Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan mies koskaan kateellinen ulkonäöstä hyvännäköiselle naiselle?

Vierailija
05.07.2016 |

Mietin vaan että naiset ovat hyvinkin avoimesti kateellisia hyvännäköisille miehille, niin tapahtuuko tuota toisinpäin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käsi sydämellä sanoa, ettei mulla ole koskaan ollut tapana kadehtia oikeastaan ketään, etenkään ulkonäöstä. Olen ollut aina pelkästään iloinen muiden puolesta. Korkeintaan jostain hyvästä työasemasta tai ammatillisesta edistymisestä olen ollut vähän kateellinen, mutta hyväntahtoisella ja ihailevalla tavalla, en niin että toivoisin toisen menettävän saavutuksensa.

Mulla oli aikoinaan yksi kaveri, jonka koko elämä pyöri ulkonäön ympärillä. Oli tosi kaunis ja tottunut saamaan huomiota kaikkialla, missä ikinä liikkuikaan - muun muassa Ville Valo pyysi sitä kerran jatkoille. Aivan hirveä tyyppi kaverina, sai ihan järkyttäviä raivareita heti, jos jotakuta muuta naista porukassa lähestyi joku mies, jotakuta muuta kehuttiin ulkopuolelta tai jos joku sisäpuolelta kehui jotakin toista kuin häntä / ulkopuolista. Koko ystävyys perustui hänen ihailemiselleen ja oli yhtä munankuorten päällä kävelyä - esimerkiksi lipsautus siitä, etten pidä yhdestä tietystä vaatekappaleesta, sai aikaan täydellisen sekoamisen, koska hänellä oli kerran ollut sellainen päällä ja olin siis selvästi ajatellut, ettei hän ollut tuolloin näyttänyt hyvältä!

Olis kiva tietää, mitä tolle kaverille kuuluu nykyään. Näin reilu kymmenen vuotta myöhemmin ei välttämättä huomiota ulkonäön perusteella saa enää hänkään, joten mistäköhän elämänsisältönsä tätä nykyä ammentaakaan. Harmi vaan, että blokkasi mut Facebookissa kun irtisanoin ystävyyden, joten enpä taida saada koskaan tietää.

Ulkonäöstä kadehtiminen on turhinta mitä voi olla. Kaikilta meiltä se lähtee kuitenkin.

Vierailija
22/22 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kateellisia miesten näöstä? 

Tuskin on kovin yleistä suuntaan tai toiseen. Ehkä jotkut homomiehet saattaisivat olla? 

Ihminen yleensä vertailee omaan viiteryhmäänsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla