Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sillä seksin pihtaamisella tapailun alkuvaiheessa jotain väliä?

Vierailija
06.07.2016 |

Entäs jos "vaikeus" toimiikin vain haasteena ja mies on valmis tapailemaan jonkin aikaa seksiä odottaen vaikka suurempaa kiinnostusta ei olisikaan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pihtaamista koskaan enkä missään tilanteessa

Vierailija
2/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se hirveää jos toiset pitävät seksiä hyvin henkilökohtaisena asiana ja haluavat ensin tutustua tyyppiin ja vasta sitten miettivät haluaako jakaa henk. koht. asiansa tuon tyypin kanssa. Tällaiset henkilöt saavat harvoin sukupuolitauteja ja vahinkoraskauksia vastentahtoisen isäehdokkaan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni (M) pihtasi kuukauden. Myöhemmin yhdistelin tiettyjä palasia päässäni ja tulin siihen lopputulokseen, että hän odotti sp-tautitestin tuloksia ja/tai ei halunnut hypätä sänkyyn saakka ennen kuin edellinen on/off-suhde oli taputeltu valmiiksi.

Nyksän kanssa mentiin sänkyyn vasta muutaman viikon tapailun jälkeen, mutta suhteemmekin alkoi ihan eri tavalla, ystävystymisestä.

Mutta pihtaaminen ihan vain joidenkin typerien omassa päässä olevien sääntöjen vuoksi on minusta ihan käsittämätöntä.

Vierailija
4/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seksin pihtaamisesta tiedä, mutta yllättävän moni nainen pitää kynnyskysymyksenä sitä, jos mies pihtaa rahojaan suhteen alkuvaiheessa.

Vierailija
5/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se hirveää jos toiset pitävät seksiä hyvin henkilökohtaisena asiana ja haluavat ensin tutustua tyyppiin ja vasta sitten miettivät haluaako jakaa henk. koht. asiansa tuon tyypin kanssa. Tällaiset henkilöt saavat harvoin sukupuolitauteja ja vahinkoraskauksia vastentahtoisen isäehdokkaan kanssa.

Minusta tuo on ihan eri asia kuin pihtaaminen. Pihtaaminen = haluaisi panna, mutta kieltää sen itseltään ja toiselta jostain syystä (maineen menettämisen pelko, kostonhalu yms).

Tuossa sinun kuvailemassasi tapauksessa ei pihtailla vaan suhtaudutaan seksiin niin, että sitä harrastetaan vasta vakiintuneessa suhteessa.

Vierailija
6/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sillä suurtakaan väliä on. Jos tapailu kariutuu siihen, että seksiä harrastetaan liian pian tai ei harrasteta tarpeeksi pian, se luultavasti joutaakin kariutua. Kannattaa tehdä siis juuri niin kuin itselle oikealta tuntuu ja unohtaa taktikoinnit.

Vierailija
7/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos "vaikeus" toimiikin vain haasteena ja mies on valmis tapailemaan jonkin aikaa seksiä odottaen vaikka suurempaa kiinnostusta ei olisikaan?

Miksi hukata aikaa tapailemalla jotakuta, joka ei ole kiinnostunut? Mielensä siinä vain pahoittaa, kun itse ehtii kiintyä enemmän.

Vierailija
8/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoo miehen kanssa naimisiin, niin pääsee helposti jo muutaman kuukauden "pihtailun" jälkeen. Noina muutamina kuukausina tutustutaan toiseen ja ollaan niin saakutin kiimaisia että.

Vierailija
9/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua pihtaamista pihtaamisen vuoksi, mutta kannattaa kuunnella omia tuntemuksiaan. Jos ei ole varma haluaako seksiä, niin on hyvä odotella vielä. Toista voi pitää hyvänä muutenkin, voi halata, suukotella ja puhua mieltä lämmittäviä asioita. Oma mielipiteeni on, että jos hieman odotellaan, niin intohimo yltyy sopivasti. Mutta jos odotellaan liikaa, niin paineitakin voi kasautua liikaa ja homma lässähtää siihen, tai koetaan suuri pettymys. Mikä on sopivasti tai liikaa, sen voi itse kukin määritellä itse.

