Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monensillako treffeillä seksiä potentiaalisen tuttavuuden kanssa

Vierailija
06.07.2016 |

Tietenkään näihin ei ole mitään yksiselitteisiä sääntöjä, mutta monensilla treffeillä on sopiva aika harrastaa seksiä deitin kanssa?

Tuntuu, että jos liian pian, kiinnostus lopahtaa, mutta itse en kauhean kauan jaksa seksiä lykätäkään, kun se kuitenkin kertoo paljon yhteensopivuudesta.
Harrastin seksiä kuudensilla tai seitsemänsillä treffeillä, mutta nyt miehestä ei kuulu ja pohdin, mikä meni vikaan.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen viehättävyydestä.

Alhainen / rimaa hipova viehättävyys -> ehdottomasti eka treffeillä oltava seksiä.

Huippuviehättävä -> jopa kahdet seksittömät treffit jaksaa, mutta viimeistään kolmansilla oltava seksiä

Vierailija
82/101 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auka perusitllanne.

Mies on ollut varmaankin aktiivinen yhteydenpitäjä ja liehitellyt sen verran, että on päässyt seksiin. Nainen määrittelee heterosuhtessa milloin seksiä harrastetaan ja toimii siinä portinvartijana.

Nyt mies tietää, ettei ole naisen intresseissä kerätä uusia seksikumppaneita, vaan nainen jollain tasolla on miehestä kiinnostunut kun halusi harrastaa seksiä. Nyt on naisen vuoro olla aktiivinen suhteessa mieheen ja pitää mieheen yhteyttä. Miehen ei tarvitse enää olla se aktiivisempi osapuoli.

Mies sitten toimii portinvartijana edetäänkö seksistä edelleen monogaamiseen parisuhteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolmansillan treffeillä pitäs seksiä saada tai se viestii siitä että on pihtari tai jotain muuta syytä että jatkossakin seksiä ei niin vaan saa

Vierailija
84/101 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toisilla jo pitäisi ainakin lähelle päästä, kolmansilla viimeistäään kunnon rynkytystä ja anaalia

Vierailija
85/101 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksiä meinaa herua muutaman tapaamisen jälkeen niin lopahtaa se kiinnostuskin kyllä äkkiä

Vierailija
86/101 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei anaalia ensi kerralla,niin se on stoptykkänään.

Vierailija
87/101 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen vain näyttäviä ja mielenkiintoisia miehiä. Ensimmäiset treffit päättyvät suihinottoon ellei mies ole töpännyt raskaasti treffien aikana. Jos kokopuolikin on kunnossa, toisilla treffeillä on tarjolla jo piparia. N 34

Vierailija
88/101 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tee mieli seksiä, on parempi jättää homma niille, joilla tekee. En ainakaan tahtoisi naista, joka laskelmoi, mitä milloinkin voi tehdä.

89/101 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti jos siltä tuntuu.

Vierailija
90/101 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen vain näyttäviä ja mielenkiintoisia miehiä. Ensimmäiset treffit päättyvät suihinottoon ellei mies ole töpännyt raskaasti treffien aikana. Jos kokopuolikin on kunnossa, toisilla treffeillä on tarjolla jo piparia. N 34

Meinaatko että ihan itse teet aloitteen suikkariin?? Eihän suomalaiset naiset uskalla kun ujostellaan ja odotetaan valmista. Paheksutaan miehiä jotka on ujoja ja valitetaan vaikka itse ei uskalleta mitääm aloitetta mihinkään suuntaan. Itselläni sytyttää todella paljon nainen joka tekee alotteita koska se on special tapaus jo

Vierailija
91/101 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että ihan itse teet aloitteen suikkariin?? Eihän suomalaiset naiset uskalla kun ujostellaan ja odotetaan valmista. Paheksutaan miehiä jotka on ujoja ja valitetaan vaikka itse ei uskalleta mitääm aloitetta mihinkään suuntaan. Itselläni sytyttää todella paljon nainen joka tekee alotteita koska se on special tapaus jo

Hä? Kyllä minä olen aina ollut se aktiivisempi / alotteellisempi osapuoli suhteessa.

Vierailija
92/101 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä toisilla tai kolmansilla treffeillä, mutta en ole viiden vuoden sinkkuaikanani päässyt ekoja treffejä pidemmälle :(

N48

Vierailija
93/101 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaan. Vienosti vinkkaan, että ottaisin vastaan apua nenän puuterointiin tai muuhun vastaavaan. Ne, joille olen vinkin katsonut aiheelliseksi antaa, ovat olleet heti leikissä mukana. Mielestäni 2000 -luvulla nainenkin voi tehdä aloitteen. N 34

Vierailija
94/101 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kertoo toisesta heti sen että jos seksi on joku iso juttu ja saavutus mihin pitää tapailla viikkokausia on se seksi suhteessakin sitten sellainen pihtailun väline. Parhaat seksikumppanit olleet ne jotka on itse koskettaneet ja vihjailleet toisella tai kolmannella tapaamisella

Vierailija
95/101 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ekoilla treffeillä, mutta kyllä jotain tuhmaa juttua pitää kuiskutella ja suudella. Tässä iässä ei viitsi enää kainostella.

N50+

Vierailija
96/101 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ekoille treffeille tindermiehen kotiin. Oli tarkoitus juoda teetä ja jutella kaikessa rauhassa, mut yhtäkkiä huomattiin että oltiinkin harrastettu valtavan ihanaa seksiä tuntikaupalla. Joskus näinkin. Hänen kanssaan olikin sitten niin kiihkeä romanssi että kesti puoli vuotta että syke tasaantui.

Minusta ei kyllä ole suunnitelmallisesti pihtaamaan. Jos sytyttää niin sit mennään.

Vierailija
97/101 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,66 treffiä ennen seksiä on sopiva. Tietää sitä, että osan kanssa liian aikaisin ja toisille liian myöhään. Kenellekään ei siis kohdallaan.

Vierailija
98/101 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin vaikea ku mies sanoi viimeksi et on tottunut harrastaa seksiä tyyliin 3-4 treffeillä viimeistään. Ja itsellä kokemusta pyöreä nolla (mies ei tiedä). Kannattaako roikottaa miestä? Tykkään kyllä hänestä ihmisenä ihan tosi paljon mutta seksi on mulle tosi henkilökohtainen asia. 

Vierailija
99/101 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden pariskunnan, joka alkoi harrastaa seksiä heti tavattuaan, eikä tapaamisessa ollut edes kyse treffeistä, vaan täysin sattumanvaraisesta kohtaamisesta.

Siitä tapaamisesta kehittyi heti parisuhde ja uusperhe. Itse en tuota pariskuntaa koskaan tavannut, mutta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni puhui heistä usein.

Kyseessä oli mummon lapsuudenkodin lähistöllä elänyt uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
100/101 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden pariskunnan, joka alkoi harrastaa seksiä heti tavattuaan, eikä tapaamisessa ollut edes kyse treffeistä, vaan täysin sattumanvaraisesta kohtaamisesta.

Siitä tapaamisesta kehittyi heti parisuhde ja uusperhe. Itse en tuota pariskuntaa koskaan tavannut, mutta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni puhui heistä usein.

Kyseessä oli mummon lapsuudenkodin lähistöllä elänyt uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä

Tuo on hyvin mielenkiintoinen kertomus. Muistatko vielä, mitä sanaa mummosi siitä uskottomuudesta käytti?