Hiljaiset naiset joilla on huono itsetunto eivät saa koskaan miestä.
Kommentit (33)
Hevonkukkua. Minut on vihittykin kahdesti.
Sehän on vain tasa-arvoista, koska ei hiljainen mieskään saa naista. 50-50.
Kai me nyt ollaan se jo itsekin huomattu.
Sainpas. Pitkän, komean ja korkeakoulutetun ;)
Mikset, ap, tule koskaan niihin ketjuihin, joissa eräät jankkaajat väittävät, että kaikki naiset saavat miehen, heti kun haluavat?
Johtuko se siitä, että nekin aloitukset ovat sinun? Kun olet tuollainen trolli, niin en ihmettele, jos yhtenä päivänä paasaat yhtä "totuutta" ja toisena toista. Aina tarkoituksenasi on naisten kokemusten halventaminen.
Ei se naisilla ole mikään ongelma - luo herttaista ja kilttiä kuvaa. Lisäksi konsensus on edelleen se, että mies on se, jonka pitää ja tekee aloitteen ja luo puheenaihetta ja esittää kiinnostusta daamia kohtaan treffeillä. Hiljainen, vähänpuheinen ja ujo mies puolestaan koetaan naisten puolesta nyhveröksi - vellihousuksi eikä miksikään mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisilla ole mikään ongelma - luo herttaista ja kilttiä kuvaa. Lisäksi konsensus on edelleen se, että mies on se, jonka pitää ja tekee aloitteen ja luo puheenaihetta ja esittää kiinnostusta daamia kohtaan treffeillä. Hiljainen, vähänpuheinen ja ujo mies puolestaan koetaan naisten puolesta nyhveröksi - vellihousuksi eikä miksikään mieheksi.
Sanasta sanaan totta.
Hiljaisuus ja ujous ovat naiselle ehkä jopa etuja parin saamisessa, tai ainakin erittäin pieniä miinuksia. Miehelle suuria haittoja, jotka pitää poistaa omasta luonteesta mahdollisimman pian ja tehokkaasti.
Omien kokemusteni mukaan tuo koskee kyllä enemmän miehiä. Terveisin yksi hiljainen mies.
Joo-o, oon 30v enkä ole koskaan seurustellut. Pitää mun kohdalla kyllä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totuus. Ei teitä kukaan halua.
no onkin varmaan kamala menetys
yli kolkyt on varmaan sitten vieläkin surkeampi. kun ei ole seurustellut
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä hiljainen ja ujo mies olen saanut naisen. Ja ehdokkaita oli useampiakin ennen nykyistä. Olen kyllä hyvin tienaava ja varakas ja kuulemma komea. Ehkä ne vähän auttaa.
Sepä mielenkiintosta. Miks oon sit seurustellu 4 vuotta? :D Itsetunto on kyl alkuajoista parantunut, mut ehkäpä ihmesessä voi olla aika paljon hyviä piirteitä noitten kahden pirteen lisäks. Kokonaisuus ratkaisee.
Ihme kun olen saanut. Next..