Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita (lähes) seksittömässä suhteessa eläviä?

Vierailija
05.07.2016 |

Meillä pienet lapset ja miehellä työstressiä ja nämä ovat hänen tekosyynsä siihen, ettei ole seksiä. Ollaan siis viimeksi uuden vuoden yönä heiluteltu peittoa. Pussaillaan kyllä, hyvin vähän ja aina mun aloitteesta. Masentavaa. Ollaan molemmat 30. Tätäköhän se sitten on loppuelämä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha sama! Tosin mä karsastan seksiä myös koska pelkään ehkäisystä huolimatta raskaaksi tuloa jne. Raskaus oli kamala ja synnytykset sellaiset etten nyt joka päivä lähtis uusiksi...

En tiedä mitä tästä elämästä näin voi edes tulla..

Vierailija
2/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutan sinua nyt sillä, että miehesikin on varmasti väsynyt ja saakin olla! Meillä on 2 lasta ja molempien jälkeen ensimmäinen vuosi on ollut seksin suhteen todella hiljaista aikaa, ihan siksi, että ollaan molemmat aivan poikki. Vasta kun lapsi on muutaman kuukauden nukkunut kokonaisen yön jne ollaan saatu omaa elämää taas kasaan. Ollaan molemmat urheilullisia jne, mutta meidän pitäisi päästä klo 21 nukkumaan, että jaksaisimme. Nyt kun saadaan vasta lapset siihen aikaan sänkyyn, menee itsellä vielä 2h! Mies on ihan poikki ja minä myös. Seksiä on max. 1xkuukaudessa. Kyllä se siitä paranee. Meillä on esikoisen ja kuopuksen välissä 5v, kyllä me tässä melkein 4v ehdittiin paneskella useamman kerran viikossa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluaisin tuollaisen miehen joka ei seksiä kaipaa. Mistä noita löytää?

Vierailija
4/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt reippaasti lupaa seksisuhteeseen jonkun kanssa tai satunnaisia panoja vain. Sanot, että ota tai jätä. Eiköhän lupa tule. Niin helppoa se on kysyä.

Vierailija
5/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä!

Vierailija
6/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä. Mieheni haluaa kerran kvartaalissa. Nopea toimitus.

Vierailija
7/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin reilua, että haluttomat olisi keskenään.

Vierailija
8/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. 6 vuotta ilman seksiä. Erosin viime vuoden lopulla. Nyt oon sitten nauttinut sinkkuseksistä :P.N41

Vierailija
9/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus olisi niin päin että nainen ei halua seksiä, haukuttaisiin miestä täällä kilpaa. Kaikilla on vaiheita ettei seksi maistu, seksuaalisuus on erilaista eri elämänvaiheissa. Älä vain mene painostamaan.

Vierailija
10/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa on tajuta että seksiä ei tule enää koskaan olema an. Viimeiset vuodet on olleet pari kertaa vuodessa malliin, noin neljä- viisi vuotta jo. Viimekerrasta on melkein vuosi. Mies on polttanut koko ikänsä, ja sairastui keuhkoautaumaan. Lopetti toki tupakanpolton, mutta kunto on mennyt , myös mieskunto. Eikä kiinnosta muunlainen seksi ja läheis,yys, näemmä. Viimeinen kerta tuli liian nopsaan. Nainen 53 v.

Vierailija
11/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, hieno lukea pihtarieukon miehenä tällaisia. Minulta saisi 1-3 krt päivässä, joka pikaisesti kylppärinnpöydällä tai sitten pitkän kaavan mukaan illalla sohvalla/sängyssä.

Mutta ei, tuolta saa 1-3 krt/ 3 kk...

Vierailija
12/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elin vuosia suhteessa, jossa ei ollut seksiä, koska mä en halunnut sitä. Olen edelleen samassa suhteessa, nykyään on seksiä, koska aloin haluta sitä. (Kannattaa rakastua toiseen mieheen! En kuitenkaan pettänyt.) Kun "teimme" esikoista oli seksiä (sitä ennen noin kerran kuukaudessa) ja raskauden aikana oli joitain seksikertoja, sitten kun sain vauvan niin seuraava seksikerta oli kun tehtiin seuraavaa, eli 1v 3kk synnytyksestä. Yritystä kesti kolme kiertoa, sitten seksiä oli seuraavan kerran joskus 3 vuoden kuluttua eli kun kuopus oli noin 3-vuotias. Eli viiden vuoden tauko, paitsi mitä nyt lapsia tehtiin.

Vierailija
13/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jess, hieno lukea pihtarieukon miehenä tällaisia. Minulta saisi 1-3 krt päivässä, joka pikaisesti kylppärinnpöydällä tai sitten pitkän kaavan mukaan illalla sohvalla/sängyssä.

Noinko aiot elää loppuelämäsi? Miksi?

Täällä olisi nainen, jolta myös saisi 1-3krt pvä. Miksi me emme ole kohdanneet?

N38

Vierailija
14/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä elin vuosia suhteessa, jossa ei ollut seksiä, koska mä en halunnut sitä. Olen edelleen samassa suhteessa, nykyään on seksiä, koska aloin haluta sitä. (Kannattaa rakastua toiseen mieheen! En kuitenkaan pettänyt.) Kun "teimme" esikoista oli seksiä (sitä ennen noin kerran kuukaudessa) ja raskauden aikana oli joitain seksikertoja, sitten kun sain vauvan niin seuraava seksikerta oli kun tehtiin seuraavaa, eli 1v 3kk synnytyksestä. Yritystä kesti kolme kiertoa, sitten seksiä oli seuraavan kerran joskus 3 vuoden kuluttua eli kun kuopus oli noin 3-vuotias. Eli viiden vuoden tauko, paitsi mitä nyt lapsia tehtiin.

Mä en tajua, en sitten millään, miten kukaan kestää tällaisia "suhteita". En vaan tajua, mutta kait niitä sitten on tosi haluttomia miehiäkin. Tai sitten ne käy vieraissa.

Vierailija
15/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomia miehiä kyllä riittää ihan yhtä lailla kuin haluttomia naisiakin.

Olin 3 vuotta suhteessa jossa alusta asti miestä ei kiinnostanut seksi kovin usein (~2krt vko). Loppuvaiheessa meni jo 3-4kk pätkiä ilman ja silloin kun sitä oli miestä ei kiinnostanut enää minun nautinto. Pakkasin jätkän kamat ja näytin ovea.

Nykyinenkin suhde on minun makuuni liian hiljaista menoa. Suhteen ekat 3kk jaksoi mies 2-4krt viikossa mutta sitten hiljeni 1x/kk menoon.. välillä pidempiäkin taukoja. Kyllähän se vituttaa. Vituttaa ihan tosissaan ja ehdotella ei saa ettei mies vaan ahdistu.

Ja en ole mikään variksenpelätin. Hyvässä kunnossa, hoikka ja suht naisellinenkin. Mutta ei.

Ymmärrän kyllä että miehelläni on paineita ja ettei mies ole mikään kone ja aina ei tarvitse jaksaa, mutta vuosi tolkulla ei kyllä jaksa näivettyä.

Pettääkään en halua vaikka se helposti o nnistuisikin. Että mitäpä tässä nyt sitten teet asialle? Vaihtaminen toiseen ei ole enää vaihtoehto lasten vuoksi. Ja toki rakastan tuota miestä aivan liikaa kävelläkseni pois vain siksi että panettaa. Noh ihmettä odotellessa..

Vierailija
16/21 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pienet lapset ja miehellä työstressiä ja nämä ovat hänen tekosyynsä siihen, ettei ole seksiä. Ollaan siis viimeksi uuden vuoden yönä heiluteltu peittoa. Pussaillaan kyllä, hyvin vähän ja aina mun aloitteesta. Masentavaa. Ollaan molemmat 30. Tätäköhän se sitten on loppuelämä?

Tuntuu että tänäpäivänä tämän kaltaisia pariskuntia on paljon. Toinen haluaisi seksiä useastikin ja toinen taas ei lainkaan. Pitäoskö kyseisten ihmisten perustaa ryhmät joissa niin haluajat kuin ei haluajat olisit porukassa. Haluajat saisivat naida tarpeekseen ja ei haluajat joisi at vaikka kahvia sen aikaa...

Olen haluajien ryhmässä.

Vierailija
17/21 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kohta 7 vuotta täyteen ilman seksiä puolison kanssa. EI ole  halannut muutamaan vuoteen tai  ei anna halata. Nukkunut 3 vuotta omassa huoneessa.

Vierailija
18/21 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko aiot elää loppuelämäsi? Miksi?

Täällä olisi nainen, jolta myös saisi 1-3krt pvä. Miksi me emme ole kohdanneet?

N38

M46 haluaisi muös monesti päivässä. Näinkö ei vaan halut enää kohtaa tässä maailmassa vaan joutuu elämään puutteessa kukin omassa liitossaan...

Vierailija
19/21 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yksinkertaisesti suostu seksin vähyyteen. Olen vaihtanut ko syystä puolisoa ja aion tehdä niin jatkossakin mikäli seksi keskusteluista huolimatta jää liian harvinaiseksi. Kolme päivää ilman on raja mulle ilman hyvää syytä.

Vaihdan koska seksiä haluavia on tarpeeksi enkä näe mitään syytä hankkia kämppistä

M

Vierailija
20/21 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kuuskymmpinen ja kuuskyt vuotta ei seksiä, taitaa olla jo harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan