Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita (lähes) seksittömässä suhteessa eläviä?

Vierailija
05.07.2016 |

Meillä pienet lapset ja miehellä työstressiä ja nämä ovat hänen tekosyynsä siihen, ettei ole seksiä. Ollaan siis viimeksi uuden vuoden yönä heiluteltu peittoa. Pussaillaan kyllä, hyvin vähän ja aina mun aloitteesta. Masentavaa. Ollaan molemmat 30. Tätäköhän se sitten on loppuelämä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä elin vuosia suhteessa, jossa ei ollut seksiä, koska mä en halunnut sitä. Olen edelleen samassa suhteessa, nykyään on seksiä, koska aloin haluta sitä. (Kannattaa rakastua toiseen mieheen! En kuitenkaan pettänyt.) Kun "teimme" esikoista oli seksiä (sitä ennen noin kerran kuukaudessa) ja raskauden aikana oli joitain seksikertoja, sitten kun sain vauvan niin seuraava seksikerta oli kun tehtiin seuraavaa, eli 1v 3kk synnytyksestä. Yritystä kesti kolme kiertoa, sitten seksiä oli seuraavan kerran joskus 3 vuoden kuluttua eli kun kuopus oli noin 3-vuotias. Eli viiden vuoden tauko, paitsi mitä nyt lapsia tehtiin.

Mä en tajua, en sitten millään, miten kukaan kestää tällaisia "suhteita". En vaan tajua, mutta kait niitä sitten on tosi haluttomia miehiäkin. Tai sitten ne käy vieraissa.

Yksi tuollaisen suhteen mies ainakin käy kerran viikossa luonani. Työkavereita ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän