Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku päästää sinut ensin tai avaa oven, kyllä se on useimmiten

Vierailija
06.07.2016 |

joku nuori poika.
Siis naiselle, vaikka sanotaaa ettei nuoret osaa käyttäytyä ym.
Se on tosi ihanaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on 25-35-vuotias mies tai 65-> ikäinen mies.

Itse avaan kelle vaan.

Vierailija
2/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla se on kyl aina ollut joku toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on 25-35-vuotias mies tai 65-> ikäinen mies.

Itse avaan kelle vaan.

Sama huomio. Jos minulla on ollut vaikeuksia saada vaunuja linja-autoon tai pois sieltä, yleensä auttajana on noin kolmikymppinen mies.

Itsekin avaan oven kelle tahansa, niin minulle on opetettu.

Vierailija
4/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että monet naiset kulkevat nenä kännyssä kiinni ja livahtavat ovenraosta, ettei vahingossakaan pidetä sitä auki takanatulevalle.

Vierailija
5/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja itse avaan kenelle tahansa, on sitten nainen tai mies, nuori tai vanha.

Mutta minä en olekaan kaunis nainen, ehkä se johtuu siitä, että miehet suurinpiirtein lyövät oven nenän edestä kiinni :D

Vierailija
6/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että monet naiset kulkevat nenä kännyssä kiinni ja livahtavat ovenraosta, ettei vahingossakaan pidetä sitä auki takanatulevalle.

Jossain menee se raja, että kuinka kauan kannattaa pitää. Jos joku mummeli on kymmenen metrin päässä tulossa, niin se olis vain kummallekin hyvin kiusallista jäädä siihen odottamaan.

Vierailija
7/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta pysähtyä siihen ovelle, läväyttää sitä auki - kuin hevosvankkurit olisivat tulossa eikä 50-kiloinen nainen - ja sitten jäädä siihen ovenkahvaan roikkumaan, pakottaen takana tuleva kohteliaasti juoksemaan että pitelijä ei joudu odottamaan.

Jos ette omin avuin pääse ovista, ottakaa avustaja mukaan.

Mikä kumma siinä on, että aina kun joku haluaa yhden kerran olla kohtelias, idioottilauma on heti loppuikänsä haukkana väijymässä onko joku vähemmän kohtelias. Siinä sitten silmiä pyöritellään, yskähdellään ja tuhahdellaan, kun joku on niin epäkohtelias.

Vierailija
8/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä naisille ovea auki, koska tasa-arvo. Missä normaaliarjen paikoissa edes on muita kuin automaattiovia kotioven lisäksi?

Vierailija
9/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kohteliasta käytöstä osakseen vaativista tuli mieleen, että voisitte hiukan miettiä tilannetta missä alatte osoittaa mieltänne siitä että teille ei pidellä ovea. Kerran töissä menin lukitusta ovesta, mihin osalla työntekijöistä on avain. Perässäni tuli joku, n. 10 metrin päässä. En jäänyt pitämään ovea ja tämä ihminen otti hirvittävän juoksuspurtin ehtiäkseen ovesta ja tuli perässäni ovenpielet ryskyen. Tuossa metelöinnissä oli tietenkin tarkoitus että varmasti huomaan miten EPÄKOHTELIAS olin.

Paikassa oli ankarat turvamääräykset, kuten tuo työntekijä ihan varmasti tiesi. Ketään ei saa päästää ovista. Työkaveri sai varoituksen kun oli tehnyt niin, onneksi ei potkuja. Paikassa oli satoja työntekijöitä, ulkonäöstä ei voi muistaa kuka saa mennä mistäkin ovesta. Siivoojana minulla oli yleisavain. Ihmiset kiusasivat minua pyytelemällä oven avaamista, vaikka tiesivät turvamääräykset. Ja aina kun joku kiirehti ehtiäkseen kanssani samasta ovesta, sai miettiä päästinkö nyt väärän ihmisen sisään ja saanko potkut. Ja sitten nämä ihmiset mulkoilevat, kun olin EPÄKOHTELIAS enkä pitänyt ovea.

Vierailija
10/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä naisille ovea auki, koska tasa-arvo. Missä normaaliarjen paikoissa edes on muita kuin automaattiovia kotioven lisäksi?

Mitä tasa-arvoa on mielestäsi että naiset pitävät sinulle ovea auki mutta sinä et naisille? Tuohan on kouluesimerkki syrjinnästä. Ei ihme että olet katkera sinkku.

Vierailija
11/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein epätodennäköisin ikä- ja sukupuoliyhdistelmä tässä asiassa on, että nuori nainen pitää ovea auki 30-40-vuotiaalle miehelle.

Vierailija
12/12 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasa-arvoa on mielestäsi että naiset pitävät sinulle ovea auki mutta sinä et naisille? Tuohan on kouluesimerkki syrjinnästä. Ei ihme että olet katkera sinkku.

Miten tuosta nyt tuli, että lainaamasi kirjoittaja olettaa naisten pitävän ovea auki itselleen?