Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17v ja 29v parisuhde. Mielipiteesi?

Vierailija
06.07.2016 |

Olen itse 17v nuori naisen alku ja ihastunut 29v mieheen. Ihastusta on kestänyt jo 2v ajan, siitä lähtien kun tutustuttiin ensimmäisen kerran. Minä tein aloitteen. Mies vähän vaikeroi aluksi kaveruuttakin nuoren ikäni takia, mutta lopulta huomattiin et tullaan hyvin toimeen ja ollaan siitä lähtien oltu ystäviä. Meitä yhdistää moni asia, tykätään toistemme ulkonäöstä. Luonteiltamme ollaan hyvin samanlaisia, hyväntahtoisia, vilkkaita, tunteellisia - mutta ei silti mitään nössöjä, ystävällisiä, avoimia, sosiaalisia. Meitä yhdistää myös samanlaiset taustat, miehen vanhemmat on eronnu, miehen isä ei oo ollu läsnä, äiti alkoholisti, mies käyttäny huumeita, tehny rikoksia ja istunu linnassa. Mun vanhemmat on eronnu, äiti on hylänny mut ollessani 7v, isä entinen alkoholisti, minut on huostaanotettu, mua on kiusattu. Ymmärrettiin miehen kanssa toisiamme ja pystyttiin myös tukemaan toisiamme. Tällä hetkellä meillä on kaikki hyvin. Haaveilen myös nuorena äidiksi tulosta, siinä parikymppisenä ja luulen että se onnistuu paremmin vanhemman miehen kanssa. Tää mies on mun sielunkumppani ja ajattelin kysyä enskuussa tahtoisiko hän alkaa seurustelemaan mun kanssa. :) <3

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p.s muista myös, että tuo laatimasi galluppi on harhaanjohtava, olet muitoillut kysymykset siihen malliin, että saisit itseäsi miellyttävän lopputuloksen. Ja mikä tärkeintä tässä sinun tilanteessasi tuolla  miehen iällä ei ole merkitystä. Minusta olisi ihan jees, että alkaisit yksiin, jonkin kunnollisen asiansa hoitavan 35 vuotiaan kanssa ja perustaisit perheen.. Mutta tuo miehen historia.... No olen varoittanut sinua. Haluan sanoa vielä sen, että vaikka minä kirjoitan aika kärkkäästi, niin haluan vain vilpittömästi sinun nuoren elämänsä alussa olevan naisen parasta.

Mitenkähän oon nyt tuota gallupiakin huonoon suuntaan muotoillu? :D siihen oon kans laittanu kärkkäästi vastaus vaihtoehdot kyllä tai ei... ei se ole mitään muotoilua. ;)

Vierailija
22/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve 'ikis'!

Monta tuntia on kulunut laskelmiesi mukaan edellisestä vastaavasta keskustelunaloitteestasi täällä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö tämä mies jotain töitä, vai onko hän niin sanottu sosiaalipummi?

Tällä hetkellä vielä työtön, kun parantuminen kesken ja ei työelämään kykene. Opiskelut tarkoitus alottaa kuitenkin ensvuonna. :)

Vierailija
24/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika haista paska juttu on myös se, että nuori tyttö haluaa ehdoin tahdoin linnakundin ja raskasta väkivalta taustaa omaavan miehen kumppanikseen ja lastensa isäkseen. Voi voi sanon minä... Mutta hei anna palaa! Ja hyvää loppuelämää sinulle ja tuleville lapsillesi

Nuo kun ei oo ainoat asiat hänessä :) kiitos kiitos..

Vierailija
25/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve 'ikis'!

Monta tuntia on kulunut laskelmiesi mukaan edellisestä vastaavasta keskustelunaloitteestasi täällä ?

En oo kyllä mikään ikis. :'D

Vierailija
26/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö tämä mies jotain töitä, vai onko hän niin sanottu sosiaalipummi?

Tällä hetkellä vielä työtön, kun parantuminen kesken ja ei työelämään kykene. Opiskelut tarkoitus alottaa kuitenkin ensvuonna. :)

Parantuminen kesken ja sinä jo suunnittelet perhettä ja lapsia, just just. Odotellaan kaikessa rauhassa vaikka 5 vuotta, niin tämä mies saa opinnot valmiiksi ja ehtii olla muutaman vuoden töissä ja jos tämä menee hyvin niin sitten voitte ruveta niitä lapsia miettimään, siis jos on aivan pakko saada ex linnakundi lasten isäksi...

Vierailija
27/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p.s muista myös, että tuo laatimasi galluppi on harhaanjohtava, olet muitoillut kysymykset siihen malliin, että saisit itseäsi miellyttävän lopputuloksen. Ja mikä tärkeintä tässä sinun tilanteessasi tuolla  miehen iällä ei ole merkitystä. Minusta olisi ihan jees, että alkaisit yksiin, jonkin kunnollisen asiansa hoitavan 35 vuotiaan kanssa ja perustaisit perheen.. Mutta tuo miehen historia.... No olen varoittanut sinua. Haluan sanoa vielä sen, että vaikka minä kirjoitan aika kärkkäästi, niin haluan vain vilpittömästi sinun nuoren elämänsä alussa olevan naisen parasta.

Mitenkähän oon nyt tuota gallupiakin huonoon suuntaan muotoillu? :D siihen oon kans laittanu kärkkäästi vastaus vaihtoehdot kyllä tai ei... ei se ole mitään muotoilua. ;)

Niinkuin sanoin ogelmasi ei ole ikä, vaan se että olet perustamassa perhettä epäonnistuneen murhamiehen kanssa (jäi yritykseksi). Teeppäs tyttökulta uusi galuppi...