Kukaan nainen ei vastaa netissä mulle. Olenko yksin kertaisesti ruma?
Viikon aikana ainakin 25 naiselle alkanut puhumaan 23 niistä lukenut viestin ja 0 vastannut :(
M18
Kommentit (107)
Naiset ei välitä miehen ulkonäöstä yhtä paljon kuin mies naisen. En kyllä usko että olet ruma. Naisiakin on monenlaisia ja sinulle löytyy kyllä juuri sellainen, joka on aina haaveillut juuri sunlaisesta miehestä.
N28 kirjoitti:
Mulle tulee välillä facebookissa tuntemattomat randommiehet lässyttämään jotain tyyliin "moi mitäs sä?" ilman, että heillä itsellään tuntuu olevan mitään asiaa. Se on tosi ärsyttävää, samoin se viestien huono kirjoitusasu, enkä voisi ikinä kiinnostua romanttisesti tuolla tapaa lähestyvästä tyypistä. (No joo, ehkä ne kertapanoina menisivät, jos ovat minua nuorempia ja olisin sinkku ja puutteessa..)
Ootko tosissas??? Hyiii miten sä voit edes puhua noin iljettävää kieltä? Eikö ole kotona opetettu mitään käytöstapoja? Tuohon ikään mennessä luulisi jo oppineen käyttäytymään kuin Nainen eikä kuin pahainen katutyttö.
Ja miten voit ajatella toisista ihmisistä että he olisivat sinulle kuin kertakäyttötavaraa, he ovat oikeita ihmisiä tunteineen eivätkä mitään nukkeja!
Mielenkiintoinen keskustelu. Osa sanoo ettei miehen ulkonäöllä ole väliä, no ehkä 10 % naisista on tätä mieltä. Joku sanoo, että pitäisi käydä kuva ottamassa jonkun ammattilaisen luona, just.
Miksi kukaan nainen ei voi koskaan sitä myöntää, että hakee netissä parempaa ja parempaa? Naisdeittikonsultin sanoin "Suomalainen seiskan nainen hakee netissä kympin miestä". Luulis hänen tietävän mistä puhuu. Täälläkin nämä naisten selitykset lähinnä huvittavat. Aika monella naisella itsellään on kuvissaan aurinkolasit päässä, drinkkilasi kourassa ja kaikki muutkin argumentit mitä täällä on lueteltu. Näköjään naisille se on sallittu, mutta miehille ei.
Miehet ovat erilaisia, visuaalisempia olentoja. Naiselle on tärkeää se miten mies puhuu ja mitä tekee.
phd.in.everything kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä naiset pariutuu pari pykälää ylöspäin kun on mistä valita.
Pysähdytäänpä pohtimaan tätä.
Jos naiset säännönmukaisesti pariutuvat pari pykälää ylöspäin, niin eikö se tarkoita, että MA-teoriaa pitäisi korjata? Tasot on silloin määritelty väärin. Se seiskan nainen, joka pariutuu ysin miehen kanssa, onkin todellisuudessa ysi. Tai se mies vain seiska.
Pariutuminen helpottuu kaikilta, kun korjataan harhaanjohtava teoria.
MA-teoria ei ole mikään suoli24 nettideittiteoria. Itse saan omantasoista seuraa helposti livenä, taino niin helposti kuin mies nyt voi saada, mutta nettideitillä tasoni on jotain aivan muuta. Pitäisikö minun nyt ymmärtää, että tasoni on se, mitä joku roskalaatikkotasoinen muutaman kymmenen tuhannen ihmisen käyttämä nettideittisivusto antaa ymmärtää vai uskoa sitä live elämää? Vaikea valinta humm....
Siis minkä ihmeen takia sitten haet netin kautta? Selitä minulle. Yhden baari-illan aikana mies ehtii tavata useita naisia ja jos oman tasoiset kerran kiinnostuvat siellä, niin mitä järkeä on hakata päätään seinään netissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset säännönmukaisesti pariutuvat pari pykälää ylöspäin, niin eikö se tarkoita, että MA-teoriaa pitäisi korjata? Tasot on silloin määritelty väärin. Se seiskan nainen, joka pariutuu ysin miehen kanssa, onkin todellisuudessa ysi. Tai se mies vain seiska.
MA-teoria ei ole mikään suoli24 nettideittiteoria. Itse saan omantasoista seuraa helposti livenä, taino niin helposti kuin mies nyt voi saada, mutta nettideitillä tasoni on jotain aivan muuta. Pitäisikö minun nyt ymmärtää, että tasoni on se, mitä joku roskalaatikkotasoinen muutaman kymmenen tuhannen ihmisen käyttämä nettideittisivusto antaa ymmärtää vai uskoa sitä live elämää? Vaikea valinta humm....
