Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuoden ikäero niin että nainen vanhempi?

Vierailija
06.07.2016 |

Voiko tuommoisesta tulla seksisuhdetta kummempaa? Ainakin naisella vissiin pitää olla hyvä itsetunto ettei anna ryppyjen ja roikkumisten haitata. 29/39v

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voi. 29v mies voisi realistisesti olla esim 24v naisen kanssa ja sellainen näyttää jo huikean hyvältä verrattuna siihen 39 naiseen.

Vierailija
2/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero olisi toisinpäin, miestä syytettäisiin pedofiliasesta ajattelusta. Nyt kyseinen nainen on kuuma puuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jollain tavalla pervo jos on noin paljon vanhemma naisen kanssa. Naisen kuuluu olla nuorempi, mielellään vähintään 10v nuorempi. Muu on epäluonnollista perversiota. Toki sekin sallitaan ja hyvä elämä voi tuollaisillakin olla. Rakkaus kun ei tunne ikää. 

Vierailija
4/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihan onnellisen pariskunnan, jossa nainen on kymmenen vuotta miestä vanhempi ja kaikin puolin paremman näköinen.

Vierailija
5/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene vaikka kadulle kävelemään ja katsele hieman miltä keskiverto 29-v naiset näyttävät. Mene sitten kotiin ja katso peiliin. Oletko todellakin ulkoisesti huomattavasti rumempi kuin 29-vuotiaat?

Vierailija
6/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on jollain tavalla pervo jos on noin paljon vanhemma naisen kanssa. Naisen kuuluu olla nuorempi, mielellään vähintään 10v nuorempi. Muu on epäluonnollista perversiota. Toki sekin sallitaan ja hyvä elämä voi tuollaisillakin olla. Rakkaus kun ei tunne ikää. 

Muuten samaa mieltä mutta mun mielestä 25 vuotiaaksi asti nainen voi olla yhtä vanha mutta sitten kun mennään yli 30v niin sitten naisen olisi hyvä olla nuorempi.

Vierailija
7/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon nuorempi miesystävä ja suhteemme perustuu kyllä ihan muihin asioihin kuin seksiin. Se on osa toki, mutta listan viimeisenä. Ensin tulee rakkaus, luonteiden yhteen sopivuus, yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet jne.

Vierailija
8/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä ainakaan enää perhettä perustella. Tai siis mieshän voi perustaa perheen jonkun toisen kanssa vaika vielä 10 vuoden kuluttuakin, mutta nainen ei.

Vierailija
9/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri tuollainen ikäero, eikä ole minkäänlaisia ongelmia. Ollaan oltu yhdessä jo viisi vuotta ja rakkaus kukoistaa. Itse olen lapset jo tehnyt ja lisää en halunnut. Mies ei halunnut omia lapsia, joten olin hänelle ihanteellinen kumppani. Kukaan ei ole ainakaan kehdannut sanoa, että olisimme epäsuhta pari. Sitä paitsi naiset elävät keskimäärin 10 vuotta pidempään, joten tämähän on hyvä ikäero tulevaisuutta silmällä pitäen.

Vierailija
10/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottaa vanhemman naisen vain jos eivät saa nuorta. Tyytymissuhde.

Vierailija
11/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä siinä ainakaan enää perhettä perustella. Tai siis mieshän voi perustaa perheen jonkun toisen kanssa vaika vielä 10 vuoden kuluttuakin, mutta nainen ei.

Niin, sehän on urbaanilegenda, että nelikymppinen nainen voisi saada lapsen tai jopa lapsia. 

Vierailija
12/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä on 11 vuotta vanhempi vaimo, mun molemmat isoäidit ovat isoisiäni 5-7v vanhempia ja vanhempani samanikäisiä keskenään.

Ei eroja, ei katkeruutta eikä alfabetajännämies-ulinaa, vaan onnellista elämää.

Kaikilla on rakkautta, seksiä, rahaa ja perheet toisin kuin vauvapalstan ulisijamiehillä.

Itse en halua vanhempaa miestä, en ikinä. Yhtään hyvää puolta en heistä keksi.;)

Vierailija
13/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi pitemmän päälle. Paremmin ehkä niin päin että mies on vanhempi.

Vierailija
14/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymyksiä. Mikä ikäero tuo on? Onhan tuollaisia pareja pilvin pimein. Paljon suuremmallakin erolla.

Vierailija
15/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi varmaan tomii

Vierailija
16/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa on seitsemän vuotta. Minulla on päässä liikkunut kahdenlaisia ajatuksia: onpa minulla hyvännäköinen mies ja olenko itse riittävän nuorekas? Kiloja on kertynyt 40v. lähestyessä enkä meikkaa arkisin. Tulee sellainen olo, että pitäisi panostaa ulkonäköön enemmän. Eräästä paidastani mies sanoi puolivahingossa, että se sopisi äidilleni. Sitä paitaa ei ole tultu pidettyä sen jälkeen.

Eli hieman on ulkonäköpaineita.

Vierailija
17/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottaa vanhemman naisen vain jos eivät saa nuorta. Tyytymissuhde.

Ei pidä paikkaansa ainakaan oman kumppanini kohdalla. Hän on kivan näköinen ja on seurustellut aiemmin, mutta kukaan entisistä ei kiinnostanut kauaa. Olen tuntenut hänet vuosia ja tiedän näistä existä, joten eivät ole keksittyjä. Juttelimme joskus parisuhdekiemuroista, kun hän ihmetteli niitä.

Vierailija
18/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljellä on 11 vuotta vanhempi vaimo, mun molemmat isoäidit ovat isoisiäni 5-7v vanhempia ja vanhempani samanikäisiä keskenään.

Ei eroja, ei katkeruutta eikä alfabetajännämies-ulinaa, vaan onnellista elämää.

Kaikilla on rakkautta, seksiä, rahaa ja perheet toisin kuin vauvapalstan ulisijamiehillä.

Itse en halua vanhempaa miestä, en ikinä. Yhtään hyvää puolta en heistä keksi.;)

Ootko ollu joskus kuvake.net -palvelussa, siellä oli tommoinen nainen jolla kaikki suvun naiset oli jotain vanhempia. Lähinnähän toi on erikoinen poikkeus ja ilmeisesti teidän suvun matriarkaalinen tapa. Lienee joku geenivirhe

Vierailija
19/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on juuri tuon verran ikäeroa. Hyvin on mennyt vuosia ja lapsiakin tehty. Itse täytän tänä vuonna 42 ja minkäänlaisia ulkonäköpaineita ei ole. Itse asiassa minä olen meistä se paremman näköinen ikäerosta huolimatta. Seksi on hyvää ja rakkautta riittää. Voihan tuo mies minut joskus nuorempaan vaihtaa, mutta en murehdi moisia enkä usko niin käyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi