Joku etsii Katria epätoivoisesti - kadut täyttyivät lappusista ja ruusuista Kalliossa
Franzeninkadun ovet Helsingin Kalliossa teipattiin täyteen paperilapun ja ruusun yhdistelmiä tiistain ja keskiviikon välillä. Viestissä kuvaillaan vuolaasti Katri-nimistä naista, jonka kirjoittaja haluaa tavata uudelleen.
Kyseessä on ilmeisen epäitoivoinen romantikko, sillä Franzeninkadun ovet Torkkelinmäellä ovat täyttyneet lappusista koko kadun mitalta. Samoin valaisintolpat. Tämä on tärkeää.
Kommentit (42)
Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa - toi on sekopää stalkkeri tai sitten on pelkkä mainostemppu. Kukaan mies ei etsi naista. Miehillä on aina vaan pill.. pillimehu mielessä. A-I-N-A. oli mikä oli.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaas muuten huomioon, että joku prosentti näistä kadonneiden etsijöistä ovat niitä, jotka yrittävät saada ex-puolisonsa tai jonkun muun "vihollisen" kiinni tehdäkseen niille jotain pahaa. Jotkut oikeasti haluavat kadota tai olla olematta tekemisissä joidenkin ihmisten kanssa.
Pari vuotta sitten samanlaisella kampanjalla joku mies etsi "elämänsä rakkautta", joka olikin oikeasti sen ex-tyttöystävä, jota oli pahoinpidellyt vuosia ja yrittänyt tappaakin. Tuo mies keksi sitten näillä lappusilla yrittää saada vihjeitä entisen tyttöystävän nykyisistä olinpaikoista ja saikin lopulta tyttöystävän numeron selville. Joku tyttöystävän kaveri oli huomannut laput ja ajatellut yhdistää nämä rakastavaiset, oli antanut puhelinnumeron miehelle. En muista tarkkaan yksityiskohtia, mutta jotenkin mies oli sitten pystynyt sopimaan tapaamisen ja paikalle tullessa tyttöystävä oli tajunnut, että ex-poikaystävä oli löytänyt hänet, oli yrittänyt paeta, mutta mies oli raahannut autoon, vienyt jonnekin syrjämökkiin, ampunut ja haudannut maahan.
Älkää nyt ainakaan antako kavereiden tietoja eteenpäin, jos ette ole varmoja, että niitä saa antaa!
Siis mitä?! Onko tämä totta? Suomessako? En ainakaan muista Suomesta tapausta. Hyi helv...tulee mieleen se ketju "mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset."
Meneekö tähän kategoriaan? Jos päätyvät yhteen, miehestä voi kuoriutua tällainen sankari:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…
Noniin sherlock mammat. Kuka lähtis torstaina ravintola Mäkikuplaan?
"Hän nimittäin aikoo odottaa Katria ravintola Mäkikuplassa keskiviikkona ja torstaina seitsemältä illalla siltä varalta, että Katri näkisi viestin. Mikäli Katri ei ehdi paikalle, mysteerihenkilön puhelinnumero löytyy ravintolan henkilökunnalta."
https://www.facebook.com/Ravintola-M%C3%A4kikupla-73982446445/
Tää on siis joku mainos, mut tulee mieleen oma vastaava kokemus.. HYI. Olin kerran hieman humalassa pokannut jonkun saksalaisen miehen, joka mielestäni oli komea ja jännittävä, ja toin sen meille jatkoille. Mitään seksiä ei onneks ollut (olin sen verran järkevä). Aamulla yritin päästä tyypistä eroon vihjaillen kaikenlaista, mutta se vaan halus olla mun seurassa ja katseli palvovasti. Ei näyttänyt eikä kuulostanut enää siinä vaiheessa kovinkaan kiinnostavalta. Sitten sanoin että mun pitää lähteä käymään siskon luona, ja miehen pitää lähteä. En antanut mitään nroa ja olin helpottunut kun se ei sellaista pyytänyt. Luulin selvinneeni tilanteesta ketään loukkaamatta ja lopullisesti, mutta: kun tulin muutama päivä myöhemmin töistä kotiin, oli taloni jokaisen rapun (A-D) oveen jätetty lappu, jossa englanniksi kuvailtiin mun ulkonäköä (onneks ei muistanu nimeäni!) ja mun koiraa ja pyydettiin soittamaan. Revin jokaisen lapun irti ja rukoilin ettei kukaan ole antanu mun nimeä, sillä kyllä jotkut (ainakin oman rapun) asukkaat tietää mut koiran takia ja osais ainakin jotain vinkkejä antaa. Muutama päivä myöhemmin oli uudet laput ja RUUSUT. Ahdisti aivan saatanasti. Kolmansien lappujen jälkeen laitoin sille viestin jossa jotenkin ystävällisesti selitin että en ole kiinnostunut enää tapaamaan ja toivotin jotain hyvää ja kaunista ja pahoittelin jne. Luojan kiitos siitä ei enää kuulunut.
Ahdistaa vieläkin. Ei ollut romanttista.
Voin sanoa että itse olisin varmasti haudassa, jos olisin hullusta miehestä eroa tehdessäni ollut millään tavalla jäljitettävissä.
Onneksi mies on nyt haudassa,ei tarvitse enää pelätä.
Käsittämätöntä miten sinisilmäisesti työkaverit ja ystävät kertovat tietosi eteenpäin vaikka heitä olisi kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Tää on siis joku mainos, mut tulee mieleen oma vastaava kokemus.. HYI. Olin kerran hieman humalassa pokannut jonkun saksalaisen miehen, joka mielestäni oli komea ja jännittävä, ja toin sen meille jatkoille. Mitään seksiä ei onneks ollut (olin sen verran järkevä). Aamulla yritin päästä tyypistä eroon vihjaillen kaikenlaista, mutta se vaan halus olla mun seurassa ja katseli palvovasti. Ei näyttänyt eikä kuulostanut enää siinä vaiheessa kovinkaan kiinnostavalta. Sitten sanoin että mun pitää lähteä käymään siskon luona, ja miehen pitää lähteä. En antanut mitään nroa ja olin helpottunut kun se ei sellaista pyytänyt. Luulin selvinneeni tilanteesta ketään loukkaamatta ja lopullisesti, mutta: kun tulin muutama päivä myöhemmin töistä kotiin, oli taloni jokaisen rapun (A-D) oveen jätetty lappu, jossa englanniksi kuvailtiin mun ulkonäköä (onneks ei muistanu nimeäni!) ja mun koiraa ja pyydettiin soittamaan. Revin jokaisen lapun irti ja rukoilin ettei kukaan ole antanu mun nimeä, sillä kyllä jotkut (ainakin oman rapun) asukkaat tietää mut koiran takia ja osais ainakin jotain vinkkejä antaa. Muutama päivä myöhemmin oli uudet laput ja RUUSUT. Ahdisti aivan saatanasti. Kolmansien lappujen jälkeen laitoin sille viestin jossa jotenkin ystävällisesti selitin että en ole kiinnostunut enää tapaamaan ja toivotin jotain hyvää ja kaunista ja pahoittelin jne. Luojan kiitos siitä ei enää kuulunut.
Ahdistaa vieläkin. Ei ollut romanttista.
Onkohan tämä yleinen etsintätapa ulkomailla sit? Miten voi olla näin samantapaiset tarinat?
Katri Vala on haudattu Katri Valan puiston muurin porrastasanteeseen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Katri_Vala
"Katri Vala on haudattu nimikkopuistoonsa. Uurna muurattiin Hämeentien puoleiseen rinteeseen kivipaateen."
Älkää paljastako naista. Joku hullu stalkkeri etsii..
Ihan selvä mainos- tms. tempaus. Eino Leinon päivä, Katri Vala jne. Muovitaskut ja ruusut on ihan professionaalia ja se lappujen määrä myös liikaa. Ehkä kyseisen raflan tempaus.
Enemmän tuo melkein vainoamiselta vaikuttaa. Ulkomailla taisi jossain olla taannoin vielä creepympi tapaus, jossa joku oli ottanut kaupassa olevasta naisesta kuvan, ja sillä perusteella etsi tätä elämänsä naista.
Miten Eino Leino siis muka liittyisi tuohon englanninkieliseen sekoviestiin!? Ei kyllä Katri Vala riitä yhteydeksi. Eino Leinon päivän vuoksi pidettynä mainostemppunahan tää olisi Eino Leinon pilkkaa. :D Rafla todennäköisempi mainostaja.
Käviks joku kattoo mikä seko siellä oli? Kirvesmurhaaja 😜
Mysteerimies joutui pettymään, Katri ei tullutkaan: "Hän odotti 20 minuuttia, mutta mitään ei tapahtunut"
- Hän katseli koko ajan ikkunasta ulos ja vaikutti pettyneeltä, kertoo ravintolan työntekijä Katriina.
Vierailija kirjoitti:
Mysteerimies joutui pettymään, Katri ei tullutkaan: "Hän odotti 20 minuuttia, mutta mitään ei tapahtunut"
- Hän katseli koko ajan ikkunasta ulos ja vaikutti pettyneeltä, kertoo ravintolan työntekijä Katriina.
Toivottavasti jättää Katrin rauhaan jo...
Täytyy sanoa et se viesti oli niin ihmeellinen et varmaan feikki.