Kissa sanoi minulle rumasti
Ollaan asuttu yhdessä viisi vuotta kaikessa rauhassa. Hän on aina kohdellut minua hyvin, sapuskat ovat kelvanneet ja seurani myös. Tänään, kun saavuin töistä, hän ei tullutkaan moikkaamaan minua ovelle, vaan kurkisteli sohvalta ja sanoi "möy". Siis MÖY! Edelleen, viisi vuotta yhteiseloa jo meillä ja nyt kävi näin. Onko "miu" muka liikaa vaadittu? Edes "mau"?
Kommentit (26)
Minä teen kaikki kotityöt, kissa vaan makaa sohvalla!
Jätä se kissa, ansaitset parempaa!
Ei sentään, ei kissaa voi jättää. Ehkäpä se teidän suhde on arkistinut, tai kissalla oli vain huono päivä. Ehkä kissansängyssä on muhkura? Kyllä se varmasti sua kuitenkin vielä rakastaa, noteeraa kuitenkin omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun kissa ei ole vaivautunut naukumaan kunnolla koskaan. Se vaan sanoo "mräk" kun haluaa ruokaa, muuten on hiljaa ja näyttää halveksivalta. Joskus tuhisee mielenosoituksellisesti. Onkohan se narsisti?
Selvä narsisti. Jätä se.
No nyt tää narsisti makaa mun nilkkojen välissä ja pesee itseään. Välillä pysähtyy ja katsoo mua kuin halpaa makkaraa. Kuitenkin se ihan vapaaehtoisesti tuli jalkoihini nojaamaan. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Just tyypillistä narsistin tunnekoukuttamista.
Meillä kissa huutelee tuota möy-sanaa aina kun saa hepulin. Olen katsonut läpi sormien, kun ei kuitenkaan minulle sitä osoita, kiroilee vain itsekseen. Ehkä kissasi odotti, että tuot hänelle erikoisherkku-Shebaa juuri silloin, ja kun näki ettei sitä ollut, suutahti?
minä ole kissa. miumaumöymwaaaaaaaaaääääaäaäaääaäa MÖY" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!