Miten opin olemaan
Mietiskelin olisiko täällä samantyylisiä ihmisiä ja löytyisikö jotain vinkkejä miten selättää tää probleema.
En osaa rentoutuu ja ottaa iisisti kun on kyse seksistä. En osaa flirttailla, en osaa näyttää että haluan.
Jos muhun koskee, niin meen ihan lukkoon ja en osaa tehdä mitään. Jos joku kysyy suoraan haluunko, niin meen vaan vaikeeks ja änkytän vaikka ääni mun sisällä huutaa että todellakin.
Sitten taas itse aktin aikana oon kans melko häpeissäni enkä osaa olla rennosti ja tiedä mitenpäin pitäisi olla.
En oo melkeenpä ikinä pussaillu ihmisten kanssa kun pari kertaa, sillä musta tuntuu etten osaa pussata joten sit sanonkin ettei se oo mun juttu, koska en haluu olla "huono" pussaaja......
Millä tavalla miehelle voi viestiä että siitä on kiinnostunut ja miten toiselle flirttaillaan? En tiiä osaanko ylipäätänsä tulkita sitä jos joku flirttailee mun kanssa.
Kommentit (6)
En oo baarikärpänen, silloin tällöin tulee käytyä. Mulla on yks vakava parisuhde takana. Joku oikee seura vois olla ihan jees. Musta tuntuu vaan, että oon vaan liian rajottunut siihen, ettei se ois reilua toista kohtaa.
Mun exä mm. sanoi mulle, että siltä tuntu että mä vein sen miehisyyden kokonaan pois koska en antanut mitään reaktioita sänkyhommissa
Miten keskustelet yleensä ihmisten kanssa? Osaatko heittäytyä?
Riippuu, heittäytyminen on aika vaikeeta mut oon yrittäny opetella siihen. Oon kyllä sosiaalisesti taitava enkä enää ujostele ihmisiä niinkun ennen. Nuorempana en uskaltanut puhua kenellekkään ja pelkäsin ja luulin että kaikki vaan nauraa mulle, mut oon kasvanu siitä ylös ja tajunnu et oon loppujenlopuks oikeesti aika awesome.
Ainoo ongelma rajottuu enää tähän seksuaaliseen puoleen ja omien tunteiden näyttämiseen. Mulle sanotaan usein, että oon siks niin kiinnostava koska mua ei voi lukee ja oon ns mysteeri.
Nompparelli kirjoitti:
En oo baarikärpänen, silloin tällöin tulee käytyä. Mulla on yks vakava parisuhde takana. Joku oikee seura vois olla ihan jees. Musta tuntuu vaan, että oon vaan liian rajottunut siihen, ettei se ois reilua toista kohtaa.
Mun exä mm. sanoi mulle, että siltä tuntu että mä vein sen miehisyyden kokonaan pois koska en antanut mitään reaktioita sänkyhommissa
Baareistahan sitä sitä parasta seuraa löytää(sarkasmia)
Lähe vaikka lenkille, kyllä siellä kivoja ihmisiä on, älä ny mee mihinkään räkäseen juottolaan.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Olen itse aika nuori ja haluisin olla hyvä pussaaja. Olisiko kellään hyviä vinkkejä?
Vähän nyt riippuu, oletko paarikärpänen vai haetko oikeeta seuraa, avaatko lisää?
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä