Ovatko kaikki nuorta naista lähestyvät vanhemmat miehet likaisia pervoja?
Saako esim. 35-vuotias mies lähestyä parikymppistä naista jos nainen vaikuttaa kiinnostuneelta miehestä? Vai onko mies silloinkin likainen pervo? Sellaisen kuvan ainakin saa, kun tätä palstaa lukee.
Kommentit (14)
Itse en parikymppisenä pitänyt ikäeroa 35 vuotiaisiin niin isona. Nyt 32-vuotiaana huomaan että ikäero on todella suuri. Maailmankatsomus ja elämänkokemus ihan eri luokkaa.
Jos 35:nen haluaa tehdä tuttavuutta parikymppisen kanssa sen vuoksi että kimma on parikymppinen, niin joo, on se jokseenkin pervoa.
Ja lisätäänkö vielä näin että itse en kiinnostuisi 35v miehestä joka on kiinnostunut parikymppisistä. Jotenkin sen henkisen kasvun vaan nyt ymmärtää erilailla kun miettii itseään reilu 10v sitten, vaikka kuvitteli kovin aikuinen olevansa.
Riippuu niin olemuksesta ja miehen lähestymisyrityksen tarkoituksesta.
Jos mies haluaa vain nuorta pillua, ei kiitos.
Jos mies on aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä ja minä hänestä, ikä on aivan sama.
Ällömiehiä on tullut kyllä vastaan, mutta nykyään seurustelen 36v miehen kanssa, itse olen 25v. Mutta juttu alkoi siitä että meillä synkkasi niin hyvin ettei ikää tullut edes kysyttyä, kummankaan puolelta!
Saanko Ap kysyä -toisena miehenä- että miltä sinusta olisi tuntunut parikympisenä, jos Sinua viisitoista vuotta vanhempi nainen olisi lähestynyt ja olisi kokenut kiinnostusta sinuun? - olisiko hän auttamatta pervo? Entä Jos nyt 50 kymppinen eli edelleen 15 -vuotta vanhempi nainen lähestyisi sinua niin kuin sanotaan kiinnostusneena? - Olisi varmaankin imarreltu; vai erehdynkö pahasti.
Kyllä pitäisi tytön pysähtyä miettimään, miksi juuri nuorta.Siinä ei mistään syvemmästä henkevyydestä ole kyse.Yök en kelpuuttaisi.Etsiköön nuoren lihansa muualta
Vierailija kirjoitti:
Itse en parikymppisenä pitänyt ikäeroa 35 vuotiaisiin niin isona. Nyt 32-vuotiaana huomaan että ikäero on todella suuri. Maailmankatsomus ja elämänkokemus ihan eri luokkaa.
Jos 35:nen haluaa tehdä tuttavuutta parikymppisen kanssa sen vuoksi että kimma on parikymppinen, niin joo, on se jokseenkin pervoa.
Ja lisätäänkö vielä näin että itse en kiinnostuisi 35v miehestä joka on kiinnostunut parikymppisistä. Jotenkin sen henkisen kasvun vaan nyt ymmärtää erilailla kun miettii itseään reilu 10v sitten, vaikka kuvitteli kovin aikuinen olevansa.
No mut mikä on ongelma? Itse ainakin koen, että juuri nuoret ihmiset on kiinostavia ja piristäviä. Kun taas vanhukset on lähinnä hiljaa ja tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin olemuksesta ja miehen lähestymisyrityksen tarkoituksesta.
Jos mies haluaa vain nuorta pillua, ei kiitos.
Jos mies on aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä ja minä hänestä, ikä on aivan sama.
Ällömiehiä on tullut kyllä vastaan, mutta nykyään seurustelen 36v miehen kanssa, itse olen 25v. Mutta juttu alkoi siitä että meillä synkkasi niin hyvin ettei ikää tullut edes kysyttyä, kummankaan puolelta!
ööö... eihän teillä e ole mitään ikäeroa. Tommonen reilu 10v on aika normaalia vielä, jopa suositeltavaa.
Nuorta naista lähestyvä vanhempi mies on tyyliin 20v+ vanhempi.
Nykyään miehen ja naisen välinen ikäero on jotenkin paljon paheksuttavampi asia kuin ennen. Jostain syystä tällainen muutos on tullut kulttuuriimme. Eikö ole täysin luonnollista, että mies on kiinnostunut seksuaalisesti viehättävästä naisesta? Juuri nuoret naiset ovat kaikkein kukkeimmillaan.
Hyi saatana. Yli 30-vuotias on yli-ikäinen kurppa. Ovat niin perkeleen rumiakin, kun vertaa ikäisiini miehiin. Etsikööt seuraa ikäsistään.
N25
lerpukka89 kirjoitti:
Nykyään miehen ja naisen välinen ikäero on jotenkin paljon paheksuttavampi asia kuin ennen. Jostain syystä tällainen muutos on tullut kulttuuriimme. Eikö ole täysin luonnollista, että mies on kiinnostunut seksuaalisesti viehättävästä naisesta? Juuri nuoret naiset ovat kaikkein kukkeimmillaan.
Enää ei tarvi ottaa ikäloppua elättämään, kun meillä naisilla on mahdollisuus olla töissä.
N25
Vierailija kirjoitti:
Saako esim. 35-vuotias mies lähestyä parikymppistä naista jos nainen vaikuttaa kiinnostuneelta miehestä? Vai onko mies silloinkin likainen pervo? Sellaisen kuvan ainakin saa, kun tätä palstaa lukee.
Tulisikin niitä pappaikäisiä läähättäjiä vain silloin kun itse osoittaa kiinnostusta... Mutta sillä naisen omalla mielenkiinnolla, tai ennemminkin mielenkiinnon puutteella, ei useimmiten ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyllä miehet käsittää väärin, jos nainen on kohtelias ja ystävällinen ja luulee, että nainen on kiinnostunut, vaikka tämä on vain normaalisti hyväkäytöksinen.
Kyllä naisetkin usein käsittää väärin. Esim. baaritiskillä jos siinä juomaa odotellessa haluaisin jutella jonottavan vieruskaverin kanssa ihan niitä näitä, se tulkitaan monesti iskuyritykseksi ja reaktio on nyrpistelyä. Joskus sanonkin suoraan, että en yritä iskeä tai mitään.
No ei ole minusta mitenkään pervo, mutta vaikeaa on kyllä ymmärtää, mitä aikuinen, keski-ikää lähestyvä mies etsii juuri teini-iän ylittäneestä naisesta. Ymmärrän, että seksiä, mutta vakituista kumppania vakavaan suhteeseen? Mutta jos se on molemmille ok, niin mikäpä siinä. Itseäni ei kyllä ole koskaan kiinnostanut yli 5 v mua vanhemmat miehet. Onhan se elämäntilannekin ihan erilainen, 35-v miehen pitäisi jo kiireellä perustaa perustaa perhettä, siis jo on ylipäänsä perhettä haluamassa ja 20-v naiselle se ei ehkä ole ajankohtaista vielä 10 vuoteen. Jokainen ihan tyylillään, enkä paheksu ko. tilannetta, ihmettelen kyllä, molempien kannalta. Joskus kyllä miehet käsittää väärin, jos nainen on kohtelias ja ystävällinen ja luulee, että nainen on kiinnostunut, vaikka tämä on vain normaalisti hyväkäytöksinen.