Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten niin laminaattilattia on vaikea pitää puhtaana ?

Vierailija
27.02.2006 |

Ei meillä ole ollut mitään ongelmia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä vaalea ja pysyy pidempään siistin näköisenä.

Vierailija
2/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että se olisi jotenkin vaikea pitää puhtaana? Ihan samalla tavallahan vaikka vaaleassa laatassa tai muovimatossa näkyvät kahvitahrat, kuraiset tassunjäljet tai taaperon roiskimat ketsupit ja jukurtit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos pisarakin vettä tippuu lattialle, se kulkeutuu jalkojen mukana jokaikiseen huoneeseen tahroina, samoin käy jos suihkusta tulet hiukankin kosteilla jaloilla, näkyvät jalan jäljet tosi selvästi lattiassa.

Vierailija
4/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkyvätkö ne esim. vaaleina tahroina vai miten?

Vierailija
5/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vielä tosi tarkka, joten hermot on koko ajan tiukalla ;-)

Vierailija
6/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esim. jos aurinko paistaa kirkkaasti sisälle ja itse istuu vaikka lattialla ja katselee matalalta lattiaa, niin näkyväthän vesipisarat tms. lattiassa sellaisina mattapintaisina alueina, mutta aika marginaalinen ilmiöhän se on. Mun mielestä NIIN tarkka ei kertakaikkiaan voi lapsiperheissä olla.

Vierailija
7/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kolmen vekaran perheessä on välillä toivotonta: joka ainoa

vesitippa / hikisen sukan jälki tms. näkyvät. Ja minä olen ainoa, jota

se haittaa... enkä väitä itseäni neurootikoksi. Onneksi ei enää ole koiraa, sen kanssa oli vihoviimeistä.

Kostealla mikromopilla huiskin vähän väliä.

Vierailija
8/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammenvärinen lattia ja heti näyttää kun ei olisi siivottu ollenkaan. Käytän itsekin laminaatti moppia, sini Sini:n. Pettymys on siiinä mielessä lattia kyllä ollut. Toisekseen kyllä parkettikin olisi varmaan jatkuvastisamanäköinen.

Vierailija
9/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka talon emäntä aina kujertaa miten äärettömän helppohoitoinen ja hyvännäköinen se lattia on... eikä KUKAAN ole huomannut mitään eroa aitoon parkettiin...

Muahhah, ei tartte kuin kerran vilkaista niin näkee että laminaattia se on, eikä todellakaan täystä mun hyvännäköisyysvaatimuksia uutenakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi