Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren ja kauniin tyttöystävän rakkaus on parasta maailmassa

Vierailija
05.07.2016 |

Tämä on vanhan miehen mielipide.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen minäkin!

N19

Vierailija
2/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän rakkautta on sellainen, jota kumppanin ikä tai ulkonäkö määrittelee? Olet tainnut käsittää jotain väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mitään löllyvää ihraläjää jaksaisi katsella.

Vierailija
4/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettei sua kukaan nuori ja kaunis rakasta. Ei ees vanhat ja kauniit.

Vierailija
5/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei mitään löllyvää ihraläjää jaksaisi katsella.

No pitäkää tunkkinne sitten!

Vierailija
6/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että tällaisen ruman naisen rakkautta ei kukaan halua, kun ei käynyt geenilotossa hyvä tuuri, eli tällaisen astronomisen yhteensattuman takia jään elämässä ilman parisuhdetta ja ystäviä, on se vaan niin perseestä.

Vierailija
7/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko sinä nuorta ja kaunista vai tyttöystävääsi? Vai onko rakkaus vain yksipuolista eli sinä käytät tyttöä hyväksesi?

Vierailija
8/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko sinä nuorta ja kaunista vai tyttöystävääsi? Vai onko rakkaus vain yksipuolista eli sinä käytät tyttöä hyväksesi?

Ei minulla enää ole nuorta ja kaunista tyttöystävää, mutta joskus oli. Se oli elämäni parasta aikaa. Ap

Vierailija
9/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla enää ole nuorta ja kaunista tyttöystävää, mutta joskus oli. Se oli elämäni parasta aikaa. Ap

Taisit olla itsekin silloin vielä nuori

Vierailija
10/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä on vielä parempaa? Se, kun rakkaus ja halu roihuavat vielä siloinkin kun kumppani ei ole enää nuori. :)

Vierailija
11/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaus", voi ap, et rakkaudesta tiedä yhtään mitään.

Vierailija
12/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erosit? Vai menitkö tyttöystäväsi kanssa naimisiin ja nyt ihmettelet, miten se on vanhentunut. Sitä samaa se nainenkin ihmettelee, mihin katosi nuori mies ja kuka tuo kiikkutuolissa päivät istuva vanhus on.

Vierailija
13/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen minäkin!

N19

Hassuttelut ja pervoilut oman sukupuolen kanssa ovat eri asia kuin oikea parisuhde miehen ja naisen välillä. Mutta jaksaa tuo vanha vitsi "niin minustakin!" vielä joitakin naurattaa.

Vierailija
14/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan että tällaisen ruman naisen rakkautta ei kukaan halua, kun ei käynyt geenilotossa hyvä tuuri, eli tällaisen astronomisen yhteensattuman takia jään elämässä ilman parisuhdetta ja ystäviä, on se vaan niin perseestä.

Varmasti joku haluaa sinunkin rakkauttasi. Mutta jos olet jo itseksesi päättänyt, että jäät ilman parisuhdetta, niin saatat jäädäkin.

"He who who says he can and he who says he can’t are both usually right."

- Confucius

Vierailija
15/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erosit? Vai menitkö tyttöystäväsi kanssa naimisiin ja nyt ihmettelet, miten se on vanhentunut. Sitä samaa se nainenkin ihmettelee, mihin katosi nuori mies ja kuka tuo kiikkutuolissa päivät istuva vanhus on.

Elämä on monimutkaista. Siitä nuoresta ja kauniista tyttöystävästä kasvoi joku, jota en enää tuntenut, ja minusta kasvoi mies, jota hän ei enää tuntenut. Ja kyllä elämässä voi olla paljonkin nautintoa ja iloa, vaikka ei enää sitä kaikkein parasta voisikaan kokea. Lapset ja lapsenlapset ovat valtava ilonlähde, mutta ei mikään vedä vertoja otsikossa mainitulle ainakaan minun kokemukseni mukaan. 

Vierailija
16/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti joku haluaa sinunkin rakkauttasi. Mutta jos olet jo itseksesi päättänyt, että jäät ilman parisuhdetta, niin saatat jäädäkin.

"He who who says he can and he who says he can’t are both usually right."

