Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, miksi helvetissä just nyt..

Vierailija
05.07.2016 |

Olen rv 35 ja sain tänään tietää.. mies tuli töistä kotiin, nukahti sohvalle ja luin sillä aikaa hänen viestit, ja ennenkun kukaan riehuu tästä niin mulla ollu jo pitkään epäilykseni miestä kohtaan, sen takia luin viestit. Ja hyvä että luinkin! Siellähän oli vaikka ja mitä.. oon niin järkyttyny etten tiedä miten olla. Miehelle en ole sanonut vielä mitään. Kaikista hirveintä asiasta tekee sen että mies on pettänyt mua mun "kaverin" kanssa.. aina kehunut mulle kuinka kaveri on timmi jne mut eipä tullu pieneen mieleenkään et se mua sen kans pettäis! Ja miks just nyt..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kylmänä. Älä sano sanaakaan miehelle eikä kaverillesi.

Katso mitä tapahtuu. Kaverillesi tietty voit kertoilla kaikenmaailman romanttisuuksista ja lahjoista mitä miehesi ostelee sulle, matkoista joita suunnittelee jne.

Pysy jääkylmänä..

Vierailija
22/24 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää puhua miehellesi ja päättää hyväksytkö jatkossa pettämiset vai jatkatko eteenpäin yksin. Näin käy kun ei puhuta kumppanilleen omista haluista ja mitä haluaisi tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2vkoa ennen häitä mieheni jäi kiinni pettämisestä. Hän oli ladannut Tinderin puhelimeensa ja näin yhden todella pitkän keskustelun jonkun naisen kanssa. Itkin kyllä pitkään ja katkerasti. Ensin kun näin viestit niin en ollut uskoa todeksi. Niin pahalta se tuntui... Naimisiin mentiin, mutta yhä on välillä vaikea luottaa. Niin paljon se loukkasi, kun oli esittänyt vapaata ja lirkutellut muille naisille.

Vierailija
24/24 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän