Kukaan nainen ei vastaa netissä mulle. Olenko yksin kertaisesti ruma?
Viikon aikana ainakin 25 naiselle alkanut puhumaan 23 niistä lukenut viestin ja 0 vastannut :(
M18
Kommentit (107)
On kyllä hauskaa, että ihan sujuvaa tekstiä tuottavat, koulutetut miehet jne. taantuvat näissä skenarioissa aina naisten mukaan olvi-lätsä ja rööki huulessa kaljatuopin kanssa istuviksi urpeloiksi jotka kirjoittelevat niitä "moi mitä kuuluu ?" viestejä. Yliopistokoulutus kyetään hankkimaan, cv osataan viilata iskuun ja avoimia työhakemuksia lähetellään tarvittaessa ympäri maailman, mutta sitten oletus on että ei osata kirjoittaa omaa nettideittiprofiilia tai keksiä naiselle järkevää sanottavaa. Ja tämän takia ne vastaukset jäävät puuttumaan.
Vai voisiko sittenkin olla, että nettideittinaiset ovat aivan saatanan kranttuja? Ja miksi eivät olisi kun on on täydellisesti markkinat hallussa. Ja jotta vähän yksinkertaisimmatkin tajuavat, niin kyllä niitä olvi-lätsä tyyppejäkin siellä on. Mutta he pärjäävät ihan yhtä hyvin eli huonosti kuin ne #tavallisetmiehet jotka panostavat sata lasissa kuviin ja profiiliin. Mutta kun naama/pituus/koulutus/tulot ei riitä, niin ne ei riitä.
Kyllä, rumia ovat. Olen ihan sievä nainen ja vanhemmat ja ylipainoiset laittavat viestejä - hohhoijaa. Eli tässä tapauksessa nuo miehet eivät ole tienneet sitä omaa tasoaan. Oikeasti miehet, oletteko katsoneet koskaan "kollegoidenne" kuvia siellä Tinderissä/Cupidissa tjsp? Aivan järkyttävää p*** suurin osa. Jos vaikka tyylini on todella kaupunkilainen ja casual, miksi joku metsien mies, joka ei ole nähnyt parranajokonetta tai hiusharjaa vuosiin laittaa viestiä ja olettaa, että vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rumia ovat. Olen ihan sievä nainen ja vanhemmat ja ylipainoiset laittavat viestejä - hohhoijaa. Eli tässä tapauksessa nuo miehet eivät ole tienneet sitä omaa tasoaan. Oikeasti miehet, oletteko katsoneet koskaan "kollegoidenne" kuvia siellä Tinderissä/Cupidissa tjsp? Aivan järkyttävää p*** suurin osa. Jos vaikka tyylini on todella kaupunkilainen ja casual, miksi joku metsien mies, joka ei ole nähnyt parranajokonetta tai hiusharjaa vuosiin laittaa viestiä ja olettaa, että vastaan?
Et sinä niin sievä tai haluttava ole kuin luulet. Jos siis ongelmana on, että vain rumat/urpot miehet lähestyvät. Jos taas vain osa miehistä on rumia, niin mitä sitten? Valkkaat sieltä ne komeimmat ja fiksuimmat.
Mulle tulee välillä facebookissa tuntemattomat randommiehet lässyttämään jotain tyyliin "moi mitäs sä?" ilman, että heillä itsellään tuntuu olevan mitään asiaa. Se on tosi ärsyttävää, samoin se viestien huono kirjoitusasu, enkä voisi ikinä kiinnostua romanttisesti tuolla tapaa lähestyvästä tyypistä. (No joo, ehkä ne kertapanoina menisivät, jos ovat minua nuorempia ja olisin sinkku ja puutteessa..)
Mutta ap:lle ystävän neuvo: puhu jotain sisällökästä ja panosta oikeinkirjoitukseen. Älä heti tyrkytä itseäsi deittailumielessä, se on naiselle tosi turn-off. Kerro jotain itsestäsi ja kysele toiselta tämän harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista. Ehkä löydätte jotain yhteistä. Älä kuitenkaan oleta, että toista kiinnostaa kovin pitkät luennot omista jutuistasi, jossei hän erikseen niistä kysele.
Hyvin arkisista asioista voi saada jutunjuurta aikaan. Mulla alkoi yksi elämäni pisimmistä suhteista, kun puhuttiin chatissa säästä: paikassa, missä olin, ukkosti ja sanoin, että oispa joku pitämässä mua kainalossa, vaikkei se ukkonen oikeesti pelottanut, ilmaisin vain kiinnostuksen tätä tyyppiä kohtaan ja tajusi tarttua siihen. ;) siitä lähti sit deittailu, joka johti lopulta yhteenmuuttamiseen sun muuhun.
