Kissa sanoi minulle rumasti
Ollaan asuttu yhdessä viisi vuotta kaikessa rauhassa. Hän on aina kohdellut minua hyvin, sapuskat ovat kelvanneet ja seurani myös. Tänään, kun saavuin töistä, hän ei tullutkaan moikkaamaan minua ovelle, vaan kurkisteli sohvalta ja sanoi "möy". Siis MÖY! Edelleen, viisi vuotta yhteiseloa jo meillä ja nyt kävi näin. Onko "miu" muka liikaa vaadittu? Edes "mau"?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kissa kuvittelee, että viiden vuoden jälkeen sinulle jo voisi puhua rennommin. Jos ei voi, vika ei teillä ole ainakaan kissassa.
Mutta eikö möy ole kuitenkin jo turhan ronskia kielenkäyttöä? Johonkinhan on raja vedettävä.
Ehkä hän kaipaa parisuhdetta lajitoverinsa kanssa?
Mulla jo ensimmäinen Möy tappaisi kaikki tunteet. Pakkaisin tavarani ja lähtisin. Kyllä molemminpuolinen kunnioitus on kaiken perusta.
Mun kissa sanoo jatkuvasti möy. En ole ymmärtänyt, että siinä on jotakin väärää. Täytyykin ottaa asia puheeksi kissan kanssa.
Kävin ruokatunnilla kotona, kissa sanoi "grau", ja jatkoi kohti ulko-ovea, noteeraamatta minua lainkaan. Tuntui pahalta.
Meille pyrkii yksi vieras kissa väkisin sisään. Se on tosi komea ja täytyy myöntää, että tykkäisin siitä. Jos päästän sen joskus käymään sisällä, ketä petän?
Voi voi, päästit sitten Kissan riehumaan Tuska-festareille. Selvästi näkee vaikutuksen heti, että aletaan dissata mammaa kotona.
Alkanut pitämään sua itsestäänselvyytenä.
No mun kissa ei ole vaivautunut naukumaan kunnolla koskaan. Se vaan sanoo "mräk" kun haluaa ruokaa, muuten on hiljaa ja näyttää halveksivalta. Joskus tuhisee mielenosoituksellisesti. Onkohan se narsisti?
Vierailija kirjoitti:
No mun kissa ei ole vaivautunut naukumaan kunnolla koskaan. Se vaan sanoo "mräk" kun haluaa ruokaa, muuten on hiljaa ja näyttää halveksivalta. Joskus tuhisee mielenosoituksellisesti. Onkohan se narsisti?
Selvä narsisti. Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kissat ovat narsisteja. Ja jos joku ei ole, se on läheisriippuvainen. Kuuluu vähän niinkuin siihen pakettiin, jos kissan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa sanoo jatkuvasti möy. En ole ymmärtänyt, että siinä on jotakin väärää. Täytyykin ottaa asia puheeksi kissan kanssa.
Siis joissain huusholleissa m*y-sana on arkipäivää? Puutu äkkiä kissasi huonoon käytökseen, ennen kuin on liian myöhäistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä narsisti. Jätä se.
No nyt tää narsisti makaa mun nilkkojen välissä ja pesee itseään. Välillä pysähtyy ja katsoo mua kuin halpaa makkaraa. Kuitenkin se ihan vapaaehtoisesti tuli jalkoihini nojaamaan. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joissain huusholleissa m*y-sana on arkipäivää? Puutu äkkiä kissasi huonoon käytökseen, ennen kuin on liian myöhäistä!
Aivan! Kohta se syö lasten vanukkaat jääkaapista!!
Jos se yritti sanoa "myö", kuten savossa?
Kissa kuvittelee, että viiden vuoden jälkeen sinulle jo voisi puhua rennommin. Jos ei voi, vika ei teillä ole ainakaan kissassa.