Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko tästä pitänyt mainita naiselle ennen treffejä?

Vierailija
05.07.2016 |

Tutustuin mukavaan naiseen netissä ja sovimme kahvit/treffit julkiselle paikalle yhdessä sovitulle ajankohdalle. Paikan päällä nainen kuitenkin vaivaantuneena ilmoitti että minun olisi tullut kertoa etukäteen, että olen keskimääräistä lyhyempi (suomalaisen mittataulukon mukaan). Olen siis 176cm. Nainen poistui sitten ennen kuin tapaaminen kerkesi sen pidemmälle.

Olimme etukäteen kyllä vaihtaneet naama+vartalokuvia ja jutelleet ihan perusjuttuja. Kumpikaan ei kysynyt kummankaan pituutta tai painoa. Henkilökohtaisesti minulle ei ole väliä toisen pituudella ja kuvista kyllä näen tarpeeksi hyvin onko joku ylipainoinen tms, se riittää minulle.

Jäi sellainen olo että nyt jotenkin "kusetin" naista kun en erikseen maininnut pituuttani eikä sitä hän kyllä itsekään kysynyt. Teinkö väärin, mielipiteitä kiitos?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs pituinen tämä elli itse oli?

Vierailija
42/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174-senttinen nainen, ja olen huomannut, että n 175-senttisiksi itseään väittävät miehet ovat yleensä n. 10 senttiä itseäni lyhyempiä. Mistähän se johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten tarkistelin netistä näitä eri kansallisuuksien keskipituuksia sössön kanssa keskustellessa. Niiden minun löytämieni listojen mukaan suomalaisen miehen keskipituus oli 180 cm. Ei neljä senttiä sen alle ole tosiaankaan mitään erityisen paljon alle keskipituuden. Muutenkin jos kumppanin pituus, niin kauan kuin normaalipituuksissa kuljetaan, on kynnyskysymys, siitä pitäisi itse osata mainita.

Minä olen pitkä nainen, 183 cm eli n. 13 cm suomalaisten naisten keskipituutta pidempi. Olen maininnut oman pituuteni treffi-ilmoituksissa, sillä olen huomannut, että moni mies ei halua itseään pidempää naista ja tämän mittaisena olen aika monesti miestä pidempi. Miehen pituus ei ole mulle itselleni suurikaan kriteeri. Ns. unelmieni mies on kyllä minua pidempi, mutta sitten tosielämässä ihanimmaksi koskaan tapaamakseni mieheksi osoittautuikin nykyinen kihlattuni, 175 cm. Meidän pituuseromme ei ole häirinnyt koskaan meistä kumpaakaan, koska kaikella muulla tavalla olemme aivan täydellinen match 💖

Vierailija
44/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja läski nainen, lähtisitkö treffeille AP?

Vierailija
45/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mainitsit, sinäkään et treffaa tukevia. No se nainen ei treffaa 176cm: iä. Tarkoitatko, että sinulla saa olla ulkonäköjuttuja, muilla ei. Blaah.

Omat kriteerit voi kai mainita ennen treffejä? Esim. että en sitten treffaa yli 70kg painavia naisia tai alle 180-senttisiä miehiä?

Vierailija
46/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa hiukka kirjoitti:

Minkäs pituinen tämä elli itse oli?

Edellä AP mainitsi, että n.165cm.

Vierailija
47/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 174 cm pitkä nainen, josta 176-senttinen mies kuulostaisi just passelilta :)

Vierailija
48/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mainitsit, sinäkään et treffaa tukevia. No se nainen ei treffaa 176cm: iä. Tarkoitatko, että sinulla saa olla ulkonäköjuttuja, muilla ei. Blaah.

Ei aloittaja kylläkään sanonut että ylipainoiset ei käy? Ydin taisi olla että kuvista näkee kaiken mikä oli aloittajalle oleellista eli esim sen ylipainon tai muu vastaava. Et sitten jos ei osaa pituutta arvioida kuvasta ja se on tärkeää = kysy se etukäteen. Kysyvä ei tieltä eksy vai miten se meni.

Vierailija
49/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että mies oli profiilissa ruskeahiuksinen ja 175 cm. Olen itse 167 cm. Mies ei lähettänyt kuvaa, vaan sanoi vistissä, ettei hänestä saa kunnon kuvaa, ts. Ei onnistu valokuvissa.

No, treffeillä paljastui, että mies on täysin harmaantunut, viikset myös (viiksistä ei ollut mainintaa etukäteen!) ja vierekkäin kävellessämme minä tunsin itseni häntä pidemmäksi. En käytä korkokenkiä.

Mies on useaan kertaan korostanut rehellisyyttään. Pitäisikö minun ottaa esim. ulkonäköasiat puheeksi, jos vielä tapaamme? Toisaalta: minähän se päätän, otan tai jätän. Mutta olisiko miehelle hyväksi, että joutuu tilille asiasta (rehellisyydestä, tosiasioista).

Muitakin epätotuuksia on käynyt ilmi. Profiilin mukaan mm. harrastaa aktiivisesti liikuntaa.

Käytännössä kävelee autolta töihin ja kauppaan, siinä se. Mua kyllä jäi nämä vilungit vaivaamaan, vaikka mies vaikuttaa tosi mukavalta ja hyväsydämiseltä, eikä ole pihikään.

Vierailija
50/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis peeniskö?? huh huh ei kovin lyhyeltä kyllä kuulosta. mee lääkäriin!

Vierailija
51/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 188cm mies. Sopivan lihaksikas. Eihän tuollanen 176cm ole mikään mies, vaan pikku tappi! Naiset himoitsee pitkiä ja hyväkroppaisia, voimakkaita miehiä. On ihanaa tulla ison miehen syleilyyn ja on ihanaa ottaa se pienempi nainen hentoon hyväilyyn ;)

Vierailija
52/52 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapahtuu, keskimittaiselle ystävälleni kävi just sama: nainen sanoi että ei onnistu, kun mies on sentin lyhempi kuin hän itse. Minä en ymmärrä yhtään, ei mulle pituus ole ratkaiseva asia. Olen lyhyen ihanan miehen kanssa ja onnellinen. Joskus mietin jopa, että hähhää pituusrajoitteiset jotka ette ole hänen ihanuuttaan tajunneet ja sain tämän komean, kiltin, älykkään ja rakastavan miehen itselleni. Älä lannistu ap. Olet sitä paitsi aika monen (lyhyemmän) naisen näkökulmasta aika pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän