Miten "hankin" tinderistä seksiä?
Eli siis miten sitä ehdotetaan miehelle ei liian ronskisti, mutta kuitenkin ilman turhia löpinöitä?
Kommentit (14)
Mä en naisena ole koskaan saanut seksiä sitä itse ehdottamalla. Miehet on epäillyt lähinnä feikkiprofiiliksi jos olen sanonut suoraan että haluan vain seksiä.
Pitääkö tulla viestittelemään sun puolesta sinne? Jos täällä kertoo, miten keskustelu aloitetaan, niin oot kuitenkin kusessa sitten, kun on seuraavan viestin aika.
Onko siinä jotain broadcast-ominaisuutta, jolla voi laittaa kaikille miehille "Täällä olis pillua tarjolla" -tyyppisen viestin?
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä jotain broadcast-ominaisuutta, jolla voi laittaa kaikille miehille "Täällä olis pillua tarjolla" -tyyppisen viestin?
Ei valitettavasti ole. Toi olis kyllä kätevä ominaisuus. Damn!
"olisiko sinulla aikaa/halua intohimoiseen hetkeen intiimiromantiikan merkeissä" - näin ehdotti minulle 18-vuotias nymfomaani mailitse, kun halusi pettää intissä olevaa kundikaveriaan.
"haluan että aivoni nussitaan pihalle ja etten pysty kävelemään viikkoon"
Yleisimmin se kai ilmaistaan vienosti kiertoteitse, tyyliin "jotain kevyttä haussa ;) ". En kyllä suoraan sanottuna tajua kuinka vaikeaa se voi olla, mulle ainakin tulee miehiltä ihan suoria ehdotuksia päivittäin.
Liika suoruus voi säikäyttää. Varmin tapa on sopia mahdollisimman nopeat treffit toisen luokse esim "leffailtaan". Ei sitä tarvitse ääneen sanoa, mitä haluaa.
Asiat kyllä etenevät jos siltä tuntuu.
Itse olen käynyt leffailloissa ja pitänyt ihan housut jalassa useimmat kerrat. Mutta se olisi ehdottomasti helpoin tapa.
Vaikeampi kysymys on miten mies hankkii tinderistä seksiä?
M25
Syntyy kultaharkko housuissa ja ei tajua, että miten sen kanssa toimitaan.
Sun pitää vain avata keskustelu. Ei varmaan mene kauaa, kun mies jo ehdottaa näkemistä ja vieläpä sinun tai miehen luokse = seksiä. Ei tarvitse puhua suoraan seksistä.
Kyllä sieltä löytyy niitä miehiä, jotka ovat vain seksin perässä, niin matchailet vaan niiden kanssa. Mutta jos olet noinkin avuton, että täältä kyselet, miten seksiä haetaan Tinderistä, niin kannattanee miettiä toiseen kertaan vielä.
Kävelet vokin ohi perse paljaana.
Miten avuton voi oikeasti olla? Ja todennäköisesti et saa seksiä, jos joudut itse Tinderissä ehdottamaan. Voit avata keskustelun jonkun miehen kanssa ja katsoa mihin se etenee. Ja älä nyt jumankauta kysy miten se keskustelu aloitetaan.