Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailusta! Kuinka pahana ja tuomittavana pitäisit jos tapailemasi ihminen

Vierailija
05.07.2016 |

kertoisi vasta myöhemmin, ehkä ennen jotain vakavampaa hetkeä, että hänellä on lapsi (mutta ei ole lähihuoltaja).
Olen melko nuori vielä ja täysin vapaa, deittailen paljon, eikä useinkaan kenellekään tule mieleenkään että minulla on lapsi. Joten onko tosi paha jos en sitä heti huutele vaan annan asioiden ensin edetä jonkin verran ennen kuin kerron? Jos joku kysyy niin tietenkin sanon.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jotain vakavampaa hetkeä....niinkuin alttaria?

Vierailija
2/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vituttais jos tuolla tavalla aikaa tuhlattais, vaikka ei ole oikeasti mitään mahdollisuutta edetä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit deittailla usein ja olla täysin vapaa, jos sinulla on lapsi.

Vierailija
4/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaverisikaan tiedä?

Vierailija
5/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin häpeäisit. Miksi.

Vierailija
6/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta on kerrottava aina heti

Vierailija
7/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikähän järki tuollaisessa olisi? jos henkilö ei halua, että sulla on lapsia, se juttu menee siinä poikki kuitenkin. jos se ei haittaa, voit ihan hyvin kertoa sen heti alussa. en taas tajua tätä...

Vierailija
8/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No.... ennen esim jotain yhteistä viikonloppua jossain tai tapailun julkistamista (facessa :D) jne. Yksittäisillä treffeillä voisin käydä vähän pidempäänkin ellei asia tule esille. Koska vaikka se on iso asia niin ei sinänsä vaikuta minun deittailuuni, joten en koe sitä salailuna. Vai?

Vierailija
9/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kusetti minut treffeille noin. Olisi voinutkin olla ok, jos olisi kertonut asiasta reilusti jo profiilissaan eikä antanut ymmärtää olevansa lapseton. Nyt en edes harkinnut toisia treffejä.

Vierailija
10/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 lasta,sama tilanne.

Harvempi mies on tuominnut,kun kuulee selityksen.

Vierailija
11/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pitääkö heti kertoa sairaudesta vai vasta sitten kun tuntuu että tästä voi tulla vakavaa?

Vierailija
12/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoa heti jos kyse on vain deittailusta. Pitää kertoa ennen kuin muuttumassa vakavammaksi.

Kuinkahan moni etävanhempi mies tai mies joka ei pidä yhteyttä lapsiinsa kertoo heti ekassa lausessa mahdollisesta lapsesta! Jos naisella on vapaata lapsesta huolimatta niin miksi pitäisi heti olla kertomassa, jos ei kuitenkaan asiasta valehtele!

13/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No.... ennen esim jotain yhteistä viikonloppua jossain tai tapailun julkistamista (facessa :D) jne. Yksittäisillä treffeillä voisin käydä vähän pidempäänkin ellei asia tule esille. Koska vaikka se on iso asia niin ei sinänsä vaikuta minun deittailuuni, joten en koe sitä salailuna. Vai?

Mutta voi vaikuttaa sen toisen deittailuun! Totta kai on salailua.

Vierailija
14/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kertoa heti jos kyse on vain deittailusta. Pitää kertoa ennen kuin muuttumassa vakavammaksi.

Kuinkahan moni etävanhempi mies tai mies joka ei pidä yhteyttä lapsiinsa kertoo heti ekassa lausessa mahdollisesta lapsesta! Jos naisella on vapaata lapsesta huolimatta niin miksi pitäisi heti olla kertomassa, jos ei kuitenkaan asiasta valehtele!

Mitä olen miesten deitti-ilmoja lukenut, kyllä moni kertoo isyydestään heti ilmossaan. Miksi ei kertoisi? Eikö isyys (ja äitiys) ole kuitenkin aika merkittävä juttu? Toki jos hakee esim. seksiseuraa, on ihan sama, mitä itsestään kertoo.

Vierailija
15/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kai niitä kysymyksiä, joka on parasta kysyä itseltä ensimmäisenä. Eli miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos joku antaisi asioiden vain edetä ennen kuin kertoo...?  No. Ei tähän ole oiken oikeaa vastausta kun hieman tökeröltä se saattaisi tuntua, jos joku kertosi ensimmäisessä lauseessa,että minulla on lapsi. - Mitä sitten? Ehkä hieman kannattaa pohjustaa ja kuullostella tilannetta. Mutta ei missään nimessä pyrkiä salaamaan tai peittelemään asiaa.   

Vierailija
16/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on iso asia, joten jos on hakemassa muutakin kuin pelkkää panoa, on niistä mun mielestä puhuttava miltei heti. Ja jos hakee pelkkää seksiä, niin sekin pitää sanoa.

Ja siis mielestäni pitää samalla tavalla kertoa alusta asti, että on lapsia kuin se, että ei koskaan halua lapsia.

Vierailija
17/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan tietää heti, onko mahdollisella deittikumppanilla lapsia. Jättäisin tapailut siihen, jos kertoisi vasta jälkikäteen, että "Ai niin mulla on lapsia". Vielä pahempi on, jos tosiaan odottaa niin kauan, että alkaa kehittyä tunteita toista kohtaan ja sitten vasta kertoo. Mielestäni epärehellistä ja harhaanjohtavaa jättää kertomatta.

Vierailija
18/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niitä asioita, joista PITÄÄ kertoa heti. Itse en lähde ketään edes sitä ensimmäistä kertaa tapaamaan jos toisella on jo lapsia, joten todellakin suuttuisin jos tulisi vasta myöhemmin ilmi. 

Vierailija
19/19 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta ehkä sinun deittailuusi, mutta luulisi että ihminen, jolla on lapsia, ymmärtäisi miettiä myös muiden puolta asiasta! On paljon ihmisiä, jotka eivät halua lähteä edes yhtä kertaa tapaamaan henkilöä, jonka perheellisyyskuviot tai muut isot asiat eivät sovi yhteen omien kanssa. Olen tällainen itsekin: jos ihastuisin vääränlaiseen ihmiseen, se olisi katastrofi, koska tunteeni ovat todella voimakkaita sitten kun ne heräävät (se on ihanaa silloin, kun kohde on oikea, mutta aivan hirveää jos ne kohdistuvat väärin). Haluan voida ottaa vastuuta elämästäni ja yksi tapa on se, että rajaan deittailuni vain oikeasti potentiaalisiin tapauksiin.

Ja ettei asia olisi liian selkeä, kerron että juuri tällä hetkellä tapailen miestä jolla on lapsia, vaikka kriteerini yleensä on, ettei lapsia saisi olla. Juuri tämän miehen kohdalla kuitenkin voin kuvitella asioiden sujuvan lapsineen kaikkineenkin. MUTTA jos mies ei olisi heti aluksi ollut avoin ja rehellinen tästä asiasta (= kertonut kysymättä), en todellakaan voisi kuvitella! Se olisi merkki siitä, että mies ajattelee vain/ensisijaisesti omaa etuaan, ja sellainen piirre ihmisessä vaikeuttaa yhdessäoloa. Eritoten silloin, kun niitä lapsia on kuviossa mukana.