Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen lyö asiakaspalvelijalle luurin korvaan

Vierailija
06.07.2016 |

Huhhuh, mitään käytöstapoja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka ei jaksa puhelinmyyntiä?

Vierailija
2/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joka ei jaksa puhelinmyyntiä?

Ei puhelinmyynti ole asiakaspalvelua, edelleenkään. Asiakaspalvelu ja myynti ovat kaksi eri asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä noin 1/100 kerrasta kun puhelinmyyjät soittelevat yksi toisensa perään. Oli niin röyhkeä ja osaamaton myyjä, että siksi juuri hänen kohdallaan.

Vierailija
4/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on puhelinmyyntikielto ja silti niitä soittoja tulee ja tulee ja tuleee. Kun odottaa tärkeää puhelua vaikka uuden työn saannista, ja sit tuleekin puhelu joltain sanoma median ikityrkyttäjältä, niin kyllä se on aika pikainen ei kiitos heihei ja luuri korvaan.

Vierailija
5/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne samat ihmiset, jotka tulevat vaatimaan rahoja takaisin kaksi kuukautta vanhasta, itse hajotetusta tuotteesta.

Vierailija
6/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI TE PUHUTTE PUHELINMYYNNISTÄ josta ei aloitusviestissä puhuttu sanallakaan??? :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulle on asiakaspalvelija lyönyt luurin korvaan. Kysyin hyvin ystävällisesti hänen esimiehensä yhteystietoja, mutta tulikin vain luuri korvaan.

Vierailija
8/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku joka ei jaksa puhelinmyyntiä?

Ei puhelinmyynti ole asiakaspalvelua, edelleenkään. Asiakaspalvelu ja myynti ovat kaksi eri asiaa. 

Millaisissa tilanteissa sitten niille asiakaspalvelijoille lyödään luuria korvaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin sanoin puhelinmyyjille aina etten ole kiinnostunut ja yritin päättää puhelun asiallisesti. Nykyään ei enää oikein jaksa varsinkin kun on jokin kiireinen työasia hoidettavana samaan aikaan eli nykyisin useimmiten vain katkaisen puhelun. Jos oma puhelinoperaattori soittaa tai jokin muu sellainen taho jonka asiakas olen jo ennestään, niin sitten kyllä keskustelen ihan asiallisesti.

Vierailija
10/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku joka ei jaksa puhelinmyyntiä?

Ei puhelinmyynti ole asiakaspalvelua, edelleenkään. Asiakaspalvelu ja myynti ovat kaksi eri asiaa. 

Millaisissa tilanteissa sitten niille asiakaspalvelijoille lyödään luuria korvaan?

Annoin asiakkaalle bussin aikatauluja. Sitten asiakas sanoo "Ai se menee vasta niin myöhään..." KLIK.

=)

Vierailija
12/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku joka ei jaksa puhelinmyyntiä?

Ei puhelinmyynti ole asiakaspalvelua, edelleenkään. Asiakaspalvelu ja myynti ovat kaksi eri asiaa. 

Millaisissa tilanteissa sitten niille asiakaspalvelijoille lyödään luuria korvaan?

Annoin asiakkaalle bussin aikatauluja. Sitten asiakas sanoo "Ai se menee vasta niin myöhään..." KLIK.

=)

No, olet hänelle nobody, koita kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: sellainen, joka ei saa pyytämäänsä asiakaspalvelua.

Vierailija
14/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen: sellainen, joka ei saa pyytämäänsä asiakaspalvelua.

kuten "Anna p*llua", "Onko sulla isot tissit", "Myytkö pikkaris" ja vastaus on ettei tuota palvelua valitettavasti ole tässä numerossa saatavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen: sellainen, joka ei saa pyytämäänsä asiakaspalvelua.

Ai millainenko? Ihminen väärässä työssä.

Vierailija
16/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussiaikataulujen kyselynumero on ehkä maksullinen, joten voi olla et ihan rahasyy on lyödä luuri korvaan heti kun tieto on saatu. Tylyähän se on, mutta varsinkin jos jonotus on maksullinen ja on pidempään jonottanut, niin tavallaan ymmärrän ettei viitsi enää mihinkään kiitoksiin ja heippoihin sitä rahaa käyttää.

Vierailija
17/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin nuorempana ristiriitatilanteessa lyödä luurit tekäläisille, kun alkoi kiehua yli. Seuraavaksi olisin nimittäin huutanut ja ehkä sättinyt. Parempi niin päin, vai mitä?

Vierailija
18/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijaa kohtaan huonoa käytöstä, mutta puhelinmyyjät (myös asiakaspalvelijoita) jotka ei tajua ilmaisua "EI KIITOS." on hyvinkin ymmärrettävää käytöstä.

En itse ole koskaan "tavallista" asiakaspalvelijaa kohtaan (neuvonta ym palvelut) lyönyt luuria korvaan tai ollut tökerö, mutta puhelinmyyjälle on tullut rähjättyä: "ETKÖ SÄ VITTU TAJUA KERRASTA, KUN SANOIN ETTEN HALUA TILATA TEILTÄ MITÄÄ?" yrittämällä yritti tyrkyttää lähes jokaista kuvalehteä. Sitten vasta ymmärsi, saakelin hirvikärpänen....

Vierailija
19/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en millekään muulle "asiakaspalvelijalle" kuin puhelinmyyjälle laita puhelinta kiinni. Ja sillekin sen jälkeen, kun ei kolmannen ein jälkeen ymmärrä, etten tosiaan tilaa mitään hilavitkuttimia.