Olen ruma ja laihaläski nainen, pannut kymmeniä ellen satoja miehiä
Joskus samana viikonloppuna 3 eri miestä, 1 joka päivälle. Seksi on ihanaa, maailman paras asia. Miehiä saa kun haluaa, kun on nainen <3
Nyt on aika vakiintua, ja löytyikin oikein mukiinmenevä mies vuosi sitten :)
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko oli pilkkuun asti uskottava, loppuosa juksausta.
Olen pahoillani, jos monen todellisuus on sinulle vain utopiaa.
Noh, noh, eipäs nyt sentään hassutella. Kyllä asiaa on tilastoitu, ja harvalla naisella on satoja seksikumppaneita, lähinnä heillä, jotka tekevät sitä työkseen. Jostain laihaläskistä rumilusmammasta nyt puhumattakaan.
Niin no, jos on tilastoitu niin aina löytyy ne 5 % joille tuo on todellisuus. Ja naisethan _saisivat_ seksiä sadoilta, jos se jaksaisi kiinnostaa yhtä paljon kuin miehiä.
Miehetkin saisivat seksiä sadoilta naisilta, jos naisia kiinnostaisi seksi yhtä paljon kuin miehiä. Ongelman ydinhän on juurikin se naisten miniseksuaalisuus. Naiset eivät ole kovin seksuaalisia olentoja. Siksi onkin todennäköistä, että aloitus on vain naisen kiukkuinen ja fiktiivinen vastine siihen miehen avaamaan vastaavaan aloitukseen, joka oli huomattavasti uskottavampi tarina.
Ihme puppua. Tokihan miehet toivoisivat, että naiset eivät olisi kovin seksuaalisia. Näihin päiviin asti on ollut tapana uusille kumppaneille puolittaa seksikumppanien määrä, jos on nainen. Ei siksi, että nainen ei olisi seksuaalinen, vaan siksi, että miehen haavekuva jostain miltei-immestä säilyisi. Kyllä naisiakin alkaa sama naama tympiä, uusia jaksaa vaikka kuinka. Miehet jonoon vain ;)
Kaikki naiset harrastaa vähintään puolet enemmän seksiä, kuin mies tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko oli pilkkuun asti uskottava, loppuosa juksausta.
Olen pahoillani, jos monen todellisuus on sinulle vain utopiaa.
Noh, noh, eipäs nyt sentään hassutella. Kyllä asiaa on tilastoitu, ja harvalla naisella on satoja seksikumppaneita, lähinnä heillä, jotka tekevät sitä työkseen. Jostain laihaläskistä rumilusmammasta nyt puhumattakaan.
Niin no, jos on tilastoitu niin aina löytyy ne 5 % joille tuo on todellisuus. Ja naisethan _saisivat_ seksiä sadoilta, jos se jaksaisi kiinnostaa yhtä paljon kuin miehiä.
Miehetkin saisivat seksiä sadoilta naisilta, jos naisia kiinnostaisi seksi yhtä paljon kuin miehiä. Ongelman ydinhän on juurikin se naisten miniseksuaalisuus. Naiset eivät ole kovin seksuaalisia olentoja. Siksi onkin todennäköistä, että aloitus on vain naisen kiukkuinen ja fiktiivinen vastine siihen miehen avaamaan vastaavaan aloitukseen, joka oli huomattavasti uskottavampi tarina.
Ihme puppua. Tokihan miehet toivoisivat, että naiset eivät olisi kovin seksuaalisia. Näihin päiviin asti on ollut tapana uusille kumppaneille puolittaa seksikumppanien määrä, jos on nainen. Ei siksi, että nainen ei olisi seksuaalinen, vaan siksi, että miehen haavekuva jostain miltei-immestä säilyisi. Kyllä naisiakin alkaa sama naama tympiä, uusia jaksaa vaikka kuinka. Miehet jonoon vain ;)
Miksi ihmeessä miehet toivoisivat, etteivät naiset olisi seksuaalisia? Miehethän haluavat seksiä ja käyvät vaikka prostituoitua panemassa, vaikka tietävät tällä olevan vaikka kuinka paljon seksikumppaneita. He jopa maksavat tuosta seksistä!
Äläkä syytä kumppaniasi, jos itse valehtelet hänelle seksipartnereidesi lukumäärän. Valehtelet, koska uskot itse hyötyväsi tuosta valehtelusta. Kanna vastuuta omista teoista ja sanoistasi, aikuinen nainen! Voimaannu ja kanna vastuuta. VOIMAANNU!!
No naiset ja naiset