Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan nainen ei vastaa netissä mulle. Olenko yksin kertaisesti ruma?

Vierailija
05.07.2016 |

Viikon aikana ainakin 25 naiselle alkanut puhumaan 23 niistä lukenut viestin ja 0 vastannut :(
M18

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne mulla. Täytyy vain jutella useammalle

Vierailija
2/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä foorumista on kyse? Miten valitset naiset joille lähetät viestin? Mitä kirjoitat heille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se niin riippuu...mul saattaa olla 50 eri viestiä ja aktiivisesti vain kahdelle kirjoittelen. N43

Vierailija
4/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin yksin_kertainen

Vierailija
5/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tai esittää pitkää ja komeaa niin alkaa vastauksia tulemaan. Tai olla tosi hyvä supliikkimies ja aloittaa ilman kuvaa. Tavismiehellä ei ole ainakaan nuoremmilla ikävuosilla juurikaan mahdollisuuksia nettideittailussa.

Esim. Tinderissä ne minun tasoani vastaavat naiset eivät ilmaise kiinnostusta. Ilmeisesti sen verran tasokasta panoseuraa tarjolla että kuvitellaan sellaista saatavan myös parisuhteeseen.

Vierailija
6/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pics or didn't happen

Vierailija
7/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä naiset pariutuu pari pykälää ylöspäin kun on mistä valita.

Vierailija
8/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla tai esittää pitkää ja komeaa niin alkaa vastauksia tulemaan. Tai olla tosi hyvä supliikkimies ja aloittaa ilman kuvaa. Tavismiehellä ei ole ainakaan nuoremmilla ikävuosilla juurikaan mahdollisuuksia nettideittailussa.

Esim. Tinderissä ne minun tasoani vastaavat naiset eivät ilmaise kiinnostusta. Ilmeisesti sen verran tasokasta panoseuraa tarjolla että kuvitellaan sellaista saatavan myös parisuhteeseen.

Noh, oon mielestäni tavis ja yli 1700 matchia tinderissä. Käytännössä päivittäin joku nainen tekee aloitteen.

Vierailija
9/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua auttaa kirjoitustaito ja yhdyssanaosaaminen. Harjoittele sitä. Moni nainen arvostaa. Ota kuva pois ja panosta hyvään esittelyyn. Sit paa kuva takas ja jos yhteydenotot loppuu niin vika on naamassa. 

Vierailija
10/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun nuoria tyttöjä ja naisia yhdyssanat kiinnostaisi.

M18

Vierailija
11/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, oon mielestäni tavis ja yli 1700 matchia tinderissä. Käytännössä päivittäin joku nainen tekee aloitteen.

t. av-mamma

(Jokainen tavismies tietää, että tuo oli ihan täyttä lööperiä.)

Vierailija
12/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun kuva otettu alhaalta niin että kaksoisleukasi ja sieraimesi näkyvät aivoihin asti? Onko ilme myös kuin poliisin pidätyskuvassa?

Siinä muutama syy sen yhdyssanahomman  lisäksi

Vierailija
13/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. av-mamma

(Jokainen tavismies tietää, että tuo oli ihan täyttä lööperiä.)

Ei se ole, olen jopa ruman puoleinen

Vierailija
14/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismies tai vähän keskitasoa kovempikin äijä on nettideitissä ja tinderissä kerjäläisen asemassa. Ellet tykkää ylipainoisista yhäreistä, niin tule hyvä veli pois sieltä. 

Vierailija
15/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten olet heille sanonut?

Jos keskustelunavauksesi on "näytä tissit!!" tai "Hei pannaanko? ;) " niin jos vaikka pohtisit jotain muuta sanottavaa?

(kyseiset esimerkit tosielämän tinderistä. Kyllä, minun tinderistäni. Ei, en näyttänyt tissejä, eikä myöskään pantu. Ei tullut sitä keskusteluakaan. Miesten omasta mielestä sekin oli varmaan naamakysymys...)

Vierailija
16/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että vika olisi kuvassasi jos se ei ole oikeasti luotaantyöntävä. kyse ei ole myöskään mistään "tasoista". taas pitkästä aikaa nettideittaavana miesten aloitteet ovat usein aivan onnettomia! ei mitään käsitystä, miten ihmisille puhutaan... Joko tulee jokin todella lyhyt viesti, jossa ei ole mitään mielenkiintoista sisältöä. ja nämä aina niiltä, joilla ei profiilissa ole mitään. tai sitten on onneton massapostitettu tekstinpätkä, jossa kehutaan itseä kertomatta oikeasti yhtään mitään. joo, voit sanoa olevasi älykäs, komea, ystävällinen ja luotettava, mutta mitä jos vaikka yrittäisit näyttää sitä älykkyyttä keksimällä jotain edes etäisesti mielenkiintoista sanottavaa? kuitenkin profiilissani on juttuja, joista sen juttelun voi aloittaa. myös yhdyssanat ja edes sinnepäin järkevä kirjoitusasu ovat itselleni aika tärkeitä.

ei, ei se ole naamasta kiinni vaan ihan siitä, millaisia viestejä laitat.

Vierailija
17/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla ihan hyvin tyhmäkin tai mahdollisesti huono ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti. Paha sanoa, kun kuvaa ei näe ja sua ei tunne.

Vierailija
18/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tulee vain paha mieli tavismiehenä.

Vierailija
19/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismies tai vähän keskitasoa kovempikin äijä on nettideitissä ja tinderissä kerjäläisen asemassa. Ellet tykkää ylipainoisista yhäreistä, niin tule hyvä veli pois sieltä. 

Näinhän se on. Sitten kun niiden yhäreiden sijaan saakin mätsin jonkun lapsettoman kanssa niin sieltä takaa paljastuu joku pakkosuorittaja, neurootikko, huumorintajuton tai urheilunarkkari joka ei yllättäen ole kelvannut kenellekään miehelle.

Vierailija
20/107 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko olla mahdollista, että olet yksin kertainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi