Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Havainnointia lähipiiristäni: Kauniita naisia petetään eniten.

Vierailija
05.07.2016 |

Ilmeisesti alunperinkin kauniita naisia lähestyy ulkonäkökeskeiset ja siten kusipäiset miehet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havainnointia lähipiiristäni: kauniit naiset pettävät eniten. Ilmeisesti alunperinkin tarjontaa on paljon, josta valita.

Vierailija
2/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Monesti ne kauniit naiset joiden aikaa vievin harrastus on ulkonäkö, ovat kovin turhamaisia ja arvostavat miehessäkin sitä samaa.

Omasta mielestäni mies ei saa värjätä tukkaan tai leikata mitään trendi juttuja, olla korvakorua, tai tatuointeja. Puhumattakaan printti paidoista tai revityistä farkuista. Ihan sellainen luonnollinen miehisyys ja normaalilla liikunnalla saatu kroppa ( ei mitään sali treenejä) on kaikkein seksikkäintä. Toki makuasioita, minuun uppoaa tällainen. Tällaisesta on jo hyvät mahdollisuudet saada hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että kauneimmat ovat yleensä niitä mustasukkaisia. En tajua miksi. Luulis, et itsetunto olis hyvä, kun on kaunis ja vartalo timmi eikä miehelle tule mieleenkään pettää.

Vierailija
4/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten totta ja olen ihmetellyt samaa itsekin. Sama ajatus mulla, että kauniita iskevät ne, jotka eivät alunperinkään ole uskollista sorttia. 

Vierailija
5/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko johtua siitä, että mies olettaa että noin kaunis pettää kuitenkin, ja varmuuden vuoksi sitten pettää itse? En tiedä, onpahan vain hypoteesi.

Vierailija
6/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena melko kaunis ja minua on petetty jokaisessa parisuhteessa. Tosiaan, minua lähestyivät lähinnä itsevarmat komeat alfaurokset, eikä ne sitten olleetkaan oikein materiaalia uskolliseen parisuhteeseen. Usein kadehdin vähemmän kauniita kavereita, joihin ihastui jossain arjessa, vaikka opiskelupaikassa, joku mukava tavallisen näköinen mies, ja sitten siitä äkkiä mentiin yhteen, tasaista seurustelua ja perheen perustaminen. Minua lähestyivät ihan erilaiset miehet. Lopulta jäin kokonaan puolisottomaksi ja lapsettomaksi, kun luovuin toivosta että löytäisin ikinä kunnollista, kusipää- ja pettäjämagneetti kun olin.

Vierailija
7/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on pahassa ristiriidassa palstan väitteiden kanssa, joiden mukaan läskejä, kanapersetukkaisia ja itsestään huoltapitämättömiä (usein äitejä) petetään eniten. TNäin ollen pettämisen syy ei ole naisessa, vaan miehessä. Eli millainen mies pettää?

Vierailija
8/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Taitaa kuitenkin olla niin, että usein niillä rumilla on itsellään rumat kumppanit ja taviksilla taviskumppanit. Ihan selvää on, että rumalla miehellä on vähemmän vientiä. On helppoa olla uskollinen, kun on nipin napin löytänyt yhden jolle kelpaa. Taviksillakaan tuskin on yhtä paljon valinnan varaa tai vokottelijoita kuiskuttelemassa korvaan, kuin on komeammilla.

Vierailija
9/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt luonnonkauniista naisista vai niistä, jotka "huolehtivat ulkonäöstään"? Koska tuo jälkimmäinen voi joissain tapauksissa mennä liian pitkälle niin, että naiseen ei edes saa koskea kun meikit sotkeentuu ja kampaus menee pilalle. Ja ehkä eivät ihan luonnostaan niin kovin koreita sitten olekaan? Mutta arvelisin, että jos nainen on mallia muovibarbi, niin mies sitten menee hakemaan lämpöä luonnollisemmista naisista. Tämä on vain yksi teoria muiden joukossa eikä varmasti päde kaikkiin tapauksiin, mutta ehkä joihinkin.

Vierailija
10/10 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö,oisko noiden kauniiden naisten pettävät miehetkin aika vetävän näköisiä eli toisia naisia tyrkyllä hyvin? Ja toisena tekijänä jos toinen nainen tietää miehen vaimon/tyttöystävän kauniiksi ryhtyy hän kahta innokkaammin petoskumppaniksi, saa silloin mielestään voiton kaunottaresta.