Yhden modeista pitäisi olla lääkäri, jotta he voisivat lähettää piipaa-auton auttamaan ikistä ja muita palstahulluja ip-osoitteen perusteella
Kun ei heillä taida olla ketään läheisiäkään heistä huolehtimassa.
Kommentit (16)
Eikö tämä tarkoittaisi sitä, että aloittaja pitäisi kuskata hoitoon, kun luulee, että diagnooseja voi tehdä pelkän kirjoittelun perusteella?
Ja niille kans piipaa, joiden elämän sisältö on palstalla olevien viestien "tunnistaminen" milloin kenenkin "saman tyypin" tekemiksi.
Viekäähän sitten terveisiä Gibraltarille (jossa minun ip-osoite näköjään tänään on)...!
Vierailija kirjoitti:
Viekäähän sitten terveisiä Gibraltarille (jossa minun ip-osoite näköjään tänään on)...!
Sivusto talentaa koneellesi evästeitä, joista nähdään sinunkin koneesi ip.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä tarkoittaisi sitä, että aloittaja pitäisi kuskata hoitoon, kun luulee, että diagnooseja voi tehdä pelkän kirjoittelun perusteella?
Mistä lähtien ambulanssi on liikkunut vain diagnoosien perusteella?
Kun ei asiasta pysy argumentoimaan, pitää mennä henkilökohtaisuuksiin ja aloittaa kiusaaminen. Täältä saisi kyllä ihan ensimmäisenä kuskata kellokoskelle ne, joiden elämäntehtävänä näkyy olevan toisten kirjoittajien henkilöllisyyden selvittäminen.
mitenköhän tämän pitäisi ap:n mielestä onnistua? ei pelkän ip perusteellaa voita päätellä kirjoittajan olinpaikkaa. jaa ei noin vaain ambulansseja lähetellä. pitää olla oikeasti jokin hätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusto talentaa koneellesi evästeitä, joista nähdään sinunkin koneesi ip.
😂😂😂
Kaikkee 💩:aa sitä saakin lukea..!!
Ip osoitteen perusteella kaikki Elisan ja soneran työntekijät vietäisiin
Okei, siis ainoastaan lääkärin koulutuksen saaneet osaavat soittaa piipaa auton IP-ositteessa oirehtivalle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Okei, siis ainoastaan lääkärin koulutuksen saaneet osaavat soittaa piipaa auton IP-ositteessa oirehtivalle henkilölle.
Tai sitten he osaavat arvioida avuntarpeen paremmin?
Siellä sitten olisi ambulanssi valot vilkkuen keikalla meidän konttorin edessä, kun minä palstailen kesämökin kuistilla.
Ja laskun turhista hälytyksistä saisi sitten toimittaa ap:lle?
Vierailija kirjoitti:
Siellä sitten olisi ambulanssi valot vilkkuen keikalla meidän konttorin edessä, kun minä palstailen kesämökin kuistilla.
Ja laskun turhista hälytyksistä saisi sitten toimittaa ap:lle?
Siellä taitaa joku palstahulluista jo hätääntyä ;)
Paitsi jos se olisi normivauvamode, se lähettäisi hullujenhuoneelle kaikki terveet ja kaikki pillukarva-pervot jatkaisivat keskenään täällä.
Tuisi palstalla hiljaista. Samat tyypit veivaavat samaa roskaa ketjusta toiseen.