Pakko kyllä sanoa, että mua sytyttäisi ihan kybällä chattailla niin fiksun miehen kanssa, että osaisi yhdyssanat. ;D Älykkyys on seksikästä. <3
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun nuoria tyttöjä ja naisia yhdyssanat kiinnostaisi.
M18
'
Tulihan se sieltä, ei ole kyse kuvasta vaan sivistyksestä ja persoonasta. Ne paistaa jo eka viestistä.
Tervetuloa miesten maailmaan, edes keskivertomies ei saa naisilta yhtäkään yhteydenottoa vaikka olisi kaikki asiat kunnossa ja mies lähestyy niitä ihan omantasoisia naisia. Tavallisillekin naisille satelee sen verran niitä iskuyrityksiä etteivät he pysty huomioimaan kaikkia niitä miehiä jotka heihin kontaktia ottavat, ei niin mitenkään. Pariutumismarkkinat ovat pääosin kaikille naisille ja vain niille kympin miehille, näin se asia kärjistettynä on.
Vierailija kirjoitti:
Netissä naiset pariutuu pari pykälää ylöspäin kun on mistä valita.
Pysähdytäänpä pohtimaan tätä.
Jos naiset säännönmukaisesti pariutuvat pari pykälää ylöspäin, niin eikö se tarkoita, että MA-teoriaa pitäisi korjata? Tasot on silloin määritelty väärin. Se seiskan nainen, joka pariutuu ysin miehen kanssa, onkin todellisuudessa ysi. Tai se mies vain seiska.
Pariutuminen helpottuu kaikilta, kun korjataan harhaanjohtava teoria.
riippu missä kirjoittelet. Itse en ota yhteenkään kuvattomaan yhteyttä enkä vastaa kuvattomien viesteihin. Olen tehnyt tämän jo profiilissani selväksi. Yleensä nimittäin kuvattomalla on syy miksi ei kuvaansa ole laittanut esille. myös viinan kanssa läträäminen, seksiseuran hakeminen, kouluttautumattomuus, vie kiinostuksen .
phd.in.everything kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt mieleni pahoitan, kun jatkuvasti joku täällä dissaa ylipainoisia yhäreitä, ihan kuin oltaisiin sitä alinta paskasakkia, viis siitä minkälainen luonne sieltä löytyy. Joo 18-vuotiaalle yh nyt ei ehkä ole se ykkösvaihtoehto, mutta ihmisiä mekin ollaan.
Ei kannata loukkaantua. Nettideitit ja tinderit ovat täysin psykopaattien ja mielenterveyspotilaiden vallassa. Ei siellä mihinkään ihmiseen tutustuta vaan siihen markkinointipuheeseen ja millaiseksi itsesi kerrot tai valehtelet. Ja markkinointipuheissa ylipainoinen yksinhuoltaja ei ole sitä kuuminta valuuttaa vaikka livenä olisit kuinka huipputyyppi.
Minkä ihmeen takia siellä sitten pitää olla? En ymmärrä. Jos flaksi ei käy, vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat psykopaatteja ja ties mitä, niin miksi maailmassa siellä pitää olla ja sitten itkeä kun ei löydy ketään??
"Koska ei jaksa juosta baareissa, livenä ei kehenkään tutustu, ei ole harrastuksia joissa tapaisi vastakkaista sukupuolta...?" No sitten on helpompi hyväksyä sinkkuelämä. Jos kerran kaikki mahdollinen on kokeiltu tuloksetta ja/tai on ihan turhaa kokeilla jotain ihan uutta, niin mitä järkeä hakata päätä enää seinään? Elämässä voi tehdä paljon muutakin kuin perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa miesten maailmaan, edes keskivertomies ei saa naisilta yhtäkään yhteydenottoa vaikka olisi kaikki asiat kunnossa ja mies lähestyy niitä ihan omantasoisia naisia. Tavallisillekin naisille satelee sen verran niitä iskuyrityksiä etteivät he pysty huomioimaan kaikkia niitä miehiä jotka heihin kontaktia ottavat, ei niin mitenkään. Pariutumismarkkinat ovat pääosin kaikille naisille ja vain niille kympin miehille, näin se asia kärjistettynä on.
teille on monet kerrat kerrottu missä se syy on. Jos ei mene perille, on oltava yksin. Isoimmat syyt: 1.et hae oman ikäistäsi seuraa. 2. ei ole kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teille on monet kerrat kerrottu missä se syy on. Jos ei mene perille, on oltava yksin. Isoimmat syyt: 1.et hae oman ikäistäsi seuraa. 2. ei ole kuvaa.
Minua muuten ei kuvat kiinnosta, ja nainen olen. Ainoa, oikeasti ainoa mikä kiinnostaa, on jutut. Niissä olenkin sitten todella vaativa. Jo ensimmäisillä sanoilla voi helposti pilata koko homman, mutta on niitäkin miehiä jotka valitsevat sanansa hyvin. Jos tämä sanojen valitseminen hyvin jatkuu monen viestin ajan putkeen ilman yhtäkään sellaista juttua, joka lässäyttää fiilikseni (ja niitä on paljon), kanssani pääsee takuuvarmasti treffeille.