Vierailija
10/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä,miten määrittelee "pihtaamisen".Seksiä ei tarvitse harrastaa,jos on haluton.Jos taas käyttäää seksiä tai sen puutetta manipuloidakseen kumppania,kyllä sillä on väliä.Täysin kieroutunutta toimintaa suhteen missä tahansa vaiheessa.

Vierailija
11/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hukata aikaa tapailemalla jotakuta, joka ei ole kiinnostunut? Mielensä siinä vain pahoittaa, kun itse ehtii kiintyä enemmän.

No sehän tuossa nimenomaan kai olikin pointti, että parempi hoksata seksin perässä oleva pelimies heti eikä vasta sitten kun on ehtinyt kiintyä. Kai ne pelimiehet nyt muutamat treffit osaavat kiinnostunutta näytellä.

Vierailija
12/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tahtoo miehen kanssa naimisiin, niin pääsee helposti jo muutaman kuukauden "pihtailun" jälkeen. Noina muutamina kuukausina tutustutaan toiseen ja ollaan niin saakutin kiimaisia että.

Miltä vuosisadalta tuo parisuhdeneuvosi on? Kauhea ajatus,mennä naimisiin parin kuukauden tuntemisen jälkeen,ilman että on edes kokeillut sopiiko kumppanin kanssa yhteen sängyssä.

Käy vielä niin kuin Sinkkuelämän Charlottella,mies onkin impotentti,jolla on kaheli suku :D

Vierailija
13/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos "vaikeus" toimiikin vain haasteena ja mies on valmis tapailemaan jonkin aikaa seksiä odottaen vaikka suurempaa kiinnostusta ei olisikaan?[/quotee]

Todella omituinen ajatus.Ensinnäkin seksiä pitäisi harrastaa silloin,kun molemmat sitä haluavat,sillä onko ensitapaamisesta kulunut 15 minuuttia vai kolme viikkoa ei ole merkitystä.

Toisekseen,kyllähän ajatellaan että miehet haluavat "saalistaa" ja naisen pitää olla vaikeasti valloitettava,mutta pitäisin miestä,joka treffailee pitkään vaikka haluaa vain pillua jotenkin yksinkertaisena.Ei kai se pitkä odottaminen tee siitä pillunsaannista sen ihmeellisempää? o.O

Vierailija
14/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hieman loukkaa se, että kun en omien arvojeni ja persoonallisuudenpiirteideni takia ole valmis harrastamaan seksiä vieraan kanssa/ihmisen jonka olen tuntenut vasta vähän aikaa, kutsutaan "pihtaamiseksi". En minä pihtaa. Minä yritän tutustua ja tunnustella, syntyykö tunteita. 

Vierailija
15/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan jos  säästää avioon, niin sitten voi olla tyytyväinen että tuli raamatun mukaan toimittua.

Vierailija
16/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ensimmäisenä netflix & chill iltana mitään seksuaalista tapahdu niin se oli sitten siinä. Turha jäädä odottamaan.

Vierailija
17/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hieman loukkaa se, että kun en omien arvojeni ja persoonallisuudenpiirteideni takia ole valmis harrastamaan seksiä vieraan kanssa/ihmisen jonka olen tuntenut vasta vähän aikaa, kutsutaan "pihtaamiseksi". En minä pihtaa. Minä yritän tutustua ja tunnustella, syntyykö tunteita. 

Monet ovat jo sanoneet, että pihtaaminen ei tässä yhteydessä tarkoita tuota. Nyt puhutaan siitä "säännöstä", että ensitreffeillä ei voi harrastaa seksiä, jos haluaa oikeasti suhteeseen miehen kanssa.

Vierailija
18/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mieheni pihtasi 3 kuukautta ja lopulta kävikin ilmi, että ei sitä seksi kauheasti kiinnosta. Toka suhteeni alkoi yhden yön jutusta ja kestänyt 19 v. Seksiä on joka päivä!

Vierailija
19/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se, että ei ole kiinnostunut, jos ei ole heti levittämässä haarojaan?

Vierailija
20/34 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varsinkin ne parhaat miehet, jotka eivät ole epätoivoisia, vaan joilla olisi enemmänkin kysyntää häipyvät nopeasti, jos pihtailee.

Phtari saa tyytyä epäseksuaaliseen tai epätoivoiseen ja epäkiinnostavaan alemman tason mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä