Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomamatkalle lähdössä tänään ja TAAS riideltiin miehen kanssa.

Vierailija
04.07.2016 |

Tuttua? Mikä ihme siinä on, että aina kun lähtöpäivä koittaa niin riidellään jostain mitättömästä asiasta joka paisuu ja sitten eka lomapäivä meneekin mököttäessä puolin ja toisin? Miehellä on tapana alkaa lähtöpäivänä tekemään rästiin jääneitä einiinkiireisiä hommia pakkaamisen sijaan ja sekös mua suututtaa😈 Huoh.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuota samaa, koko perheen kesken. Sitten päätettiin jossain vaiheessa, että nyt ei riidellä, ei kiukutella eikä niuhoteta. Se toimi.

Vierailija
2/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehen kanssa sovitaan aina lähtöaika (jos ei esim. lennoista johtuen sellaista ole valmiiksi), ja silloin ollaan valmiita. Mulle ihan sama mitä mies tekee ennen sitä, mutta klo 12 oltava laukku ja ukko valmiina jos näin on sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paluut on kyllä keljumpia. Heti pitää siltä seisomalta leikata nurmikko, tai tehdä lumityöt. Ei voi laukkuja kunnolla kantaa sisälle, kun ruohonleikkuri jo pärähtää päälle. Toisaalta, en ymmärrä miksi se ärsyttää minua, ehkä sen takia, että se on ihan pakko tehdä ihan heti. Ei mitään rentoa kotiinpaluuiltaa, kenties tuliaisten katselua, ehkä vielä viinipullon avaamista. Ei, vaan kaikki hommat pitää tehdä välittömästi. 

Vierailija
4/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haastat itse riitaa miehesi kanssa? Mihin tarvitset miestä pakkaamisessa? Miksi et ole itse pakannut tavaroitasi aikaisemmin? Miksi miehen hommat ovat mielestäsi vähäpätöisiä? Lopeta se nalkutus ja vittuilu,

tämäkin osoittaa että sinulla ei ole mikään kiire, puhumattakaan siitä että itse notkut vielä av-palstalla?

Vika on vain miehessä, niinhän?

Vierailija
5/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies alkaa stressaamaan lähtöä ja sen myötä haastamaan riitaa. Ärsyttävää.

Vierailija
6/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä paluut on kyllä keljumpia. Heti pitää siltä seisomalta leikata nurmikko, tai tehdä lumityöt. Ei voi laukkuja kunnolla kantaa sisälle, kun ruohonleikkuri jo pärähtää päälle. Toisaalta, en ymmärrä miksi se ärsyttää minua, ehkä sen takia, että se on ihan pakko tehdä ihan heti. Ei mitään rentoa kotiinpaluuiltaa, kenties tuliaisten katselua, ehkä vielä viinipullon avaamista. Ei, vaan kaikki hommat pitää tehdä välittömästi. 

Lumitöiden teko on aika oleellista, jopa pakollista. Samoin nurmikon leikkaaminen alueella jolla on kyykäärmeitä ja/tai punkkeja. Tuliaisten kastelua? Really? TULIAISTEN KATSELUA???????

Vierailija
7/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies saa pakata silloin kun haluaa?

Vierailija
8/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sellaista se on kun on kaksi erilaista ihmistä parisuhteessa. Sitä pitää vaan oppia sietämään toisen kotkotuksia. Sinä opit sietämään miehesi tapaa toimia ja miehesi sinun tapaasi toimia. Pakkaa sinä omat kamasi, mies tekee sillä välin ne elintärkeät asiansa. Ja kun mies pakkaa omansa niin voit vaikka itse suunnitella mitä kohteessa teette. Turha noista asioista on tapella ja lomaansa pilata.

Vierailija
9/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap samanlainen kuin sun miehes, ja mun miehellä menee aina hermo siihen. Esim lähtö vartin päästä ja mä alan esim pesemään jääkaappia. Mulla se ainakin johtuu siitä, että adrenaliini virtaa ja tuntuu että nyt tekis mieli tehdä kaikki rästissä olevat työt ja jos nään että on viisikin minuuttia "ylimääräistä" aikaa, alan touhuamaan. Ja siksi aina myöhästymme joka paikasta.

Vierailija
10/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että lomareissu on sinun haluamasi lomareissu eikä miestä voisi vähempää kiinnostaa lomaplänit...

Vierailija
11/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika saat reissussa kovempaa/ISOMPAA.

Vierailija
12/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuntuu siltä, että mies ei ole ikinä valmiina, tekee kaikkea muuta ennen lähtöä kuin pakkaa. Minä seison eteisessä valmiina lähtöön, ollaan jo valmiiksi myöhässä ja ajetaan lentoasemalle tai satamaan kaikkea muuta kuin nopeusrajoitusten mukaan. Matkalla mies on sitten vailla sukkia tai ihmettelee, missä ovat toiset kengät tms. Ihan OK muuten, mutta se on aina minun vikani! Sitten minun pitäisi jossain Lontoossa tai Pekingissä samantien tietää, mistä saa sukkia tai partakoneen - mistä minä voin tietää, jos olen kaupungissa ekaa kertaa ja siitä syntyy riitaa.

Vierailija
13/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haastat itse riitaa miehesi kanssa? Mihin tarvitset miestä pakkaamisessa? Miksi et ole itse pakannut tavaroitasi aikaisemmin? Miksi miehen hommat ovat mielestäsi vähäpätöisiä? Lopeta se nalkutus ja vittuilu,

tämäkin osoittaa että sinulla ei ole mikään kiire, puhumattakaan siitä että itse notkut vielä av-palstalla?

