Köyhä, miksi et ole kateellinen rikkaille?
Kommentit (51)
En ole varsinaisesti kateellinen, mietin ja haaveilen vain miten kivaa olisi jos olisi vähän ylim. rahaa käytettäväksi vaatteisiin ja kampaamopalveluihin.
Koska rahalla ei voi ostaa aitoa rakkautta, tervettä ruumista, rikkaatkin sairastavat ja paskantavat ja useimmat ovat muuttuneet täysin kylmiksi ja empatiakyvyttömiksi roboteiksi. Elämä ja elämänsisältö on aivan muuta kuin rahaa. Monilla rikkailla on lisäksi huumeongelmia jne.
Olen kateellinen vain upporikkaille, jotka eivät tee työtä. En todellakaan ole kateellinen tyypeille, jotka tekevät pitkää työpäivää palkkaansa vastaan.
Koska tiian etta voin itekki lypsaa rahaa miehilta,jos haluan,ja koska tarkeimpia asioita ei rahalla saa..koska se rikas en oo mina,siksi
Ja esim ne rikkaimmat perheet,joita oon tuntenu,ei oo ollu hyvaa elamaa mun mielesra..:)eli arvostan eri asioita.plus must se et rikkaus nousee paa h n ja luulee olevansa joku jumala,on vastenmielista.
Ihminen voi esiintyä rikkaana tai köyhänä, mutta se on vain pintaa. Itse vaikutan todnäk "köyhältä" mutten elä mitenkään niukkaa elämää eli en laske ostoksiani tms. Tiedän kuitenkin että moni rikkaana esiintyvä kuluttaa tilinsä tyhjäksi ennen tilipäivää koska kulissit vievät rahaa. Rahan ympärille kietoutuu myös kaikenlaista ongelmaa kuten pakonomaista parisuhteessa olemista.
Olen ruma nainen. Kasvoissani on epämuodostuma. Ruma on kuin luotu kiusan kohteeksi. Aina on kiusattu.
Onneksi on mt-eläke, ettei tarvi käydä/näyttäytyä missään.
Olen ruma, köyhä ja sairas. Kämppä on kaupungin vuokrayksiö, joka vilisee turkiskuoriaisia. Siivous ei auta.
Minua myös hyväksikäytettiin lapsena ja nuorena. Vaikeuksia on riittänyt.
Mutta jos olisin vielä kade muille, mitä se hyödyttäisi?
Minusta vaikuttaa enemmän siltä että rikkaat ja hyvätuloiset kaverini ovat minulle kateellisia. En välitä niin maalliseta mammonasta ja omaisuudesta, tosin minulla kyllä omaisuutta on mutten ihaile hienoja autoja/veneitä yms. Matkustelu, hienot vaatteet, noh...minulla on muita intressejä elämässä kuin nuokkua jossain hiekkarannalla.
Olen kade perheellisille. Nuorempana se ei haitannut, mutta kun ikätovereiden lapset on aikuisia, on jotain sukutapaamisia. Niillä on lapset, puolisot, näiden sisarukset ja lapset, vanhemman uudesta liitosta tulleet täysikäiset sisarukset, kivoja kaikki. Näiden lapset. Isot serkut ja pikkuserkut. Kyllä, tällaisiakin strömssöö sukuja on.
Olisi kiva jos ei olisi omassa suvussa.
Tuossa täydellisyydessä on vain yksi vika: minä. Minä jota pitää hävetä. Syntipukki ja syyllinen kaikkeen. Minä jota isä käytti hyväkseen. Idyllin pimeä puoli. Täytyy sanoa että on rinnakkaistodellisuuksia. Toiset maistaa gourmetruokia, minun suussani maistuu *******jan ***li.
Joka ei lähde huuhtomalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kade perheellisille. Nuorempana se ei haitannut, mutta kun ikätovereiden lapset on aikuisia, on jotain sukutapaamisia. Niillä on lapset, puolisot, näiden sisarukset ja lapset, vanhemman uudesta liitosta tulleet täysikäiset sisarukset, kivoja kaikki. Näiden lapset. Isot serkut ja pikkuserkut. Kyllä, tällaisiakin strömssöö sukuja on.
Olisi kiva jos ei olisi omassa suvussa.
Tuossa täydellisyydessä on vain yksi vika: minä. Minä jota pitää hävetä. Syntipukki ja syyllinen kaikkeen. Minä jota isä käytti hyväkseen. Idyllin pimeä puoli. Täytyy sanoa että on rinnakkaistodellisuuksia. Toiset maistaa gourmetruokia, minun suussani maistuu *******jan ***li.
Joka ei lähde huuhtomalla.
Olen pahoillani puolestasi. Traumaan liittyvistä hajuista ja mauista voi opetella eroon terapian avulla. Itse pääsin hajusta eroon.
Koska mulla on rakkautta ympärilläni.