Näin sunnuntaina varusmiehen lomapuvussaan ja kysyin TJ:tä - käski haistaa pitkän v*tun
Tänään soitin kyseisen taistelijan varuskuntaan (aselajista oli helppo tunnistaa) ja kuvailin tapahtuneen paikkoineen, kellonaikoineen ja henkilön tuntomerkkeineen. Sanoivat selvittävänsä kenestä oli kyse ja ryhtyvänsä tarvittaviin kurinpitotoimenpiteisiin. Ymmärrän, että varusmiehiä joskus vituttaa, mutta sotilas on sotilas myös lomilla, kun ollaan Puolustusvoimien kledjuissa. Jos kyseinen taistelija lukee tämän, niin tsemppiä! Muaahhahahhaa!
- res kersantti
Kommentit (85)
Voi kun olisin nauttinut jos tuollaisen tapauksen jälkeen olisi tullut käsky puhutteluun. Olisin selvittänyt vakavalla naamalla, että joku epämääräinen hyypiö, jota epäilin venäläiseksi vakoojaksi, tuli kyselemään minulta rautatieasemalla sotasalaisuuksia. Irrottauduin tilanteesta mahdollisimman nopeasti, sen jälkeen kun olin ottanut tuntomerkit ylös. Olisin kysynyt vielä, onko tyypiltä huomattu ottaa henkilötiedot ylös, niin epämääräiseltä vaikutti. Ja paljonko minulla on odotettavissa kuntoisuuslomaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisin nauttinut jos tuollaisen tapauksen jälkeen olisi tullut käsky puhutteluun. Olisin selvittänyt vakavalla naamalla, että joku epämääräinen hyypiö, jota epäilin venäläiseksi vakoojaksi, tuli kyselemään minulta rautatieasemalla sotasalaisuuksia. Irrottauduin tilanteesta mahdollisimman nopeasti, sen jälkeen kun olin ottanut tuntomerkit ylös. Olisin kysynyt vielä, onko tyypiltä huomattu ottaa henkilötiedot ylös, niin epämääräiseltä vaikutti. Ja paljonko minulla on odotettavissa kuntoisuuslomaa.
Sana sanaa vastaan:D
Näin aikuisena ihmisenä sanoisin, että juu eihän sitä haistatella sovi, mutta nyt pienoisella huumorilla voisi jokainen samaistua inttipoikiinkin ja jättää lomilla rauhaan. Varsinkin kun ap:llä itsellään oli ilmeisesti aikeissa juuri kettuilla vähän omaksi huvikseen. Ettei ihan kesälomansa kunniaksi pientä light-vittuilua ja sai sitten mittaisensa vastauksen. Let it be.
Hahaha, res. kessuna et varmasti tehnyt tätä sulaa ystävällisyyttäsi vaan puhtaasti vittuillen vasta aamujaan aloittavalle. Kivat sulle. Nuori jantteri ehtinee vielä oppia talon tavoille, ilman kaltaisesi ilmiantojakin.
Miten se tapahtumapaikka muka yksilöi henkilön? Et kai oikeasti kuvittele, että siellä kysytään koko porukalta, että kuka oli sunnuntaina klo 18.00 Helsingin rautatieasemalla? Ja että ne vastaa rehellisesti. Ehei, koko porukka on tullut kavereitten kyydissä paikalle