- Confucius

Tuo on tuollaista ympäripyöreää lässyn läätä, ei tuolla ole mitään faktapohjaa. On asioita tässä elämässä joihin emme voi vaikuttaa millään tavalla, se miltä näytämme on yksi niistä asioista. Niin mahdottoman pinnalliselta kuin se kuulostaakin, niin tuollaisen seikan perusteella ihmiset tuomitsevat sinut ennen kuin ehdit edes suutasi avata, näin käy itseni kohdalla jatkuvasti. Kuten varmaan viestissäni selvästi toin esille, haluaisin antaa ja vastaanottaa rakkautta mutta minunkaltaisilleni ihmisille sellainen ei ole mahdollista. Omalla toiminnallani en ole sabotoinut mahdollisuuksiani yhdenkään miehen suhteen, olen itse ollut aktiivinen ja lähestynyt useita miehiä, kukaan ei vaan kiinnostu minusta parisuhdemielessä. Parisuhde on kahden kauppa, ketään ei voi pakottaa sellaiseen vaan sen toisen ihmisen pitää olla siinä täysillä mukana. On todella kamalaa ajatella että minua odottaa lopunikäinen yksinäisyys vain siksi etten näytä tietynlaiselta, ja kohta tulee joku sanomaan että ilman parisuhdettakin elämä voi olla antoisaa, saanen olla eri mieltä. Kuuluu jokaisen ihmisen perustarpeisiin olla toisen ihmisen kanssa ja jakaa se arki tämän henkilön kanssa, harvassa ovat ne jotka aikuisten oikeasti haluavat kuolla yksinäisenä. Meidät ihmiset on luotu etsimään sitä toista puoliskoamme, joka muuta väittää, valehtelee. Terveisin 6/15.

Vierailija
17/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on monimutkaista. Siitä nuoresta ja kauniista tyttöystävästä kasvoi joku, jota en enää tuntenut, ja minusta kasvoi mies, jota hän ei enää tuntenut. Ja kyllä elämässä voi olla paljonkin nautintoa ja iloa, vaikka ei enää sitä kaikkein parasta voisikaan kokea. Lapset ja lapsenlapset ovat valtava ilonlähde, mutta ei mikään vedä vertoja otsikossa mainitulle ainakaan minun kokemukseni mukaan. 

Onko nuoruus ja kauneus ne jutut jota kaipaat vai juuri se ihminen sellaisena kun hän oli silloin joskus?

Vanhenemisessa vaikuttaisi oleva kurjaa juuri se jos jää "jumiin" siihen millaista elämä oli silloin nuorena. Onkohan sinulle käynyt nyt niin rakkausasioiden suhteen? 

Toki vanhuus tuo mukanaan kaikenlaista harmillistakin mutta tuohan se mukanaan kaikkea hyvääkin. Kuten sinulle vaikkapa juuri lapsenlapset. 

Vierailija
18/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuoruus ja kauneus ne jutut jota kaipaat vai juuri se ihminen sellaisena kun hän oli silloin joskus?

Vanhenemisessa vaikuttaisi oleva kurjaa juuri se jos jää "jumiin" siihen millaista elämä oli silloin nuorena. Onkohan sinulle käynyt nyt niin rakkausasioiden suhteen? 

Toki vanhuus tuo mukanaan kaikenlaista harmillistakin mutta tuohan se mukanaan kaikkea hyvääkin. Kuten sinulle vaikkapa juuri lapsenlapset. 

En nyt haluaisi olla töykeä, mutta en minä ihan hirveästi anna painoarvoa nuorten mielikuville siitä, mikä vanhuudessa vaikuttaisi olevan kurjaa ja mikä ei. Ymmärrät sitten aikanaan. Nuoren ja kauniin naisen rakkaus on tässä se olennainen asia, ei nuoruus ja kauneus itsessään. Ap

Vierailija
19/19 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt haluaisi olla töykeä, mutta en minä ihan hirveästi anna painoarvoa nuorten mielikuville siitä, mikä vanhuudessa vaikuttaisi olevan kurjaa ja mikä ei. Ymmärrät sitten aikanaan. Nuoren ja kauniin naisen rakkaus on tässä se olennainen asia, ei nuoruus ja kauneus itsessään. Ap

Hmmh, no en mäkään enää ihan nuori ole ja olen kyllä jo pohdiskellut ikääntymiseen liittyviä asioita. Osaisitko selittää mikä siinä nuoren ja kauniin naisen rakkaudessa on se erityinen juttu kun eivät kerran naisen nuoruus ja kauneus itsessään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme