pahuutena. Kyseessä on erilaisuus tarpeiden suhteen. Kukaan mies ei tuomitse lähelle haluavaa naista, mutta jotenkin tuossakin käsitellään asiaa niin, että naisen tarpeet ovat oikeita, mutta miehen jotain muuta ja toisarvoisia. 

Tämä on asia 

En usko että edellinen kirjoittaja tarkoitti sinua. Kyllä se tylyys tulee siitä miten asiat tekee, ei siitä mitä tekee.

Vierailija
68/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla.

Joskus nuorena mietti hirveänä kaikkia "sääntöjä" että pitää odottaa sen ja sen verran... Nyt vanhempana ei kiinnosta mikä olisi se oikea käytäntö, vaan teen kuten haluan. Jos suhde kaatuu jo alkumetreille ekan seksikerran takia niin se olisi kaatunut myöhemminkin. Enkä haluaisi edes seurustella henkilön kanssa, joka on niin tyhmä että tuomitsee "helppouden" perusteella.

Aivan nämä l#tkat voivat seurustella aivan vapaasti keskenään ja pidättyväisemmät voivat tutustua ihan niin kauan kun hyvältä tuntuu. Ei mitään ongelmaa kun toimii vain.kaltaistensa kanssa. Tuskin muutkaan arvot kohtaisi.

En ole koskaan ymmärtänyt mikä ihmeen halu joillain on leimata ihmiset kaikilta arvoiltaan jotenkin epäilyttäviksi jos he sattuvat tykkäämään seksistä? Seksin harrastaminen ekoilla treffeillä ei kerro mistään muusta kuin siitä että sattuu haluamaan jo silloin seksiä. 

Vierailija
69/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ajankohtaista silloin, jos haluaa antaa vahvempien tunteiden tulla mukaan. Koska niin useimmiten (ainakin miehille) käy: jos seksi on ihanaa ja hyvää, herää usein myös vahvempia tunteita. Ei se useinkaan tapahdu miesten osalta ainakaan joillakin kahvilatreffeillä, joissa hörpitään lattea ja rupatellaan niitä näitä. Tai kävelyllä meren rannassa, taidemuseon näyttelyssä, hikilenkillä, koirapuistossa jne.

Aivan. Koska miehet ovat pelkästään pllun perässä. Miksi siis ylipäätään pitäisi olla missään tekemisissä miesten kanssa? Sen kun hankkii dildon. Paljon vähemmän vaivaa niin.

Vierailija
70/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla.

Joskus nuorena mietti hirveänä kaikkia "sääntöjä" että pitää odottaa sen ja sen verran... Nyt vanhempana ei kiinnosta mikä olisi se oikea käytäntö, vaan teen kuten haluan. Jos suhde kaatuu jo alkumetreille ekan seksikerran takia niin se olisi kaatunut myöhemminkin. Enkä haluaisi edes seurustella henkilön kanssa, joka on niin tyhmä että tuomitsee "helppouden" perusteella.

Aivan nämä l#tkat voivat seurustella aivan vapaasti keskenään ja pidättyväisemmät voivat tutustua ihan niin kauan kun hyvältä tuntuu. Ei mitään ongelmaa kun toimii vain.kaltaistensa kanssa. Tuskin muutkaan arvot kohtaisi.

En ole koskaan ymmärtänyt mikä ihmeen halu joillain on leimata ihmiset kaikilta arvoiltaan jotenkin epäilyttäviksi jos he sattuvat tykkäämään seksistä? Seksin harrastaminen ekoilla treffeillä ei kerro mistään muusta kuin siitä että sattuu haluamaan jo silloin seksiä. 

Jos ei pysty impulssejaan seksin suhteen kontrolloimaan niin tuskin se onnistuu muissakaan asioissa. Todella surullista tämä nykymaailman seksikeskeisyys. Tosiasia kuitenkaan n on, että normaalit ihmiset eivät halua liian helppoa ja halpaa kumppania.

Vierailija
71/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi kanssani päättää suhteen niin siitä ei olisi voinut millään tulla suhde jonka olisin halunnut. Sellainen käytös kertoo niin paljon siitä toisesta ihmisestä että tiedän että hän ei sopisi minulle.

Itselleni seksi on niin herkkä asia että kaikenlainen "temppuilu" sen suhteen saa minut heti lukkoon. Mutta jos se mies on ymmärtäväinen ja hellä, sytyn mukaan todella helposti.

Ja tätä epäsopivuutta et muuten huomaa kuin jakamalla itseäsi täysin turhille tyypeille? Ehkä hieman korkeammalla kannattaisi pitää rimaa.

Vierailija
72/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on asia 

Olen törmännyt sellaiseen että mies välittömästi aktin jälkeen suunnilleen juoksee pois sängystä sanaakaan sanomatta. Minä jään hämmentyneenä yksin sänkyyn, kunnes mies hyvän tovin jälkeen tulee poikkeuksellisen vähäpuheisena takaisin. Kai tämäkin sitten on vaan normaalia, mutta kyllä, kylmä fiilis tuli.

Vierailija
73/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla.

Jos ei pysty impulssejaan seksin suhteen kontrolloimaan niin tuskin se onnistuu muissakaan asioissa. Todella surullista tämä nykymaailman seksikeskeisyys. Tosiasia kuitenkaan n on, että normaalit ihmiset eivät halua liian helppoa ja halpaa kumppania.

Eihän siinä ole kyse kyvyttömyydestä kontrolloida, jos pitää ihan luonnollisena harrastaa seksiä silloin, kun siltä tuntuu. Kyvyttömyys kontrolloida tarkoittaisi sitä, että aikoo pitää housut jalassa mutta ei pystykään.

t. Toinen, jolle on ihan luonnollista harrastaa seksiä heti kun siltä tuntuu

Vierailija
74/101 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä epäsopivuutta et muuten huomaa kuin jakamalla itseäsi täysin turhille tyypeille? Ehkä hieman korkeammalla kannattaisi pitää rimaa.

Miksi kahden ihmisen keskenään harrastama nautintoa ja hyvää oloa tuottava tekeminen on sinulle jakamista? Eikö kannattaisi jo tulla 2020-luvulle?

eri

Vierailija
75/101 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee semmonen hormoni/tunnemyrsky, jos harrastan seksiä kiinnostavan tyypin kanssa. Se lisää kiintymisen tunnetta. Oksitosinia vapautuu seksiä harrastaessa ja siitä se johtuu. Myös ilman seksiä, jos halaillaan, paijaillaan ja ollaan muuten lähekkäin. Varmasti aika yksilöllistä. Ja mulla siihen vaikuttaa myös se, jos on ollut pitkä aika kun on viimeksi harrastanut seksiä. Yhden illan jutuistakin tulee sama olo, mutta laimeampana kun ei ole fyysisen kiinnostuksen lisäksi muuta.

Vierailija
76/101 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin, niin useimpien sellaisten treffikumppanien kanssa, joiden kanssa ikinä ylipäätään sänkyyn päädyttiin, sinne päädyttiin ekoilla treffeillä. Suurimman osan kanssa ei ole kemiaa ja tiedän hyvin nopeasti voinko ikinä haluta heitä. Näitä on turha tavata toista kertaa. Sitten jos kemiaa on, niin mitä tuota odottelemaan.

Vierailija
77/101 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla.

Eihän siinä ole kyse kyvyttömyydestä kontrolloida, jos pitää ihan luonnollisena harrastaa seksiä silloin, kun siltä tuntuu. Kyvyttömyys kontrolloida tarkoittaisi sitä, että aikoo pitää housut jalassa mutta ei pystykään.

t. Toinen, jolle on ihan luonnollista harrastaa seksiä heti kun siltä tuntuu

Näin. Jos mulla ei ole mitään syytä kieltäytyä tarjotusta laskiaispullasta, niin miksi ihmeessä mun pitäisi kieltäytyä vain todistaakseni itselleni ja maailmalle, että pystyn siihen? Satun ptämään laskiaispullista, enkä ole dieetillä kun painokin on normaali. Ei ole diabetesta ja hampaatkin kunnossa, niin miksi mun pitäisi periaatteen vuoksi pantata itseltäni makunautinto kun aina joskus sellainen tulee vastaan? Ei se silti tarkoita, että olisin valmis syömään ihan aina mitä tahansa mulle tarjotaan, sillä on paljon ruokia, joista kieltäydyn, sillä en pidä niistä. Jos joskus taas huomaan, että kiloja on karttunut vähän liikaa ja pitää tarkkailla linjoja, niin silloin kieltäydyn siitä laskaispullastakin. Sama pätee potentiaalisiin seksikumppaneihin.

Vierailija
78/101 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
79/101 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Ei tämä täällä mihinkään enää nouse, kun siirretty seksiosastolle, tänne pystyyn kuolleeseen paikkaan.

Vierailija
80/101 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä ottanut nyt sen linjan että ensitreffeillä halaus ja hymy. Sitten jos on kemiaa ja tulee seuraavat treffit niin sitten pieni suudelma treffien päätteeksi. Joskus tosin käynyt tässä vaiheessa niin että pussailu onkin jatkunut intohimoiseksi suuteluksi. Vasta kolmansilla treffeillä ehdotan kahvihetkeä ja seksiä. Naisista vaan todella usein ei ots yhtään selvää kolmenkaan treffin jälkeen että haluaako ne vaan kaveerata ja tuleeko aloitteesta seksiin hyvä vastaanotto vai suuttuminen..