Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "hankin" tinderistä seksiä?

Vierailija
05.07.2016 |

Eli siis miten sitä ehdotetaan miehelle ei liian ronskisti, mutta kuitenkin ilman turhia löpinöitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avuton voi oikeasti olla? Ja todennäköisesti et saa seksiä, jos joudut itse Tinderissä ehdottamaan. Voit avata keskustelun jonkun miehen kanssa ja katsoa mihin se etenee. Ja älä nyt jumankauta kysy miten se keskustelu aloitetaan.

Vierailija
2/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en naisena ole koskaan saanut seksiä sitä itse ehdottamalla. Miehet on epäillyt lähinnä feikkiprofiiliksi jos olen sanonut suoraan että haluan vain seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tulla viestittelemään sun puolesta sinne? Jos täällä kertoo, miten keskustelu aloitetaan, niin oot kuitenkin kusessa sitten, kun on seuraavan viestin aika.

Vierailija
4/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jotain broadcast-ominaisuutta, jolla voi laittaa kaikille miehille "Täällä olis pillua tarjolla" -tyyppisen viestin?

Vierailija
5/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä jotain broadcast-ominaisuutta, jolla voi laittaa kaikille miehille "Täällä olis pillua tarjolla" -tyyppisen viestin?

Ei valitettavasti ole. Toi olis kyllä kätevä ominaisuus. Damn!

Vierailija
6/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olisiko sinulla aikaa/halua intohimoiseen hetkeen intiimiromantiikan merkeissä" - näin ehdotti minulle 18-vuotias nymfomaani mailitse, kun halusi pettää intissä olevaa kundikaveriaan.

Vierailija
7/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluan että aivoni nussitaan pihalle ja etten pysty kävelemään viikkoon"

Vierailija
8/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmin se kai ilmaistaan vienosti kiertoteitse, tyyliin "jotain kevyttä haussa ;) ".  En kyllä suoraan sanottuna tajua kuinka vaikeaa se voi olla, mulle ainakin tulee miehiltä ihan suoria ehdotuksia päivittäin.

Vierailija
9/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika suoruus voi säikäyttää. Varmin tapa on sopia mahdollisimman nopeat treffit toisen luokse esim "leffailtaan". Ei sitä tarvitse ääneen sanoa, mitä haluaa.

Asiat kyllä etenevät jos siltä tuntuu.

Itse olen käynyt leffailloissa ja pitänyt ihan housut jalassa useimmat kerrat. Mutta se olisi ehdottomasti helpoin tapa.

Vierailija
10/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampi kysymys on miten mies hankkii tinderistä seksiä?

M25

Vierailija
11/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyy kultaharkko housuissa ja ei tajua, että miten sen kanssa toimitaan.

Vierailija
12/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vain avata keskustelu. Ei varmaan mene kauaa, kun mies jo ehdottaa näkemistä ja vieläpä sinun tai miehen luokse = seksiä. Ei tarvitse puhua suoraan seksistä.

Vierailija
13/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä löytyy niitä miehiä, jotka ovat vain seksin perässä, niin matchailet vaan niiden kanssa. Mutta jos olet noinkin avuton, että täältä kyselet, miten seksiä haetaan Tinderistä, niin kannattanee miettiä toiseen kertaan vielä.

Vierailija
14/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet vokin ohi perse paljaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan