Mihin sellaiseen voin laittaa kulttuuri- ja liikuntaseteleitä niin että muutkin kuin minä siitä hyötyisi?
leffa-sarjalippuja joo, mutta miten muuten?
Kommentit (9)
Esim joku keilahalli, pystyy maksamaan ainakin osan radasta sillä? Samaa oon itsekin miettinyt, festarilipunkin kun voi sitten ostaa vain itselle, mutta toki sekin on säästöä kun täytyy maksaa vain miehen lippu :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä joku just kertoi, että kun oli käynyt ostamassa Smartumilla leffasarjalippuja, niin niihin oli kaikkiin laitettu ko. henkilön nimi eli ei voi sitten muut kuin hän itse käyttää.
Miksi haluat kusettaa työnantajaasi? Etu on tarkoitettu nimenomaan sinulle ja jos et sitä tarvitse, ei kukaan pakota sinua lunastamaan etuasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi niin tehdä?
Sen verran tuhdisti niitä on, että tuskin itse mitenkään pystyn niitä käyttämään.
Sellaiseen uimahalliin tms. 10-kerran sarjakortti, jossa korttin/lippuihin ei tule nimeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä joku just kertoi, että kun oli käynyt ostamassa Smartumilla leffasarjalippuja, niin niihin oli kaikkiin laitettu ko. henkilön nimi eli ei voi sitten muut kuin hän itse käyttää.
Miksi haluat kusettaa työnantajaasi? Etu on tarkoitettu nimenomaan sinulle ja jos et sitä tarvitse, ei kukaan pakota sinua lunastamaan etuasi.
Luulisi voivan käyttää, jos sarjalippujen omistaja lunastaa vaikka viisi lippua niillä sarjalipuilla.
Minä ja mieheni olimme teatteri-hotelli-reissulla. Miehelläni on smartumeita, minulla ei, ja olinkin valmis maksamaan sekä hotellin että oman lippuni omasta taskusta. Hotellissa ihmettelin, kun tällaisesta teatteripaketista sai maksaa sen teatteriosuuden kokonaisuudessaan smartumeilla. Itselle tuli maksettavaksi siis vain se hotelli.
Jos et saa käytettyä niin anna vaikka minulle.
Omani kuluvat sulkapallovuoroihin. Käyn pelaamassa mieheni kanssa, mutta mikään ei estäisi ottamasta mukaan kahta muutakin pelaajaa nelinpeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tuhdisti niitä on, että tuskin itse mitenkään pystyn niitä käyttämään.
Mieheni saa smartumeita satasen edestä vuodessa. Niistä kun maksaa yhden festarilipun, eipä paljon yli jää. Muutaman kerran pääsee uimahalliin sen lisäksi tai vaihtoehtoisesti kerran teatteriin.