Tämä riippuu toki tilanteesta, mutta jos on esim. lapsia niin on aivan reilua että myös se mies osallistuu tavaroiden pakkaamiseeen, ei se ole vain naisen homma. Toki jos ei ole lapsia niin kumpikin voi pakata omat tavaransa. Mutta mua ei ainakaan huvittaisi siellä lomakohteessa tuhlata aikaa kauppojen kiertelyyn ja unohtuneiden tavaroiden ostamiseen.

Vierailija
14/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä riippuu toki tilanteesta, mutta jos on esim. lapsia niin on aivan reilua että myös se mies osallistuu tavaroiden pakkaamiseeen, ei se ole vain naisen homma. Toki jos ei ole lapsia niin kumpikin voi pakata omat tavaransa. Mutta mua ei ainakaan huvittaisi siellä lomakohteessa tuhlata aikaa kauppojen kiertelyyn ja unohtuneiden tavaroiden ostamiseen.

Missä puhuttiin lapsista? Miksi lapsen tavaroita ei voisi pakata jo etukäteen valmiiksi? Vanhemmat lapset osaavat myös jo itse pakata, ja pakkauksen tarkistaa sitten vanhemmat. Älkääkä jaksako tehdä näitä paskavammaisia yleensääitijoutuuhoitamaanainakaiken-yleistyksiänne. Jos oma miehesi on sellainen niin kaikki miehet eivät ole samanlaisia.

Vierailija
15/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin miehen OMIEN tavaroiden pakkaamisesta! Minä olen jo pakannut kolmen hengen kamppeet ja hoitanut kaiken muunkin järjestelyn. Ap.

Vierailija
16/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ap samanlainen kuin sun miehes, ja mun miehellä menee aina hermo siihen. Esim lähtö vartin päästä ja mä alan esim pesemään jääkaappia. Mulla se ainakin johtuu siitä, että adrenaliini virtaa ja tuntuu että nyt tekis mieli tehdä kaikki rästissä olevat työt ja jos nään että on viisikin minuuttia "ylimääräistä" aikaa, alan touhuamaan. Ja siksi aina myöhästymme joka paikasta.

Ymmärrän kiukun kyllä tuossa tilanteessa. Jos siis myöhästytte sinun loppuhetken säätämisen takia.

Vierailija
17/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiristyy lähtöpäivänä pinna Oka ikinen kerta. Lähdetään sitten mökille, lomareissulle tai vaikka juhliin. Syy? Vaikka aikataulu olisi ollut jo valovuoden selvä, niin ollaan silti joko myöhässä tai ainakin viimetipassa. Mä pakkaan omat, yhteiset ja lasten vermeet autoon saakka, mies haahuaa kaikkea muuta. Vetkuttelee aamukahvipöydässä, istuu kaikessa rauhassa paskalla, ajaa partaa ja raapii muniaan katse kaukaisuuteen luotuna, vailla huolen häivää. Ihan hyvä mies se muuten on, mutta se haahuilu ajaa hulluksi. Kun auto viimein starttaa, usein tunteja myöhemmin kuin oli tarkoitus, on lomafiilis ja kivakivajipii-tunnelma hyvin kaukana ja tilalla rätkyttävä akka ja h-moilasena oleva haahu.

Vierailija
18/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin miehen OMIEN tavaroiden pakkaamisesta! Minä olen jo pakannut kolmen hengen kamppeet ja hoitanut kaiken muunkin järjestelyn. Ap.

Miksi haastat siis riitaa miehen omien tavaroiden pakkaamisesta? Pointti ei auennut?

Ja mitätöit siis miehesi mielestä tärkeiden asioiden hoitamista? Mitä ne on?

Säälin miestäsi.

Vierailija
19/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiristyy lähtöpäivänä pinna Oka ikinen kerta. Lähdetään sitten mökille, lomareissulle tai vaikka juhliin. Syy? Vaikka aikataulu olisi ollut jo valovuoden selvä, niin ollaan silti joko myöhässä tai ainakin viimetipassa. Mä pakkaan omat, yhteiset ja lasten vermeet autoon saakka, mies haahuaa kaikkea muuta. Vetkuttelee aamukahvipöydässä, istuu kaikessa rauhassa paskalla, ajaa partaa ja raapii muniaan katse kaukaisuuteen luotuna, vailla huolen häivää. Ihan hyvä mies se muuten on, mutta se haahuilu ajaa hulluksi. Kun auto viimein starttaa, usein tunteja myöhemmin kuin oli tarkoitus, on lomafiilis ja kivakivajipii-tunnelma hyvin kaukana ja tilalla rätkyttävä akka ja h-moilasena oleva haahu.

Mitä sitten? M-i-t-ä s-i-t-t-e-n? Miehesi on oletettavasti lomalla, ja sinä olet kuin perseelle ammuttu karhu.

Miksi? Mitä voitat asenteellasi? Ja mies tietenkin ajaa autolla, tyranni vieressään mököttäen.

Vierailija
20/54 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on pari elämänkoululaista tässäkin ketjussa heittelemässä oman elämänsä ajatuksia alkoholistilehmästä ja miksi mies ei saa ja saa jne. Sama renkutus ketjuissa, joihin liittyy mies. Antaa noiden törkyjen renkuttaa, ei kande huomioida lainkaan.