Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeijan käyneet naiset ovat parempia sängyssä

Vierailija
04.07.2016 |

Tai ainakin minun kokemukseni asiasta on sellainen (3 intin käynyttä, noin 35 intin laistanutta naista). Armeijan käyneet osaavat ottaa vastapuolen toiveet paremmin huomioon, kun taas muilla naisilla on tapana tehdä omasta nautinnostaan jokin seksin päätavoite molempien nautinnon sijaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tämän luettuani soimaan päässä Village Peoplen in the navy 🌈

Vierailija
2/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka montaa meinasit vielä kokeilla? Mikäs oma sotilasarvosi olikaan? Käytätkö armeijasta tuttuja käskyjä myös sängyssä ja siksi nämä naiset ovat niin joutuisia tottelemaan? Koska pääsit muuten armeijasta itse pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka montaa meinasit vielä kokeilla? Mikäs oma sotilasarvosi olikaan? Käytätkö armeijasta tuttuja käskyjä myös sängyssä ja siksi nämä naiset ovat niin joutuisia tottelemaan? Koska pääsit muuten armeijasta itse pois?

Ei minulla mitään pitkäaikaissuunnitelmia ole asian suhteen, menen ihan yksi nainen kerrallaan ja parisuhdestatuksestani riippuen. Sängyssä (tai muutenkaan) emme toki keskustele armeijasta, tämä intin käyneiden naisten parempi kyvykkyys petipuuhissa oli vain oma huomioni. Kotiuduin toistakymmentä vuotta sitten. Ap

Vierailija
4/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Kuitenkin suomalaisnaiset ovat itseään täynnä olevia persuämmiä. Olivat sitten käyneet armeijan tai eivät.

Vierailija
5/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käyneet naiset ovat useimmat paitsi ulkoisilta ominaisuuksiltaan, myös käytökseltään sellaisia, että ei saa minulla edes seisomaan. Ja kyllä, ei taatusti johdu minusta seisokin puuttuminen, kun naisellisen naisen kohdatessa seisoo silmänräpäyksessä. T: Mies

Vierailija
6/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käyneet naiset ovat useimmat paitsi ulkoisilta ominaisuuksiltaan, myös käytökseltään sellaisia, että ei saa minulla edes seisomaan. Ja kyllä, ei taatusti johdu minusta seisokin puuttuminen, kun naisellisen naisen kohdatessa seisoo silmänräpäyksessä. T: Mies

Kiihotut ainoastaan äitisi näköisistä naisista?

- Frasier Crane

Vierailija
7/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai intin käyneet naiset ovat parempia; kokemustakin kun on yleensä enemmän. Kun on muutaman jätkän polkupyöränä useampia kuukausia, niin kai siinä jotain oppii.

Vierailija
8/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi tämän luettuani soimaan päässä Village Peoplen in the navy 🌈

Ja nyt se soi myös minun päässäni. Kiitoksia. :)

Vierailija
9/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä intissä muijat saa niin paljon parrua, että tottakai siinä oppii homman.

Vierailija
10/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä intissä muijat saa niin paljon parrua, että tottakai siinä oppii homman.

Jos taito on paljosta parrunsaannista kiinni niin eläkkeellä olevat maksulliset naiset on sitten ihan parhaita.

Vierailija
11/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä noita naisia kairataan niin paljon, että kävelevät loppuelämän haara-asennossa.

Vierailija
12/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttiin menevillä naisilla on luultavasti korkeampi testosteronitaso, ja korkea testosteroni merkitsee myös suurempaa kiinnostusta seksiin. Niissä asioissa on yleensä hyvä, jotka on itselle tärkeitä.

Vierailija
13/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inttiin menevillä naisilla on luultavasti korkeampi testosteronitaso, ja korkea testosteroni merkitsee myös suurempaa kiinnostusta seksiin. Niissä asioissa on yleensä hyvä, jotka on itselle tärkeitä.

Olin just tulossa kirjoittamaan samaa. Testosteroni saa aktiiviseksi sängyssä. 

Vierailija
14/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intissä noita naisia kairataan niin paljon, että kävelevät loppuelämän haara-asennossa.

En ole intissä ollut, joten minkälaiset kairauspaikat siellä on? Missä tiloissa näitä kairauksia siis tapahtuu? Eikö siellä ole aika paljon silmiä toimintaa todistamassa?

Vierailija
15/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisellinen nainen hakeudu inttiin. He ovat miesmäisiä hormoneiltaan ja se selittää miesmäiset petipuuhat. Eipähän tuo kai ketään haittaa.

Vierailija
16/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole intissä ollut, joten minkälaiset kairauspaikat siellä on? Missä tiloissa näitä kairauksia siis tapahtuu? Eikö siellä ole aika paljon silmiä toimintaa todistamassa?

Vuoroja vaihdellaan. Tuvat ja suihkutilat ovat normi nussimispaikkoja.

Vierailija
17/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoroja vaihdellaan. Tuvat ja suihkutilat ovat normi nussimispaikkoja.

Jos jää touhusta kiinni, niin rangaistuksetkin ovat sitten sen mukaiset. Seuraava loma palaa ainakin.

Enää en ole intissä, mutta kyllä minua ainakin suututtaisi älyttömästi, jos minun pitäisi jäädä palaneiden lomien vuoksi kasarmille katselemaan niitä miesmäisiä inttinaisia, kun voisin olla samaan aikaan lomalla kasarmialueen ulkopuolella katselemassa naisellisia naisia. Varsinkin, kun inttiaikana aina lomilla ollessani sain nuorilta neidoilta hymyileviä katseita pelkät sotilaskamppeet päällä ja osa tuli juttelemaankin.

Vierailija
18/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun antaa kaikille, säästyy rangaistuksilta.

Vierailija
19/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tupapillut armeijassa ovat yleensä poikia.

Vierailija
20/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva joskus kokea kun rouva kapteeni (yhden arvon ylempi minua)ensin ottaisi edessäni polvillaan poskeensa, sen jälkeen kääntyisi nelinkontin ja komentaisi "yliluutnantti! Tuli vapaa!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä