Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään kaunista naista, joka on ns. socially akward?

Vierailija
06.07.2016 |

Enkä nyt tarkoita ujoa, tunnen monia ujoja kauniita naisia, mutta tunnetko sellaista joka hieman änkyttäisi, punastelisi ja möläyttelisi vääriä asioita väärään aikaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minä. Olen nolojen tilanteiden nainen.

Täällä toinen.. Vältän sosiaalisia tilanteita parhaimman mukaan.

Niin mitä nämä tällaiset ovat? En ole koskaan tavannut noloa naista nimittäin.

Olen vähän autistisen oloinen, ja möläyttelen kaikkea hölmöä epäsopivissa tilanteissa. En siis sellaisia hupsuja juttuja naisellisen söpösti, vaan ihan helvetin typeriä ja kömpelöitä juttuja minkä seurauksena kaverit myötistelee vieressä. 

Vierailija
22/26 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akward -.- Käyttäkää sitä saatanan äidinkieltänne kotimaassanne, kun ette edes osaa vääntää mageeta enkkuu oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Mutta en ole ujo. Inhoan vain ihmisiä yleensä. En halua olla niiden kanssa paljon tekemisissä. Tai pyrin jonkin verran välttämään, koska joudun pinnistämään ja skarppaamaan ja se on raskasta. En tosin tiedä huomaako sitä muut kuin muutama lähin ystävä. He sen tietävät, että olen aika epäsosiaalinen. Ja mies tietty, mutta on itse samanlainen.

Vierailija
24/26 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä sivistyssanoja tai vieraskielisiä termejä, jos et osaa kirjoittaa niitä oikein. 

Näppäilyvirheistä jatkossa linnatuomio!

Vierailija
25/26 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkytys on muuten ihan oikea sairaus tai vaiva, jota voidaa hoitaa terapialla. Jotkut pääsevät siitä eroon lähes kokonaan, mutta on myös niitä, jotka änkyttävät koko ikänsä. Änkytyksellä ei ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä. Sen sijaan jotkut änkyttäjät ovat hiljaisia ja ujoja, koska eivät halua herättää itselleen ikävää huomiota. Toisaalta yhteiskunnan johtavissakin asemissa on ollut änkyttäjiä.

Vierailija
26/26 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä sivistyssanoja tai vieraskielisiä termejä, jos et osaa kirjoittaa niitä oikein. 

Näppäilyvirheistä jatkossa linnatuomio!

Typosta saa saman kuin taposta.