Voiko 50 vuotias nainen ottaa ison tatuoinnin?
Kommentit (36)
Voi tietysti. Älä kuitenkaan ota, ne eivät kaunista ketään. Tee sillä rahalla jotain oikeasti kivaa.
Jessss! Ota vaan Mäkin olen jo 78 v ja juuri otin selkääni kuolleen koirani kuvan
Kuvalla on mulle syvällinen merkitys...Ehdoton Green flag.
Älä viitsi rumistua, ne on kauheita, yleensä. Nauti kauniista ihostasi, vielä voit, noin nuorena.
Voi ottaa mutta on kamalan näköistä. Muuan kotimaisen kosmetiikkamerkin mainoksissa esiintyy vahvasti tatuoitu naishenkilö. Se on minulleluotaantyöntävää eikä houkuta ostamaan, olipa itse tuote miten hyvä tahansa. Tatuoinneista tulee mieleen vankilakundit, ja markkinoinnissa vaan nyt on kyse mielikuvista.
😅 Mikä estäisi. Itse otin sen kunniaksi ensimmäiseni kun pääsin eläkkeelle , nyt niitä on jo neljä. Jokaisella on merkityksensä itselleni . Minulle on niin yhdentekevää mitä muut ajattelee, olen jo ohittanut sen iän, onneksi. En anna muiden mielipiteillään määrittää elämääni. Anna mennä vain🤗 kerran täällä vain ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jessss! Ota vaan Mäkin olen jo 78 v ja juuri otin selkääni kuolleen koirani kuvan
Kuvalla on mulle syvällinen merkitys...Ehdoton Green flag.
😍😍😍😍😍😍
Tottakai voit. Jos tekee mieli niin ota!
Jos olet stereotyyppinen palstamamma, voit ottaa valtavan suuren tatuoinnin. Paljon suuremman kuin kukaan palstauli incellin unelmanainen.
Hanuriin voisit ottaa "Ville was here" tatskan
Ota naamatatuointi. Ovat tyylikkäitä kaikenikäisillä.
Voi ottaa ja tuossa iässä sillä ei ole enää väliä, kun markkina-arvo on muutenkin nolla.
Lihoita itseäsi ennen, että saat tilaa suurelle tatuoinille. Muista että tatuointi rumentaa sinua huomattavasti. Jos olet ruma ennestään, niin anna mennä vaan.
Mulla lukee otsassa: EI PÄIVÄTÖIHIN!
Vierailija kirjoitti:
Voi ottaa ja tuossa iässä sillä ei ole enää väliä, kun markkina-arvo on muutenkin nolla.
Sinun markkina-arvosi on aina nolla, olitpa minkä ikäinen tahansa.
Totta kai voit. Siitä vaan! Älä kysele täällä.
En kyllä sinuna ottaisi, kun 50-vuotiaana joudut sitä täältä kyselemään.
50-vuotias tekee omalle nahalleen mitä haluaa. Ei siihen muiden lupia tarvita.
Tietysti aikuinen ihminen voi ottaa. Voi vaikka syödä kulhollisen karkkia joka aamu. Mut en ottaisi tatskaa ite koska värit värit varastoituu lähimpiin imusolmukkeisiin.