"Lääkäri kysyi, olinko harkinnut rakastajaa"
Adalmiina
Kun makaa ilta toisensa jälkeen miehen vieressä ja aina saa pettyä, joka ilta saa vahvistuksen sille, että ei ole haluttava. Olet puhunut asiasta monta kertaa. Pyytänyt miestä menemään lääkäriin tai terapiaan. Mutta ei. Olet kertonut, miltä tilanne tuntuu. Kertonut, pyytänyt, lopulta raivonnut. Itkenyt. Mutta mies ei yritäkään tehdä asialle mitään. [--] Kyllä siinä tulee mieleen että hakee muualta sen mitä tarvitsee. Ei siis niinkään se akti, vaan tunne siitä, että on haluttava.
Kommentit (6)
Nyt puutteetta
"Kyllästyin pettämissyytöksiin"
Kyllästyin ex-mieheni jatkuviin mustasukkaisiin syytöksiin siitä, että petän häntä. [--] Jopa kolmivuorotyöhöni kuuluvat yövuorot olivat hänen mielestään vain järjestetty pettämistä varten! Kuuntelin 12 vuotta. Sitten riitti. Tuli sopiva tilaisuus puolitutun kaverin kanssa ja täysin harkitusti päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Ajattelin, että silloinen puolisoni huutaa syytöksiään joka tapauksessa, niin nyt sitten saa syyttää kerrankin aiheesta!
kieroko
Sain tarpeekseni mieheni jatkuvasta pettämisestä. Päätin, että nyt on minun vuoroni, matkustin ulkomaille ja minulla oli lomaromanssi. En katunut yhtään.
Malla
"Avioliitto oli rakkaudeton"
Menin nuorena "pakkoavioliittoon". En kai koskaan välittänyt koko liitosta, eikä seksi tyypin kanssa ollut kivaa. [--] Pari avioliittovuotta takana ja nuoruuden innolla rakastuin nuorempaan tyyppiin. Viisi vuotta meni rakkauden huumassa! Vieläkin muistelen aikaa onnellisena. Sen jälkeen tuli muita, mutta satunnaisia suhteita.
Huh huh
Seksitön ja rakkaudeton avioliitto. Kysyin aviomieheltäni, että pitääkö minun hakea seksini ja rakkauteni jostain muualta, kun sitä en sinulta saa. Vastaus aamulla kahvipöydässä oli, että "kyllä sinun sitten varmasti pitää"
Yksi hyvä vaihtoehto on erota.
Miksi tuhlata elämänsä moiseen mitättömään touhuun?
Yhteinen asunto? Myykää se ja jatkakaa eteenpäin.
Lapset? Ne kyllä sopeutuvat ja ovat ehkä jopa onnellisempia ja vapaantunempia jatkossa.
Ihmeen paljon tätä kuulee ja näkee, että ihmiset ovat saman katon alla taloudellisista syistä tai pelosta jäädä yksin.
Hitto vieköön ei hetken tai miksei pidempäänkin aikaan yksin kukaan ole kuollut!
Elämä jatkuu.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016070521852278_uu.shtml
Seksi ulkona kesällä on hyvin vapauttavaa, sanoo luontotornissa rakastellut lukija.
surullinen
Parin vuoden yhdessäolon jälkeen mieheni ei halunnut minua. Nyt myöhemmin ajatellen en tiedä, oliko hänellä seisomisongelmia, mutta silloin pidin sitä ilkeytenä tai henkisenä väkivaltana. Olin niin puutteessa, että kupeita pakotti ja kuumotti. Ajatukset pyörivät rakastelun parissa. [--]
Kävin lääkärillä tutkituttamassa, onko värkissäni jotain vikaa. Hän kysyi, olinko harkinnut rakastajaa. En ollut, mutta löysin sellaisen hetkessä. Se oli ihanaa, mutta henkinen kanttini ja oikeustajuni eivät kestäneet pettämistä.