Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ongelma lahjaksi saadun teen kanssa...

Vierailija
04.07.2016 |

Saan usein lahjaksi teetä. Tykkään teestä, arvostan hyvää teetä. Mutta. Saan usein (liian usein) lahjaksi maustettuja, ja mikä vielä pahempaa, keinotekoisilla aromeilla maustettuja Nordqvistin teelaatuja. Nuo maustetut kyllä vielä menee (esim. joku mansikalla maustettu tee, ei oo mun lempparia, mutta se kuitenkin maistuu rehellisesti ainesosiltaan), mutta Nordqvistin teet on vaan niin imeliä ja keinotekoisen makuisia, että ei!!! Mä laitoin eilen roskiin teepusseja, joita olin yrittänyt juoda, mutta ei vain mennyt millään alas. Turha niitä on säilöä kaappia täyttämässä. Musta on ihan hirveää laittaa käypiä elintarvikkeita roskiin, mutta kun en tunne ketään, jolle voisin niitä antaakaan.
-
Jos nyt ihmettelette, miksi tein tämän avauksen, kerron: siksi, etten kehtaa valittaa kenellekään. En esim. miehelleni, jonka sukulaisilta tulee usein teetä lahjaksi tai tuliaisiksi. Enkä tietenkään voi huomauttaa lahjan antajille, koska hehän ovat ostaneet lahjan, jolla haluavat ilahduttaa mua, ja se on kaunis ajatus! Ääh...

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi