Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi surullinen siitä, miltä näytän.. Ja niin kyllästynyt olemaan ylipainoinen (omppuvartalo).

so sad
04.07.2016 |

Olen omenalihava, vyötärön ympärys on 92cm eli ihan liian paksu. Tällaista vartaloa on mahdoton pukea :( Jos vaate sopii muuten, se kiristää vyötäröltä. Jos se on vyötäröstä sopiva, se on muualta kokoa/kahta liian suuri :( Olen todella onneton. Laihdutin keväällä 6kg, josta tuli 2kg takaisin. Ruokahalu ja sokerihimo/hiilarihimo on infernaalista. Vauvani on nyt 1v4kk joten vauvakilot ym. pitäisi jo saada pois. Mutta tuntuu tosi vaikealta.

Olisiko kenelläkään lohdun sanoja? Tai ideoita, ehdotuksia? Tänään menen lääkärille, varmaan testataan kilpirauhasarvot, mutta mitä muuta, en tiedä? Hormonitasoja jotenkin, voiko niitä testata? Jotenkin tuntuu, että kroppani menee koko ajan "miehekkäämpään "suuntaan - estrogeenitasot?! En tiedä... masentaa tää tilanne tosi paljon :(

Mitat tällä hetkellä: 169cm/79kg ja se kauhea pallomaha 92cm...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän riippuu täysin vartalosi muista mittasuhteista oletko omena. Itse kannatan kaloreiden laskemista.

Vierailija
2/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 nyrkin kokoista vähähiilarista ja vähärasvaista ateriaa päivässä ja lisää kardiota. Tietty nuo verikokeet on myös hyvä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Yksinkertaisesti lakkaat mättämästä sitä ruokaa, so simple.

Vierailija
4/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko vaan vetää tiukka vieroituskuuri sokerista/hiilareista. Eka viikko on vaikein, sitten himo vaan katoaa. Itsellä menossa nyt 19. päivä ja mässäyshimo on tiessään.

Jos englanti sujuu googleta Sarah Wilson I Quit Sugar. Itse luin sen ekirjana. En tiedä onko tota suomennettu?

Vierailija
5/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olet vain pyöreä, etkä mikään kamalan lihava... Varmaan tuo vartalonmalli saa sinut tuntemaan olosi lihavammaksi kuin oikeasti olet. Ratkaisua asiaan en tiedä, mutta näin kliseisesti kehottaisin sinua korostamaan hyviä puoliasi.

Vierailija
6/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi ruokavalio ja liikunnan aloittaminen on vaikeaa, niin koita aloittaa pikkuhiljaa. Ei sun tartte yhtenä päivänä kaikkea jättää ja ryhtyä himoliikkujaksi, jotta kilot vähenee. Koita ensin pienentää annoskokoja ja käy vaunulenkeillä. Herkut viikonloppuun. Koita keksiä muita keinoja, joista tulisi iloa sen päivittäisen suklaapatukan sijasta.

Tärkeintä vaan olisi saada mieli kunnolla mukaan. Jos se hangottelee vastaan, niin repsahtaminen on tosi helppoa.

Vierailija
7/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on luultavasti oikein kauniit sääret ja tissit. Korosta niitä ja unohda se röllykkä. Aseta selkeä tavoite milloin sun pitäis olla tavoitteessa. Tsemppiä!

Vierailija
8/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhteessa täysin samat mitat, mutta en ole omenamallia, vaan täysin sopusohtuinen. Esim. Vatsa on litteä. Metabolinen oireyhtymä? Ota lääkärin kanssa puheeksi ja vaadi kaikki kokeet. Vyötärörasva on se kaikkein vaarallisin.

Vierailija
9/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun kuukautiskierto kohdillaan? Voisiko olla sitä monirakkulatautia? Milloin lopetit imetyksen?

Täällä toinen, vauva on 2v ja kilot +1kg

Vierailija
10/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia olisi "so simple" ei maailmassa olisi obeeseja ihmisiä eikä ylipaino-ongelmaa. Sinä taidat olla itse hieman simple, eikö totta.

