Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos sinun ystäväsi pettäisi miestään, kertoisitko siitä miehelle?
06.07.2016 |
Vai olisitko ihan hiljaa?
Pitäisitkö ystävällesi moraalisaarnan aiheesta?
Kommentit (22)
En kertoisi. Ystäväni ovat aikuisia ihmisiä ja hoitavat asiansa niin kuin parhaaksi katsovat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mietin ystäviäni läpi ja kallistun jokaisen kohdalla siihen, että en kertoisi. Olisin päinvastoin onnellinen ja iloinen ystävieni puolesta. Tiedän ystävieni elämästä hyvin paljon ja he tietävät minun, joten toivomme molempiin suuntiin vain onnellisuutta ja jos se näin tulee, niin se on ollut pitkällisen harkinnan tulos. Olen ystävilleni olkapää siinä missä hekin ovat minulle, ovat olleet aina ja tulevat varmasti aina olemaankin. N42