Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä mieltä kuvan naisen hiuksista? Linkki

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset. I like a lot

Vierailija
2/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat tekoletit..ei kiitos. Mies 27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa tietää näin ohuthiuksisena suomalaisnaisena, että olisiko tosiaan miesten mielestä kiva, jos laittaisin tuollaiset tekohiukset? Itse haluaisin tuollaiset mielelläni, mutta olisiko kiva silitellä feikkitukkaa?

Vierailija
4/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen hiukset ne sitten alunperin ovat olleetkaan.

Vierailija
5/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kivaa tietää näin ohuthiuksisena suomalaisnaisena, että olisiko tosiaan miesten mielestä kiva, jos laittaisin tuollaiset tekohiukset? Itse haluaisin tuollaiset mielelläni, mutta olisiko kiva silitellä feikkitukkaa?

Olisi kiva, näyttää nätimmältä.

Vierailija
6/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet miesten mielipiteitä? Te naisethan meikkaatte, käytte kampaajalla jne itsenne vuoksi, ettekä miesten.

Vierailija
7/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi sanoa että olisivat feikkihiukset?

Vierailija
8/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tyttö joka tapauksessa.

Vierailija
9/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tuollaista tekotursaketta. Se on erittäin huono sijoituskohde.

Vierailija
10/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä viestiketjuun vastanneiden miesten määrä: noin yksi. Huonosti naamitoitu nuoren ja kauniin naisen haukkumisketju eli ihan normia mammapalstaa taas.

Vierailija
11/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaiset hiukset, tosin tummanruskeat eikä mustat. Ihan täysin omaa hiusta ei mitään feikkiä.

Vierailija
12/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä tota panisin pienessä sievässä, mutta aamulla sais kyllä lähteä heti kun on tiskannu.

Vierailija
13/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen hiukset ne sitten alunperin ovat olleetkaan.

jonkun intialaisen katulapsen. Suurin osa noista jatkoleteistä tulee sieltä.

Vierailija
14/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet miesten mielipiteitä? Te naisethan meikkaatte, käytte kampaajalla jne itsenne vuoksi, ettekä miesten.

Minähän sanoin, että itse haluaisin tuollaiset hiukset. Mutta haluan myös miehen ja halusin siksi tiedustella, että olisiko miehelle turn off silitellä tekotukkaa.

Ja mistä tietää tekotukaksi? Ei suomalaisilla vaan valitettavasti kasva tuollaiset paksut pitkät hiukset. Jos kasvaa, niin ei ainakaan mustat tai blondit, maantienharmaat värjäämättömät ehkä. Mutta mustiksi värjätyt ja blondatut kärsivät liikaa kasvaakseen tuollaiseksi. Suomalaisten hiuslaatu kun ei valitettavasti ole paksu.

Vierailija
15/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi linkität Instaasi tänne? Ollut useissa eri ketjuissa. Haluatko keski-ikäisiä tuppikulleja runkkaamaan kuvillesi.

Vierailija
16/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta lisäkefledaa pitäneenä huomaan että jatkeet on.Aito tukka laskeutuu eritavalla. Onneks nykyään oma tukka,paras tukka 💆

Vierailija
17/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän sanoin, että itse haluaisin tuollaiset hiukset. Mutta haluan myös miehen ja halusin siksi tiedustella, että olisiko miehelle turn off silitellä tekotukkaa.

Ja mistä tietää tekotukaksi? Ei suomalaisilla vaan valitettavasti kasva tuollaiset paksut pitkät hiukset. Jos kasvaa, niin ei ainakaan mustat tai blondit, maantienharmaat värjäämättömät ehkä. Mutta mustiksi värjätyt ja blondatut kärsivät liikaa kasvaakseen tuollaiseksi. Suomalaisten hiuslaatu kun ei valitettavasti ole paksu.

Jos näytät muutenkin kuvan neidolta, niin varmasti joku löytyy silittämään hiuksia(si). :)

Vierailija
18/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit hiukset ja lähes täydellinen kroppa.

Vierailija
19/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain suomalaisilla kyllä on pitkä ja vahva tukka, vaikka värjäävätkin. Useilla kyllä ei ole vaan on just se ohut suomitukka. Mutta noista näkee, että ne on pidennykset, koska raja omien hiusten ja jatkeiden välillä näkyy. 

Vierailija
20/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi feikki koko muija, tukkaa myöten.