Meinasin muuttua Bree Van de Kampiksi
Miehelleni mikään ei riitä. Ajattelinkin nyt kokeilla muuttua Täydellisten naisten Bree Van de Kampiksi. Vaikeaahan siitä tulee toteuttaa, mutta kokeillaan. Tässä nyt olen järjestellyt ja pessyt kaappeja. Vielä on paljon matkaa Breen siisteystasoon, mutta hiljaa hyvä tulee.
Tässä siivouksen välissä nyt ensin kuitenkin on paistettava pihvit. Muutenkin ruokavaliomme muuttuu hienompaan (ja kalliimpaan) suuntaan. En omista vielä esiliinaa, mutta ostan sellaisen ensi kerralla kun käyn kaupassa.
Kommentit (6)
Mä aattelin otsikon perusteella, että joku nainen kertoo helpottuneena kuinka meinasi muuttua tärkeileväksi perfektionistiksi joka ajoi pois miehensä ja lapsensa, mutta tää olikin päinvastoin. Horror.
Minä voisin lähteä mukaan kokeilemaan! Kiitos ideasta :)
Tuon "miehelleni mikään ei riitä" vuoksi ehdotan, että kokeilet Breen baarittelijaversiota🍸 .
Tarkoitin, että miehelle ei riitä meidän siisteystaso. Mikä siis on normaali lapsiperheen elämisen ja asumisen jäljet. Niin nyt on laitettava astetta isompi vaihde päälle. Ap
Et varmaan paranna tilannettasi muuttumalla vielä enemmän itsestäänselvyydeksi. Mies lähtee hakemaan kuumaa seksiseuraa jostain muualta, jos muutut kotirouvaksi.