Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjät, mitä syötte salitreenin jälkeen?

Vierailija
05.07.2016 |

Onko täällä muita kuntoilevia kasvissyöjiä? Mitä syötte heti lihastreenin jälkeen?

Itse olen lakto-ovo-vegetaristi ja raejuustoa kuluu paljon kun se on niin helppoa ja suht edullista, mutta varmaan olisi ihan hyvä olla muitakin proteiinin lähteitä...

Tänään söin salin jälkeen perunaa, porkkanaa (höyrytettyä), tomaattia, paprikaa, raejuustoa ja härkäpapurouhetta (proteiinia 47%), onkohan tämä ok ateria palautumista ja lihasten kasvua ajatellen? Haen siis ihan peruskuntoa vuosien sohvaperunaelämän jälkeen ja yritän samalla korjata ruokavaliotakin terveellisemmäksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Joskus smoothien jossa riisiproteiinijauhoa, joskus pari leipää tofupäällisellä, joskus ihan ruokaa.

Vierailija
2/4 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa riisiproteiinijauhon ja tofun muistilistalle...

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaania

Vierailija
4/4 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ruokaa kun söisin muutenkin siihen kellonaikaan. Jos on aamu, niin aamupalaa (kaurapuuro, siemeniä, Keiju tai hilloa, kahvia...) ja jos ruoka-aika, niin jotain normaalia ruokaa, esim nyt kesällä usein uusia perunoita, jotain proteiinipitoista (papuja, soijaa, linssejä, siemeniä, pähkinöitä jossain muodossa) ja salaattia. Jos jostain syystä ei ole mikään normaali ruoka-aika ja olen esim. menossa ravintolaan muutaman tunnin päästä, niin sitten joku smoothie.