Juuri nyt tapailen miestä, jolla oli aivan hämmentävän pitkä putki onnistunutta viestienvaihtoa. Olemme tapailleet jo monta kuukautta ja mies miettii vielä. Olen valmis varaamaan itseäni vaikka monta kuukautta lisääkin, kunnes hän saa päätöksensä tehtyä - niin harvinaista ja niin ihanaa hänen seuransa on minulle. Ja ei todellakaan ole mikään mallin näköinen mies, kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua muuten ei kuvat kiinnosta, ja nainen olen. Ainoa, oikeasti ainoa mikä kiinnostaa, on jutut. Niissä olenkin sitten todella vaativa. Jo ensimmäisillä sanoilla voi helposti pilata koko homman, mutta on niitäkin miehiä jotka valitsevat sanansa hyvin. Jos tämä sanojen valitseminen hyvin jatkuu monen viestin ajan putkeen ilman yhtäkään sellaista juttua, joka lässäyttää fiilikseni (ja niitä on paljon), kanssani pääsee takuuvarmasti treffeille.
Juuri nyt tapailen miestä, jolla oli aivan hämmentävän pitkä putki onnistunutta viestienvaihtoa. Olemme tapailleet jo monta kuukautta ja mies miettii vielä. Olen valmis varaamaan itseäni vaikka monta kuukautta lisääkin, kunnes hän saa päätöksensä tehtyä - niin harvinaista ja niin ihanaa hänen seuransa on minulle. Ja ei todellakaan ole mikään mallin näköinen mies, kaukana siitä.
Lisään vielä, että siis aina kun olen kiinnostunut miehestä, olen tykännyt myös hänen ulkonäöstään ja tyylistään, vaikka en olisikaan näistä mitään tiennyt siinä kiinnostumisvaiheessa.
Toisaalta miehistä, joiden ulkonäöstä ja tyylistä en kuvan perusteella pidä, en ole koskaan kiinnostunut muutenkaan. Kyllä siitä kuvasta voi päätellä yllättävän paljonkin ihmisen sisäisestä todellisuudesta. Jos käyttää tyylittömiä halpisaurinkolaseja ja valitsee vielä itsestään kuvan, jossa on nuo aurinkolasit päässä, se kertoo todella paljon kaikenlaista. Mm. että on itsestään epävarma: ei halua näyttää silmiään kuvassa + valitsee samanlaiset aurikonlasit, jotka kaikilla muillakin massaihmisillä on eli ei tunne itseään tai ainakaan halua näyttää persoonallisuudestaan mitään - nämä molemmat asiat ovat merkkejä niin pahasta epävarmuudesta että kierrän tällaiset heti kaukaa. Tai jos on sairaalloisen ylipainoinen, sekin kertoo monessa tapauksessa paljon persoonallisuudesta (oman psyyken ymmärtämisessä ja hallinnassa puutteita, tämä heijastuu yleensä henkilön onnellisuuteen ja kykyyn elää onnellisessa suhteessa toisen ihmisen kanssa). Tai jos on kuvassaan "coolina" terdellä. En viitsi luetella mitä se kertoo, mutta kierrän sellaisetkin kaukaa.
Siis kyllä se kuva minullakin vaikuttaa jos sellainen on, mutta ainoastaan sitä kautta mitä se kertoo henkilön persoonallisuudesta. Olen kolme kertaa ihastunut kuvia näkemättä ja joka kerta mies on kuitenkin ollut sellainen, että hänen kuvissaan ei olisi ollut mitään tuollaisia turn-offeja, jos hänellä olisi kuva ollut.
t. 73
Et vain yksin kertaisesti osaa yhdys-sanoja.
Se, että etsimällä etsit itsellesi naista on epätoivoista. Haluat naisen, mutta oletko tosissasi valmis vakavaan suhteeseen tai haluatko edes sitoutua toiseen ihmiseen?
Jos haluat pelkkää seksiä niin sitä saa kyllä ihan lähi kuppilasta/baarista ja festareilta.