Vierailija
11/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun kuukautiskierto kohdillaan? Voisiko olla sitä monirakkulatautia? Milloin lopetit imetyksen?

Täällä toinen, vauva on 2v ja kilot +1kg

Kierto kohdillaan, kuukautiset alkoivat kun lopetin imetyksen (1v1kk). Mutta menkat on todella runsaat! Vuotoa muutama päivä, hyvin runsaana. 

Vierailija
12/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on luultavasti oikein kauniit sääret ja tissit. Korosta niitä ja unohda se röllykkä. Aseta selkeä tavoite milloin sun pitäis olla tavoitteessa. Tsemppiä!

:D voi kiitos ja tottahan se on, sääreni ovat pitkät ja hoikat, sirot nilkat. Myös käsivarret ovat ihan ok. Hyvät tissit kyllä, mutta jos pusero on tyköistuva ja yläosasta hyvä on se mahan kohdalta aivan kamala :( 

Vierailija
13/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhteessa täysin samat mitat, mutta en ole omenamallia, vaan täysin sopusohtuinen. Esim. Vatsa on litteä. Metabolinen oireyhtymä? Ota lääkärin kanssa puheeksi ja vaadi kaikki kokeet. Vyötärörasva on se kaikkein vaarallisin.

Jos tämä mahalaardini olisi ympäri kroppaa en edes miettisi asiaa, olisin tyytyväinen! Mutta kun se on kaikki varastoitunut tähän vatsan ympärille niin olen todella huolissani (diabetesriski ym.)

Sepä se, kun en tiedä mitä vaatia?! Kaikki kokeet = verensokeri, kilppari, mitä muuta? Ja julkisellahan eivät mitään ylimääräistä ehdota jos ei itse osaa vaatia...

Vierailija
14/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia olisi "so simple" ei maailmassa olisi obeeseja ihmisiä eikä ylipaino-ongelmaa. Sinä taidat olla itse hieman simple, eikö totta.

Ei, vaan ihmisillä ei ole itsekuria. Mulla on, siksi olenkin hoikka. Pusuja sunkin aamuusi, kiukuinen tankki ♥

Vierailija
15/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ihmisillä ei ole itsekuria. Mulla on, siksi olenkin hoikka. Pusuja sunkin aamuusi, kiukuinen tankki ♥

Mieluummin kiukkuinen tankki kuin empatiakyvytön typerys :)

Vierailija
16/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä mahalaardini olisi ympäri kroppaa en edes miettisi asiaa, olisin tyytyväinen! Mutta kun se on kaikki varastoitunut tähän vatsan ympärille niin olen todella huolissani (diabetesriski ym.)

Sepä se, kun en tiedä mitä vaatia?! Kaikki kokeet = verensokeri, kilppari, mitä muuta? Ja julkisellahan eivät mitään ylimääräistä ehdota jos ei itse osaa vaatia...

Kokeile vhh:ta.

Vierailija
17/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekuria ei painonhallintaan tarvita.

Vierailija
18/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekuria ei painonhallintaan tarvita.

Ei tietenkään. Siitä vaan pussi sipsejä päivässä nassuun ilman itsekuria, niin hyvä tulee.

Jep...

-ohis

Vierailija
19/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet joko tosi pitkä ja tanakka rakenteinen tai omaat vääristyneen kehonkuvan. Yli 90cm vyötärönympärys on naisella terveysriski! Miehellä yli 100cm. Tällöin on melkovarmasti jo sisäelintenkin ympärillä rasvaa. Vyötärönympärys on ns terveyden mittari. Siinä ne kilot on kaikista vaarallisimpia. Pepussa, reisissä yms ei niinkään. Mutta vyötärörasvasta pitäs kyllä pyrkiä eroon.

Vierailija
20/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisavuksi (mitoilla tehty) korsetti, jos pystyt käyttämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä