Onko muita jotka ei pidä omista sukulaisistaan?
Ois niin kiva jos ois sellasia sukulaisia joiden kNssa vois haluta olla tekemisissä.
Äidin suvussa hienostelevia ihmisiä, lääkäreitä ja pyrkyreitä. Mielenterveysongelmia löytyy näiltäkin. Minulla ei ole yhtäkään samanikäistä sukulaista, on vain teinejä, alakoululaisia ja keski-ikäisiä.
Isän veljet ovat kaikki kriminaaleja enkä ole koskaan nähnyt heidän perheitään.
Olisi ihanaa jos olisi ns normaali suku niin kuin joillain onnekkailla on. Näiden sukulaisten kanssa en halua olla tekemisissä eivätkä hekään tosin minunkaan kanssa.
Kunpa en olisi koskaan edes syntynyt.
Kommentit (3)
Minä olen tekemisissä vain vanhempieni kanssa. Suku on suuri ja tuntematon, lopetin serkkujen laskemisenkin aikanaan 33. synnyttyä.
Kyllä, mutta hiukan eri syistä. Veljen vaimo ei todellakaan ole hienosteleva, vaan rahvaanomainen, puhelias ja täysin tilannetajuton. Päästää suustaan tilanteessa kuin tilanteessa vaikka mitä. Oli tietysti äitini kanssa huonoissa väleissä, aion jatkaa tuota perinnettä. En ole käynyt edes veljeni kotona kylässä koskaan tuon naisen takia.
Sukulaiset pitäisi ensin tuntea että tietäisi pitääkö niistä vai ei. En ole katsonut tarpeelliseksi.