Mies petti, miksi helvetissä just nyt..
Olen rv 35 ja sain tänään tietää.. mies tuli töistä kotiin, nukahti sohvalle ja luin sillä aikaa hänen viestit, ja ennenkun kukaan riehuu tästä niin mulla ollu jo pitkään epäilykseni miestä kohtaan, sen takia luin viestit. Ja hyvä että luinkin! Siellähän oli vaikka ja mitä.. oon niin järkyttyny etten tiedä miten olla. Miehelle en ole sanonut vielä mitään. Kaikista hirveintä asiasta tekee sen että mies on pettänyt mua mun "kaverin" kanssa.. aina kehunut mulle kuinka kaveri on timmi jne mut eipä tullu pieneen mieleenkään et se mua sen kans pettäis! Ja miks just nyt..
Kommentit (24)
Tää sama vaikka ja mitä oli just täällä.
Jaahas, miks kaikki miehet tuntuu pettävän kun vaimo on saatu paksuksi?
Samaa mietin. Voisiko kuitenkin olla niin että ongelmia ollut jo ennen raskautta ja haluttu ajatella vauvan korjaavan KAIKEN?
Vierailija kirjoitti:
Koska vaimo napauttaa polvensa yhteen heti plussan pärähtäessä tikkuun. Nainen sai sen minkä tahtoikin niin ei enää tarvitse jakaa tavaraansa ja silti odottaa että mies pysyy uskollisena.
Aina kun av-mamma lukee miehensä viestit, niistä käy ilmi, että mies on pettänyt. Tulee mieleen Murhasta tuli totta -sarja, jossa joku kuolee aina kaikissa kemuissa, joihin se pääosan esittäjä menee.
Olen lukenut aiemminkin miehen viestejä koska olen epäillyt pettämistä mutta nyt vasta löyty todisteet.. ilmeisesti mies unohtanut poistaa tällä kertaa viestit. En tosiaan tiedä mitä teen.. toisaalta rakastan miestäni edelleen, toisaalta taas tuntuu todella pahalta.. -ap
Kirjesalaisuuden rikkominen. Toivottavasti joudut vankilaan.
Nyt sinun pitää miettiä mitä tehdä. Voi olla että tuo on ollut miehellesi vain seksiä ja haluaa yhä olla kanssasi. Monet miehet haluavat seksiä vaikka sitten suhteen ulkopuolelta, jos ei sitä suhteessaan saa tarpeeksi. Mikäli näin on miehesi teki väärin kun ei kysynyt mielipidettäsi muiden panemiseen. Minullakin oli tässä eräs naimisissa oleva mies jonka kanssa harrastimme seksiä vaimon luvalla ihan. Vaimolta oli mennyt halut ja antoi miehelleen luvan harrastaa seksiä kanssani, kuitenkin niin että mitää suhdetta ei sais tulla jne.
Sinun pitäisi puhua miehellesi ja miettiä mikseivät välinne ole niin hyvät, että voisitte puhua avoimesti asiasta. Jos mies haluaa vain panna muita hetkellisesti kun ei saa sinulta seksiä tai ehkä aina, sinun tulee miettiä voitko hyväksyä asian. Jos et ero on paras vaihtoehto. Tietty hän saattaa olla ihastunut "kaveriisi" tai vaikka mitä maan ja taivaan välillä. Kehottaisin puhumaan asiasta pikemmiten miehellesi kun olet hieman rauhoittunut. Onhan toki ikävää, että tälläistä paljastuu omasta miehestä, mutta tämä on todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjesalaisuuden rikkominen. Toivottavasti joudut vankilaan.
ehe ehe mikä ihme kirjesalaisuus koska ei ole KIRJEXDDDDD
On kyllä niin videmäistä, että huh huh!
Kun mies herää, niin ehdota, että haluat hänen näyttävän sinulle puhelimensa tekstareita.
Onko tuollainen mies kelvollinen isäksi?
Varmaankin petti siitä syystä, että muutos pelottaa (lue: vastuu) ja on pitäny sun ystävää pantavana. Fantasioinut hänestä jo pitkään. Se sun ystävä on varmaankin liehitellyt...
Laittaisin miehen nyt valitsemaan. Joko sinä ja lapsi ja välit totaalisesti poikki tuohon "perheystävään", tai elatusmaksut. Tosin, haluatko pysyä yhdessä tuollaisen pettäjän kanssa?
Mä luultavasti jättäisin.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun av-mamma lukee miehensä viestit, niistä käy ilmi, että mies on pettänyt. Tulee mieleen Murhasta tuli totta -sarja, jossa joku kuolee aina kaikissa kemuissa, joihin se pääosan esittäjä menee.
Miksi kukaan tulisi tekemään avausta "Luin mieheni viestit, mutta siellä ei ollut mitään pettämiseen viittaavaa"?
ELATUSMAKSUT MAINITTU. AV-MAMMAT TAAS VAUHDISSA!
Vierailija kirjoitti:
Ja tällähän tarkoitin ensisijaisesti sitä että täällä palstalla kun tuntuu olevan kerran tunnissa näitä, jotka avautuvat miehensä pettämisestä...
Vierailija kirjoitti:
ELATUSMAKSUT MAINITTU. AV-MAMMAT TAAS VAUHDISSA!
Mitä tarkoittaa AV-mamma?
Voi sua, ei tässä oikein hyviä vaihtoehtoja ole. Pahoitteluni, mies teki todella väärin, oli teidän välillä mitä tahansa. Tai ei ollut.Kaikki miehet ei petä, uskollisenakin voi pysyä. Ystäväni mies ei "saanut" yli vuoteen, mutta jaksoi pysyä uskollisena ja vaimon tukena.
Nyt on kuitenkin teille todella huono hetki tehdä mitään lopullisia päätöksiä, saatte aivan pian pienen lapsen, jonka tarpeista huolehtiminen on ensisijainen tehtävänne. Mutta suuttua saat, itkeä, vaatia selitystä, puhua miehelle, puhua muille ja aivan varmasti kannattaa hakea myös ulkopuolista keskusteluapua. Tuossa tilanteessa sitä soisi löytyvän julkiselta puolelta.
Voitko mennä jonnekin pariksi päiväksi? Sano kuitenkin miehelle, että kyseessä on pieni etäisyydenotto, ei lupa pakata laukkuja ja häipyä teidän elämästä.
Melkoisia kavereita / miehiä teilläkin on. Vaihtoon. Kyllä niitä parempiakin miehiä/ ystäviä vailla olevia naisia on olemassa.
Jätä se.