Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko tästä pitänyt mainita naiselle ennen treffejä?

Vierailija
05.07.2016 |

Tutustuin mukavaan naiseen netissä ja sovimme kahvit/treffit julkiselle paikalle yhdessä sovitulle ajankohdalle. Paikan päällä nainen kuitenkin vaivaantuneena ilmoitti että minun olisi tullut kertoa etukäteen, että olen keskimääräistä lyhyempi (suomalaisen mittataulukon mukaan). Olen siis 176cm. Nainen poistui sitten ennen kuin tapaaminen kerkesi sen pidemmälle.

Olimme etukäteen kyllä vaihtaneet naama+vartalokuvia ja jutelleet ihan perusjuttuja. Kumpikaan ei kysynyt kummankaan pituutta tai painoa. Henkilökohtaisesti minulle ei ole väliä toisen pituudella ja kuvista kyllä näen tarpeeksi hyvin onko joku ylipainoinen tms, se riittää minulle.

Jäi sellainen olo että nyt jotenkin "kusetin" naista kun en erikseen maininnut pituuttani eikä sitä hän kyllä itsekään kysynyt. Teinkö väärin, mielipiteitä kiitos?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkä ja kysynkin pituudet jo ennakkoon. Ei edes haittaa jos on samaa pituutta kunhan miestä ei haittaa että korkoja joskus käytän :)

Ihme pituusrasisteja kyllä ihmiset nykyään ja melki jokainen kääpiömuijakin vaatii jonkun 190cm minimipituuden tai alkkaa känkkä...

Vierailija
22/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulikin näin nopeasti vastauksia. Kiitos niistä. Joku kysyi naisen pituutta, en tiedä tarkalleen mutta arvioisin jotain 165cm.

Se miksi edes tein tämän aloituksen oli kysellä sen varalta, että jatkossa sitten ei sattuisi samaa virhettä. Jotenkin tuli vähän orpo olo jäädä kyyhöttämään sinne tapaamispaikalle tuon syyn jälkeen. En ole koskaan ajatellut että olisin mitenkään lyhyt edes mieheksi.

T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 162-senttisenä naisena tapasin treffeillä huomattavasti minua lyhyemmän miehen (ehkä 155cm). Nämä treffit menivät kyllä oksetusta peitellessä, kun mies nyt muutenkin oli kaikkea muuta mitä oli antanut kuvillaan ja sanoillaan olettaa.

Ap:n kysymykseen vastaus : olet aivan riittävän pituinen suurelle osaa naisista, nainen käyttäytyi moukasti - et sinä.

Vierailija
24/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt mitään väärin. Jos se pituus on naiselle niin tärkeä asia, niin hänen olisi pitänyt kysyä sitä. Nyt molemmilta meni aikaa hukkaan. Sitäpaitsi et edes ole mielestäni lyhyt. Kyllä mulle vaan kelpaisi :D

Vierailija
25/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuulostaa siltä ettei todellakaan ollut nettitreffeillä ensimmäistä kertaa ja että odotukset ja kriteerit on todella korkealla. Vain moukka tai todella kokenut treffailija tekee noin. Et ole erityisen lyhyt ja jos pituus on noin todella tärkeää niin miksi ei sitä kysynyt etukäteen?! Anna olla, nainen oli idiootti ja ansaitset jonkun paremman ja erityisesti fiksumman!!:)

Vierailija
26/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta. Ensinnäkin outoa jos löytyi noin huonokäytöksinen mutta että vielä muutamasta sentistä olisi kiinni...no kaikki on kai mahdollista.

Et kusettanut tietenkään ketään, vaan naisella ei ollut kaikki inkkarit kanootissa.

Vierailija
27/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian mukaan suomalaisten miesten keskipituus on 178cm, joten mielestäni 176 on ihan normaalipituus.

Vierailija
28/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu silta, etta tuo pituutesi oli vain jokin ihme excuse jostain muusta asiasta, josta nainen ei sitten pitanytkaan! Ehka olit lahettanyt paremmannakoisen kuvan kuin mita olet irl? Tai vaara pukeutuminen tai tai tai.

En usko pituusselitykseen ollenkaan.

Vierailija
29/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä ota itseesi, todennäköisesti kyseinen nainen ei ollut mikään tavoittelemisen arvoinen muutenkaan. Jos tuo pituus oli tekosyy niin olisi edes kertonut sen oikean syyn. Mutta mitä olen ihmisistä oppinut tähän mennessä niin aina on joku jolle se voi olla 5 sentistäkin kiinni, näin se menee :D

Vierailija
30/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai herranjestas. Olen itse 170cm, miehen 176cm. Ei kertaakaan ole käynyt mielessäkään että hän olisi jotenkin lyhyt.