Ulkonäkö ei ole merkittävin tekijä vaan se minkälainen persoona olet, kun olet sinut itsesi kanssa ja teet asioita joista nautit niin se hyvä olo näkyy ulospäin ja se on puoleensa vetävää. Tsemppiä Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Ei auta vaikka mies olisi urheilullinen, korkeakoulutettu ja työpaikkakin löytyisi
Itse katson kyllä aina kuvaa, MUTTA ei se ulkonäkö oikeasti ole useinkaan se ratkaiseva tekijä, vaan kuvan laatu. Vähintään puolella miehistä on aaaaivan hirveä kuva! En voi sille mitään, että jos mies näyttää kuvassa jotenkin idiootilta, oletan että hän ei voi olla oikeastikaan kovin fiksu. Eli jos kuva on 1) kääntynyt 90 astetta johonkin suuntaan eikä mies ole osannut sitä korjata, 2) otettu alaviistosta niin että leuka ja nenä ovat valtavat ja päälaki pieni nysä, 3) otettu salamavalolla, punaiset silmät ja kiiltävä naama, 4) otettu kylpyhuoneessa ilman paitaa...jne. jne...mitä näitä nyt kaikkia on tullut nähtyä. Lisäksi, iso ongelma on se, että monet miehet eivät saa kuvassa järkevää ilmettä, ilme on joko sarjamurhaajan tai idioottimainen hymy. Ymmärrän että kameran edessä on vaikea näyttää luonnolliselta, mutta vähän nyt yritystä edes! Pyytäkää kaveria ottamaan kuva tai kaivakaa varastoista joku vähän parempi, mieluummin ei poseerauskuva vaan tilannekuva, kunhan ei ole kuin korkeintaan n. vuoden vanha, tai muuten kovin vanhentunut. Niin ja vielä...aurinkolasit eivät näytä hyvältä. Ymmärrän etteivät kaikki halua näyttää koko naamaansa, mutta rajansa kaikella. Silmät ovat miehessä todella tärkeä piirre ja vaikuttavat paljon ulkonäköön ja olemukseen, ei sitä aurinkolaseille oikein viitsi kirjoitella.
Noin muuten ulkonäköasioista voin sanoa vain sen verran, että itse en etsi todellakaan mitään kansikuvapojua, mutta on minullakin tietyt fyysiset mieltymykset miesten suhteen. Eli vaikka hyvännäköinenkin mies kirjoittelisi, voi olla että ei vain nappaa. Puhumattakaan sitten siitä oikeinkirjoituksesta ja kirjallisesta ilmaisusta. Olen vielä sitä sukupolvea, joka kommunikoi koko nuoruutensa kaverien kanssa kirjeillä ja sähköpostilla, joten minulle on aikaa tärkeä piirre ihmisessä, että kirjallinen viestintä toimii. Tässä asiassa ihmiset ovat kuitenkin erilaisia, joku haluaa tavata nopeasti ja joku taas kirjoitella pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun nuoria tyttöjä ja naisia yhdyssanat kiinnostaisi.
M18
Todellakin kiinnostaa. Jos kuvauksessa tai yhteydenotoissa on kielioppi- tai oikeinkirjoitusvirheitä, en innostu.
Itse toivoin 18 v:nä että minulle vastaisivat sellaiset, joilla on samantapainen musiikkimaku, elämäntyyli etc. Kuitenkin sain paljon yhteydenottoja tyyliin "moi mitä kuuluu" sellaisiltakin, joiden kanssa ei näyttänyt olevan mitään yhteistä kiinnostuksen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä naiset pariutuu pari pykälää ylöspäin kun on mistä valita.
Pysähdytäänpä pohtimaan tätä.
Jos naiset säännönmukaisesti pariutuvat pari pykälää ylöspäin, niin eikö se tarkoita, että MA-teoriaa pitäisi korjata? Tasot on silloin määritelty väärin. Se seiskan nainen, joka pariutuu ysin miehen kanssa, onkin todellisuudessa ysi. Tai se mies vain seiska.
Pariutuminen helpottuu kaikilta, kun korjataan harhaanjohtava teoria.
MA-teoria ei ole mikään suoli24 nettideittiteoria. Itse saan omantasoista seuraa helposti livenä, taino niin helposti kuin mies nyt voi saada, mutta nettideitillä tasoni on jotain aivan muuta. Pitäisikö minun nyt ymmärtää, että tasoni on se, mitä joku roskalaatikkotasoinen muutaman kymmenen tuhannen ihmisen käyttämä nettideittisivusto antaa ymmärtää vai uskoa sitä live elämää? Vaikea valinta humm....
Niin, mutta kuva voi kertoa aika paljon muutakin miehestä kuin pelkän ulkonäön! Kaljatuoppi kuvassa vihjaa siitä, että vapaa-aika menee kosteissa merkeissä tai joku huono kilometrin päästä zoomattu huonolaatuinen kuva siitä, että mies on luonteeltaan laiska kun ei viitsi edes profiiliaan varten käydä ottamassa/otattamassa itsestään hyvälaatuista kuvaa! Kuva on käyntikortti ihmisestä ja sen kuvan kannattaa olla harkittu! Kuvaan voi laittaa mukaan kiinnostavia elementtejä, jotka vihjaavat kiinnostuksen kohteista tai tuovat muuten persoonaa esille.