Siis minkä ihmeen takia sitten haet netin kautta? Selitä minulle. Yhden baari-illan aikana mies ehtii tavata useita naisia ja jos oman tasoiset kerran kiinnostuvat siellä, niin mitä järkeä on hakata päätään seinään netissä?
Mistähän sulla on käsitys, että hakkaisin päätä seinään. Toki olen joskus kokeillut, mutta hyvin nopeasti huomasin homman jujun. Sitten katselin vähän tilastoja niin tajusin, että homma on täysin turhaa ja tulokset käytettyyn aikaan nähden säälittäviä. Päinvastoin kannustan kaikkia miehiä, jotka eivät kuulu siihen top20 persentiiliin, tulemaan sieltä pois masentumasta. Moni varmasti yllättyy iloisesti, että koiranpaskan arvoinen mies nettideitillä voi livenä löytää ihan omanatasoisen, kivan ja positiivisen naisen.
Nettideitin idea on ihan kiva ja voisihan se toimiakkin jos sukupuolijakauma olisi edes lähellä 50-50.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu. Osa sanoo ettei miehen ulkonäöllä ole väliä, no ehkä 10 % naisista on tätä mieltä. Joku sanoo, että pitäisi käydä kuva ottamassa jonkun ammattilaisen luona, just.
Miksi kukaan nainen ei voi koskaan sitä myöntää, että hakee netissä parempaa ja parempaa? Naisdeittikonsultin sanoin "Suomalainen seiskan nainen hakee netissä kympin miestä". Luulis hänen tietävän mistä puhuu. Täälläkin nämä naisten selitykset lähinnä huvittavat. Aika monella naisella itsellään on kuvissaan aurinkolasit päässä, drinkkilasi kourassa ja kaikki muutkin argumentit mitä täällä on lueteltu. Näköjään naisille se on sallittu, mutta miehille ei.
Mielenkiintoinen sanavalinta. Ikään kuin olisi olemassa joku auktoriteetti, joka päättää mikä on sallittua ja mikä ei.
Kukaan ei pakota sinua tai yhtäkään muuta miestä ottamaan yhteyttä tai vastaamaan naiselle, jolla on aurinkolasit päässä tai drinkkilasi kourassa. Ihan itse voit päättää, ettei tuollainen ole enää sallittua ja skipata kaikki väärät profiilit.
Ja jos se seiskan nainen kerta hakee netissä kympin miestä, niin miksi se seiskan mies edes tuhlaa aikaansa siellä? Vai uskotko, että kun täällä ja muilla keskustelupalstoilla valittaa naisten kriteereistä, niin naisten maku muuttuu? Oikeasti? Uskoakseni ainoa asia, mitä näillä iänikuisilla valituksilla naisten vastaamattomuudesta ja korkeista kriteereistä ja liian suurista luuloista itsestään jne on se, että naiset leimaavat entistä helpommin tietynlaiset miehet vinkujiksi.
Valokuvauksellisimmat = voittajat. Nimittäin yleensä ihminen ei näytä luonnossa siltä miltä kuvassa, olipa kuva otettu miten hyvänsä. Pelkästään pituus eli perspektiivi tekee heti eron - monikaan ei katso ihmistä edes suurinta osaa ajasta just siitä silmien tasalta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen sanavalinta. Ikään kuin olisi olemassa joku auktoriteetti, joka päättää mikä on sallittua ja mikä ei.
No onhan se. AV päättää, mikä on sallittua, jopa kovemmalla auktoriteetilla kuin esim. hammaslääkäriliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sulla on käsitys, että hakkaisin päätä seinään. Toki olen joskus kokeillut, mutta hyvin nopeasti huomasin homman jujun. Sitten katselin vähän tilastoja niin tajusin, että homma on täysin turhaa ja tulokset käytettyyn aikaan nähden säälittäviä. Päinvastoin kannustan kaikkia miehiä, jotka eivät kuulu siihen top20 persentiiliin , tulemaan sieltä pois masentumasta. Moni varmasti yllättyy iloisesti, että koiranpaskan arvoinen mies nettideitillä voi livenä löytää ihan omanatasoisen kivan ja positiivisen naisen.
Nettideitin idea on ihan kiva ja voisihan se toimiakkin jos sukupuolijakauma olisi edes lähellä 50-50.
Sitten meillä on ihan sama tavoite. Muutenhan asia ei minua liikuta (en itse etsi seuraa netistä enkä mistään muualtakaan), mutta jatkuva valittaminen ärsyttää. Aikuiset miehet vinkuvat, että naisten pitäisi kelpuuttaa heidät. Ja kun kaiken lisäksi osa näistä vinkujista on niitä, jotka itse ovat jo lähempänä neljääkymmentä mutta haluaisivat alle kolmekymppisen naisen, koska oman ikäiset ovat liian vanhoja äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Se, että etsimällä etsit itsellesi naista on epätoivoista. Haluat naisen, mutta oletko tosissasi valmis vakavaan suhteeseen tai haluatko edes sitoutua toiseen ihmiseen?
Jos haluat pelkkää seksiä niin sitä saa kyllä ihan lähi kuppilasta/baarista ja festareilta.
Ulkonäkö ei ole merkittävin tekijä vaan se minkälainen persoona olet, kun olet sinut itsesi kanssa ja teet asioita joista nautit niin se hyvä olo näkyy ulospäin ja se on puoleensa vetävää. Tsemppiä Sinulle!
Elät kunnon harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se. AV päättää, mikä on sallittua, jopa kovemmalla auktoriteetilla kuin esim. hammaslääkäriliitto.
Tarvitsetko AV:lta luvan omiin valintoihisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota sinua tai yhtäkään muuta miestä ottamaan yhteyttä tai vastaamaan naiselle, jolla on aurinkolasit päässä tai drinkkilasi kourassa. Ihan itse voit päättää, ettei tuollainen ole enää sallittua ja skipata kaikki väärät profiilit.
Ja jos se seiskan nainen kerta hakee netissä kympin miestä, niin miksi se seiskan mies edes tuhlaa aikaansa siellä? Vai uskotko, että kun täällä ja muilla keskustelupalstoilla valittaa naisten kriteereistä, niin naisten maku muuttuu? Oikeasti? Uskoakseni ainoa asia, mitä näillä iänikuisilla valituksilla naisten vastaamattomuudesta ja korkeista kriteereistä ja liian suurista luuloista itsestään jne on se, että naiset leimaavat entistä helpommin tietynlaiset miehet vinkujiksi.
Niin mitäpä minä mistään tiedän kun en ole nettideittailua edes harrastanut kovin paljoakaan. En vain voi uskoa näitä väitteitä miesten huonoista kuvista ym. kun ei miestä sieltä deiteiltä löydy.
No mulla tuskin tulee ongelmaa olemaan, jos naisen haluaisin itselleni löytää. Vähemmän ennakkoluuloja, enemmän mahdollisuuksia. Katsotaan sitten mitä jäi käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hope dies last...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun nuoria tyttöjä ja naisia yhdyssanat kiinnostaisi.
M18Ne yhdyssanat nyt vain sattuu paljastamaan ihmisestä aika paljon. Yksi virhe menee vielä huolimattomuuden piikkiin, mutta toisesta tulee jo ruksia.
Kerro nyt vielä, että esittelytekstisi on mielikuvitukseton ja rehellisesti tylsä, koska ketäpä sellainenkaan kiinnostaa? Just jotain "Olen tällainen perus, kiva, harrastan tätä ja tätä, laita viestiä, jos kiinnostaa! (+ muutama kirjoitusvirhe tuonne sekaan)". Ei kiitos.
N18
Joku voisi samalla kertoa naisille, että ne kiipeily-, sukellus- ja lumilautailukuvat ei merkkaa miehille yhtään mitään. Eivät nosta ns. arvoa. Enemmän kannattaa panostaa normaaleihin tilanne- ja kasvokuviin. Ja siihen itsestään kertovaan tekstiin. Tosin samapa tuo kun niitä yhteydenottoja taitaa tulla profiilista riippumatta ihan tarpeeksi.
N18 taitaa olla näitä Tinderin perusbimboja ankkahuulineen sekä hiusten- ja ripsienpidennyksineen.
Kaikki eivät ole niin surullisia tapauksia että miettisivät mitään arvonsa nostamisia. Etkä sinä tiedä mitä jokin asia merkitsee miehille. Tiedät vain että itse olet tylsimys jota eivät kiinnosta kenenkään harrastukset. Se ei kerro mitään miehistä yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä tulee vain paha mieli tavismiehenä.
Jos et saa kontaktia yhteenkään naiseen, miksi uskot olevasi tavis nettideittailun suhteen? Olet keskimääräistä huonompi, jos kukaan ei kiinnostu. Näin ihan suoraan sanottuna.
Netissä ei ole käytännössä keskiluokkaa miehillä. Joko kuulut yläluokkaan, tai sitten olet pelkkää paskaa joka ei kiinnosta ketään. Mutta se on ymmärrettävää, että eihän nainen näistä jutuista mitään tajua, kokemus kun itsensä markkinoinnista puuttuu aivan täysin. Heillä kun riittää että pistää copypastetyyliin "Hei olen reipas ja sellainen tai tälläinen neito Uudeltamaalta, etsin fiksua herrasseuraa sinun pitää olla aplaaplaa ja sitä ja tätä, itse harrastan kulttuuria, matkustelua ja salillakäyntiä" ja postiloota on täynnä parissa päivässä. Ja älkää edes yrittäkö väittää, että ne ovat kaikki mulkun kuvia ja paskapostia. Eivät ole, siellä seassa on niitä täysin yhtä hyviä tyyppejä kuin itsekkin olet.
Siinä helposti varmaan alkaa pitämään itseään hyvinkin mielenkiintoisena ihmisenä.
Millä perustelet että "keskiluokkaa" ei ole? Juurihan väitit että olet tavis, nyt sitten tavisluokka lakkasi olemasta.
Tajuan paljon sinua paremmin mitä nettideittailu naisena on. Ja se tarkoittaa, että tavisnainen saa pakkeja eivätkä kaikki miehet edes vastaa aloitusviesteihin. Ihan tavismiehilläkin on ilmeisesti varaa valita, kun on varaa antaa pakkeja.
Se on ihan vain itsensä pettämistä, jos kuvittelee että vika olisi joaain muussa kuin itsessä jos kukaan ei kiinnostu.
Naiselle viestejä tulee muutamia kuukaudessa, isossa kaupungissa asun. Postiloota tulee täyteen kun tekee profiilin, kun osa miehistä lähettää copy-paste viestin joka naiselle joka profiilin tekee. Naisen profiilia edes lukematta.
Miehet ei kyllä tajua...
Yhdyssanojen huono hallinta kielii huonosta koulumenestyksestä. Huono koulumenestys kielii taas elämämkoulusta ja/tai alempaan sosiaaliluokkaan kuulumisesta. Usein on tärkeämpää myös se, miltä asiat näyttää, ei se, miten asiat on. Ystävättärelläni on todella matalasti koulutettu mies, mutta hän on lukenut paljon, on sanavalmis, ei kiroile ja taitaa yhdyssanat. Hän ei vaikuta miltään moukalta, vaikka ei olekaan mikään uratykki.
Ei nainen halua junttia tai siltä vaikuttavaa. Eikö tämä ole ihan... elementary, dear Watson?
On kyllä hauskaa, että ihan sujuvaa tekstiä tuottavat, koulutetut miehet jne. taantuvat näissä skenarioissa aina naisten mukaan olvi-lätsä ja rööki huulessa kaljatuopin kanssa istuviksi urpeloiksi jotka kirjoittelevat niitä "moi mitä kuuluu ?" viestejä. Yliopistokoulutus kyetään hankkimaan, cv osataan viilata iskuun ja avoimia työhakemuksia lähetellään tarvittaessa ympäri maailman, mutta sitten oletus on että ei osata kirjoittaa omaa nettideittiprofiilia tai keksiä naiselle järkevää sanottavaa. Ja tämän takia ne vastaukset jäävät puuttumaan.
Vai voisiko sittenkin olla, että nettideittinaiset ovat aivan saatanan kranttuja? Ja miksi eivät olisi kun on on täydellisesti markkinat hallussa. Ja jotta vähän yksinkertaisimmatkin tajuavat, niin kyllä niitä olvi-lätsä tyyppejäkin siellä on. Mutta he pärjäävät ihan yhtä hyvin eli huonosti kuin ne #tavallisetmiehet jotka panostavat sata lasissa kuviin ja profiiliin. Mutta kun naama/pituus/koulutus/tulot ei riitä, niin ne ei riitä.
Niitä kaljatuoppi kourassa ja lätsä päässä-tyyppejä on varmaan yhtä paljon kuin korkeasti koulutettuja. Ei koulutetulla miehellä ole nettideittikuvissa tuollaista varustusta koskaan. Ja niiden lätsätyyppien viestit ovat juuri tuota moimitäkuluu;) -tasoa. Koulutetulla miehellä on aina hyvin kirjoitettu kuvausteksti.
Ihan typerä yritys sinulta yrittää sekoittaa noita miestyyppejä keskenään, kun kukaan nainen ei niitä ole ikinä sekoittanut.
Naiset arvostavat sivistystä enemmän kuin miehet. Totta kai koulutettu mies silloin menestyy naisten parissa paremmin.
Entä jos mies on kirjottanut pitkän ja fiksun viestin virheettömällä suomen kielellä, mutta mies on ruma. Innostutko?