Vierailija
31/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän tulikin näin nopeasti vastauksia. Kiitos niistä. Joku kysyi naisen pituutta, en tiedä tarkalleen mutta arvioisin jotain 165cm.

Se miksi edes tein tämän aloituksen oli kysellä sen varalta, että jatkossa sitten ei sattuisi samaa virhettä. Jotenkin tuli vähän orpo olo jäädä kyyhöttämään sinne tapaamispaikalle tuon syyn jälkeen. En ole koskaan ajatellut että olisin mitenkään lyhyt edes mieheksi.

T: AP

Valitettavasti olet lyhyt suomalaiseksi mieheksi, siispä hanska heilumaan! Jossain Japanissa kaltaisellasi hukkapätkällä voi ollakin ihan hyvin kysyntää.

Vierailija
32/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituutta tarvitse kertoa etukäteen mikäli toinen ei kysy asiaa. Mietipä, kerran menin treffeille ja mies ei ollut kertonut etukäteen, että hänellä ei ole toista jalkaa. Että 176 cm pituuden kertomatta jättäminen on vielä aika pientä...

Vierailija
33/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

176cm ei ole lyhyt :) mun mies on 168cm ja itse olen 170cm. Ikinä ole ollut mitään ongelmaa eikä ole jatkossakaan. Samaa mieltä edellisten kanssa et naisen moka kun ei ite kysynyt :)

Vierailija
34/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykännyt susta muutenkaan. Veti lapselliset raivarit tekosyyhyn vedoten. Jotkut ei kestä pettymyksiä ja kaataa sen edelleen muiden niskaan ihan kuin olisivat jumissa ikuisessa pikkulapsivaiheessa. Minä minä ja on niin väärin kun kaikki karkit maailmassa ei ole mun ja mun äidin korut ei ole mun ja radiota ei saa vääntää sekaisin eikä edes telkkaria saa kähmiä. Minä minä ja on niin väärin kun kaikki miehet maailmassa ei ole sellaisii kun mä haluun. Pakkohan sen on olla väärin ku mulle tuli paha olo. Oikeus pyörii näet sen ympärillä vieläkin miltä itsestä tuntuu.

Vierailija
35/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tehnyt väärin, ei 176 cm ole mitenkään lyhyt. Ehkä jos olisit 160cm, olisi asiasta voinut mainita. 

Siinäkin tapauksessa nainen voi ihan itse kysyä, jos se on hänelle dealbreaker. Ei ole mitään listaa, mistä asioista pitää kertoa etukäteen. Nainen oli ääliö ja olisi ihan yhtä ääliö jos käyttäytyisi noin 160 cm miestä kohtaan.

Vierailija
36/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap:n puolesta, minulle olisit kelvannut paremmin kuin hyvin (olen 163cm).

Kerran nettideitti paljastui tapaamishetkellä alle 150-senttiseksi ja kahviteltiin ihan normaalisti. En voi ymmärtää noin töykeitä ihmisiä kuin tuo tapaamasi.

Vierailija
37/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttää että ihmiset ei osaa kysyä itelle tärkeitä asioita etukäteen ja sit yllättyy paikan päällä. Oli se asia sit pituus tai muu ominaisuus. Yksi syy miks en jaksa tavata ihmisiä netissä.

Vierailija
38/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin suurin osa naisista täällä: nainen käyttäytyi typerästi ja vika ei todellakaan ole sinun. Vaikutat symppikseltä ja sinuun sietäisi tutustua paremmin. Oliko nainen edes sinua pidempi (jos oli sinua lyhyempi, niin en voi käsittää hänen reaktiotan alkeellisellakaan tasolla)? Voiko olla jokin muu syy, miksi nainen käyttäytyi noin? Jos pituus on hänelle noin tärkeää, se on hänen velvollisuutensa tarkastaa se etukäteen jokaiselta deittikumppanilta. Ethän luovuta, on paljon naisia, jotka arvostavat hyvää miestä.

180-senttinen nainen

Vierailija
39/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mainitsit, sinäkään et treffaa tukevia. No se nainen ei treffaa 176cm: iä. Tarkoitatko, että sinulla saa olla ulkonäköjuttuja, muilla ei. Blaah.

Vierailija
40/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että nainen teki noin.

Tai että syy oli pituus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän