Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoisitte raskaudesta vaikealle äidille?

Vierailija
05.07.2016 |

Äiti siis sanoi minulle jo kun olin 17-vuotias että jos joskus raskaaksi tulen, niin hän ei sitten auta eikä hänellä ole osaa eikä arpaa lapsiini. Nyt 7 vuotta myöhemmin olen raskaana, välit äitiin edelleen hankalat, mutta paremmat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiirehtisi kertomisen suhteen. Yrittäisin löytää varamummon lapselleni jo raskausaikana. Ehkä vapaaehtoistyötä, jossa molemmat voittaisivat?

Vierailija
2/6 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minäkin haluaisin tietää!

Itse valitsin olla kertomatta, saa sitten tietää lapsesta jos uskallan hänet ristiäisiin kutsua.. Laskettuun aikaan on nyt pari viikkoa enää jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini ilmoitti myös jo teini-iässäni, että kun minun lapseni ovat tulossa kylään, on mummolla vaalea nahkasohva ja migreeni.

En ole pyytänyt äidiltäni mitään apua raskauksissa enkä lasten kanssa. Äitini ei ole ollut lasteni kanssa minuuttiakaan ilman, että minä tai puolisoni olisimme paikalla. Ei hän ole koskaan pyytänytkään.

Ap voi kertoa äidilleen, kun sopiva tilaisuus tulee vastaan. Äidin ei tarvitse olla missään tekemisissä sinun tai lasten kanssa. Voit vaikka heti sanoa, et hoidat lapsesi itse etkä kaipaa hänen apuaan. Tsemppiä!!

Vierailija
4/6 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan että olet siinä kaikki älä odota äidiltäsi mitään

Vierailija
5/6 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tekstari: meille syntyy vauva. Älä hehkuva, älä kysy mitään, älä odota mitään. Ilmoita yhtä asiallisesti kuin vaikka töihin sanoisit. Jos äitisi laittaa takaisin "minähän en sitä hoida" vastaat vain että ei ole aikomuksena antaa vauvaa / lasta äidille ylipäätään ikinä. Pidä kiinni siitä.

Vierailija
6/6 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä tekstari: meille syntyy vauva. Älä hehkuva, älä kysy mitään, älä odota mitään. Ilmoita yhtä asiallisesti kuin vaikka töihin sanoisit. Jos äitisi laittaa takaisin "minähän en sitä hoida" vastaat vain että ei ole aikomuksena antaa vauvaa / lasta äidille ylipäätään ikinä. Pidä kiinni siitä.

Jotain tuohon tyyliin suosittelisin minäkin! Jos tosiaan kommentoi, että "en sitten hoida lasta", niin vastaa, että "onko joku pyytänyt"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän