Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun ystäväsi pettäisi miestään, kertoisitko siitä miehelle?

Vierailija
06.07.2016 |

Vai olisitko ihan hiljaa?
Pitäisitkö ystävällesi moraalisaarnan aiheesta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ystävästä ja erityisesti siitä onko ystäväsni mies minun ystäväni, mutta todennäköisesti en kertoisi. -  Kahden kauppa kolmannen korvapuusti; ehkä pelkäsin menettäväni molemmat. 

Vierailija
2/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Tarvitsen enemmän infoa. Oli tilanne mikä tahansa, en hyväksyisi ja kertoisin kyllä ystävälle että eroa nyt ensin. Jos mies olisi myös ystäväni, eikä kusipää, pitäisi miettiä kumman ystävä haluan tulevaisuudessa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, on heidän välinen asia ja olen lojaali ystävälleni. Eri asia voisi olla jos mies olisi minulle läheinen ystävä.

Vierailija
4/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, pyrkisin myös itse pääsemään naimaan sitä sillä voisin suostutella tiedoillani 😃

Vierailija
5/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi enkä saarnaisi.

Vierailija
6/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, koska jos oisin samassa tilanteessa miehen paikalla, niin haluaisin tietää. Mielummin homma loppumaan että pääsee mieskin jatkamaan elämäänsä.

Vierailija
7/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet miehenkin ystävä niin ehkä sitten voisin harkita, itse en kyllä välttämättä siinäkään tapauksessa kertoisi.

En puuttuisi heidän suhteeseen, et tiedä "jutun taustoja." Onko myös ystäväsi mies sinulle tärkeämpi kuin teidän ystävyys. Siis ottaen huomioon, että ehkä suhde päättyisi ja samalla ystävä ehkä päättäisi teidänkin ystävyyden, vaikka et ns. mitään väärä olekaan tehnyt. Itse luottaisin siihen, että pettäjät yleensä jäävät emmin tai myöhemmin kiinni. Voisin myös jutella ystävälle ja kertoa oman mielipiteeni mutta siihen se sitten jäisi.

Vierailija
8/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut, koska olin uskollinen pitkäaikaiselle kaverilleni. Inhosin hänen miestään ja mies minua, mutta en olisi kertonut siinäkään tapauksessa, että olisimme olleet hyvissä väleissä.

Kaveruutemme päättyi siihen, että hän miehineen huijasi minua eräässä toisenlaisessa asiassa. Etsiköön uuden alibin, kun tekee salasuhdetta mieli.

Vierailija
9/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ansaitsee tietää. Sen jälkeem tehköön itse päätöksen haluaako jatkaa suhdetta sellaisen pettäjän kanssa. Itse suuttuisin verisesti jos mun aikaa tuhlattais eikä kukaan kertois et mua petetään. Olis hirveetä elää vuosia valheessa ja tuhlata aikaa väärään ihmiseen. Se pettäjä On vastuussa tekemisistään, ei se kuka hänet paljastaa. Se neuvo et eroais ensin ennenkuin alkaa säätää muuta on hyvä. Jos ei uskalla puuttua muuten. Mut ite oisin ikuisesti kiitollinen jos mulle kertois joku. Paras ois tietenkin jos se nainen hoitais sotkunsa itse. Mitään oikeutta ei ole pettää. Vähintään pitää rehellinen olla toiselle.

Vierailija
10/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole naisia tai homoja ystävinä.  Jos jonkun kaverin nainen pettäisi, niin aivan varmasti kertoisin. 

Vierailija
11/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska viestinviejät ammutaan.

Vierailija
12/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys käytännössä loppuisi vaikka en sitä haluaisi. En vaan tunne ketään pettäjää johon luottaisin, koska ovat sairaan itsekkäitä muutenkin. Kavereina ihan ok mutta ei sen enempää. En haluaisi työkavereiksenikaan sellaisia, ainakaan tehtäviin joissa pitäisi pystyä luottamaan täysin.

Salasuhteen jossain poikkeustilanteessa ehkä ymmärtäisin mutta tällaisia laivalla känniin ja vieraan sänkyyn - naisia en varsinkaan lainkaan...

Vierailija
13/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kuulu minulle. Tälläkin hetkellä tiedän toisen ystäväni pettäneen toista ystävääni, mutta asia ei kuulu minulle, joten vaikenen asiasta.

Vierailija
14/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tapana puuttua muiden parisuhteisiin. Vaikka asetelma olisi toinen, eli mies pettäisi ystävääni, niin todennäköisesti jättäisin kertomatta.

Vierailija
15/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. On ystävän valinta, mitä tekee ja kenelle haluaa taakkansa sysätä - siis kertooko itse miehelleen vai ei. En myöskään kiittäisi ystävää, joka tulisi minulle kantelemaan, että minun mieheni pettää minua. Jos mieheni ei halua minulle asiasta kertoa ja särkeä sydäntäni ja tuhota luottamusta suhteeseemme ja perheeseemme, se on hänen asiansa.

Vierailija
16/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Koska viestinviejät ammutaan.

Näin se valitettavasti usein on, joten en tee sitä enää. En kaipaa sitä mielipahaa ja että lopuksi vielä kaiken jälkeen menetän ystävän.

Vierailija
17/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole naisia tai homoja ystävinä.  Jos jonkun kaverin nainen pettäisi, niin aivan varmasti kertoisin. 

Mutta kertoisitko kaverin naiselle, jos kaveri pettäisi? Siitähän tästä oli käännetysti kyse...

Vierailija
18/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, ellei tosiaan mieskin ole minulle läheinen. Eipä siitä ole kauaa aikaa, kun mentiin ystäväni luo porukalla jatkoille ja jäin yöksikin, niin sieltäpä ystävä heräsi jonkun miehen vierestä aamulla (ystävän oma mies ei ollut paikalla eivätkä he asu yhdessä). Juteltiin tovi asiasta ja ystävä oikeasti katuu. Kehoitin häntä kertomaan itse miehelleen, jos siltä tuntuu. Minä en aio kertoa, vaikka paheksunkin tuota syvästi!

Vierailija
19/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Olen lojaali ystävälleni.

Vierailija
20/22 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi. Olen lojaali ystävälleni.

Lojaali pettäjälle.