Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan mies koskaan kateellinen ulkonäöstä hyvännäköiselle naiselle?

Vierailija
05.07.2016 |

Mietin vaan että naiset ovat hyvinkin avoimesti kateellisia hyvännäköisille miehille, niin tapahtuuko tuota toisinpäin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole. Oon kateellinen miten rumat naiset saa silti miehen.

Vierailija
2/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin että naiset olisivat kateellisia hyvännäköisille miehille? Itse olen joskus ollut kade naisille heidän virheettömästä ihostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset olisivat kateellisia hyvännäköisille miehille? Hyvännäköisiä miehiä on sitä paitsi vähän.

Miehet ovat kateellisia kauniille naisille huomiosta ja milloin mistäkin.

Vierailija
4/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin että naiset olisivat kateellisia hyvännäköisille miehille?

Naiset ovat kateellisia hyvännäköisille miehille silloin jos mies menestyy ulkonäöllään. Itselläni oli opiskelukaveri joka teki sivussa mallin töitä ja menestyikin hyvin. Yksikään miespuolinen opiskelukaveri ei ollut hänelle kateellinen vaan enemmänkin kannusti. Kaikki naispuoliset taas olivat todella katkeria ja kateellisia.

Vierailija
5/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kateellisia hyvännäköisille miehille silloin jos mies menestyy ulkonäöllään. Itselläni oli opiskelukaveri joka teki sivussa mallin töitä ja menestyikin hyvin. Yksikään miespuolinen opiskelukaveri ei ollut hänelle kateellinen vaan enemmänkin kannusti. Kaikki naispuoliset taas olivat todella katkeria ja kateellisia.

He olivat katkeria siitä, että olivat kiinnostuneita miehestä jollain tasolla, mutta tiesivät, että heillä ei ole mahdollisuuksia.  

Vierailija
6/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku on tai en tiiä. 

Vierailija
7/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He olivat katkeria siitä, että olivat kiinnostuneita miehestä jollain tasolla, mutta tiesivät, että heillä ei ole mahdollisuuksia.  

Enpä tiedä. Olivat ehkä enemmän kiinnostuneita mallinurasta mutta eivät rahkeet riittäneet.

Vierailija
8/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma nainen enkä saa ketään.

Vierailija
9/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon välillä epäilly et mun mies on kateellinen ainakin nopeasta aineenvaihdunnastani ja siitä et saan aika helpostikin lihaksia salilla vaikka olen nainen ja syömiseni on todella rentoa. Mieheni itse lihoo aika helposti ja on hieman ylipainoinen (5kg kun laihduttaisi niin olisi normipainossa). Mutta voi tietysti olla että kuvittelen ton "kateuden" :D 

Vierailija
10/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tuntenut kateutta miehiä kohtaan, niin oudolta kuin se kuulostaa. Oikeastaan nyt kun mietin, en tajua syytä tälle. Ehkä kuvittelen, että kuumana miehenä olisi helpompaa vain astua ulos ja tiedostaa, että porukka ihailee, mutta mitään liian ahdistavaa huomiota ei saisi osakseen. Naisena olen aivan ahdistuksen partaalla, kun katseet saavat minut vain epävarmaksi itsestäni, ja miehet eivät todellakaan arkaile katsoa päin. Minä en haluaisi vaikuttaa liian kylmältä ja olla katsomatta ketään, joten väkisinkin näen, että minut huomataan. Miehenä se olisi ehkä erilaista, en tiedä.

Vierailija
11/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma nainen enkä saa ketään.

Et voi olla niin ruma, kaikki tukiaisetkin saa miehen.

Vierailija
12/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset olisivat kateellisia hyvännäköisille miehille? Hyvännäköisiä miehiä on sitä paitsi vähän.

Näin onkin ulkomailla. Mutta Suomessa on hyvännäköisiä miehiä paljon enemmän kuin hyvännäköisiä naisia. Suomalaisten ulkonäkögeenit tekevät ulkonäöstä enemmän maskuliinisemman näköisen. Miehiset piirteet näyttävät toki hyvältä miehellä, mutta ei naisella.

Vierailija
13/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen tuntenut kateutta miehiä kohtaan, niin oudolta kuin se kuulostaa. Oikeastaan nyt kun mietin, en tajua syytä tälle. Ehkä kuvittelen, että kuumana miehenä olisi helpompaa vain astua ulos ja tiedostaa, että porukka ihailee, mutta mitään liian ahdistavaa huomiota ei saisi osakseen. Naisena olen aivan ahdistuksen partaalla, kun katseet saavat minut vain epävarmaksi itsestäni, ja miehet eivät todellakaan arkaile katsoa päin. Minä en haluaisi vaikuttaa liian kylmältä ja olla katsomatta ketään, joten väkisinkin näen, että minut huomataan. Miehenä se olisi ehkä erilaista, en tiedä.

Mitä jos ne miehet jotka katsovat sinua katsovat sinua samasta syystä kuin sinä katsot heitä?

Vierailija
14/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ainakin avoimesti kadehtii hyvää, pehmeää ja tasaista ihoani – itsellään on keskivaikea akne ja iho välillä kuin hiekkapaperia.

Vierailija
15/22 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan että naiset ovat hyvinkin avoimesti kateellisia hyvännäköisille miehille, niin tapahtuuko tuota toisinpäin?

Miehet ne vasta kateellisia ovatkin.

Mutta pitää olla erittäin näyttävä mies.

Vierailija
16/22 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin että naiset olisivat kateellisia hyvännäköisille miehille? Itse olen joskus ollut kade naisille heidän virheettömästä ihostaan.

Vai hyvin piiloon meikatuista virheistä?

Vierailija
17/22 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kateellisia kauniille naisille huomiosta ja milloin mistäkin.

No juuri tuosta syystä.

Vierailija
18/22 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, on se sillä lailla erilaista että miehenä alkaa pännimään se jatkuva katseiden kohteena oleminen.

Vierailija
19/22 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole naisille kateellisua. Toisille miehille kylläkin. Hyvännäköisiä miehiä on kyllä tosi vähän. Lyhyet miehet (alle 175) ovat pahimpia.

Vierailija
20/22 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin onkin ulkomailla. Mutta Suomessa on hyvännäköisiä miehiä paljon enemmän kuin hyvännäköisiä naisia. Suomalaisten ulkonäkögeenit tekevät ulkonäöstä enemmän maskuliinisemman näköisen. Miehiset piirteet näyttävät toki hyvältä miehellä, mutta ei naisella.

Minun silmiini taas hyvännäköisiä naisia on enemmän.